November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
    Goedzoo!

2. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    oh nog meer babies :)

3. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    @ domino85: gefeliciteerd met je zoontje Thijmen
    @ Tatlim : gefeliciteerd met je dochter Celile
    @ Hummel : gefeliciteerd met je dochter Indy
    @ Chebu : gefeliciteerd met je zoon Nicolai
    @ Schildje : gefeliciteerd met je zoon Bart
    @ Danili : gefeliciteerd met je dochter Lenna
    @ JsztD : gefeliciteerd met je zoon Kay
    @ go4baby: gefeliciteerd met je dochter Kick

Wat een mooie namen zeg :)
    Geniet ervan!

4. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    @ Bea: Bij mij schatte ze de baby met 33 weken al op 6 pond dus wordt zeker een groot kindje. Ze hebben toen besloten dat ik in het ziekenhuis zou bevallen. De bedoeling is om een natuurlijke bevalling te proberen en mocht het niet lukken zal het een keizersnede worden maar ik mag dus niet thuis bevallen doordat ik ook een kleintje ben en het kindje groter dan gemiddeld is. Weet niet of je hier iets aan hebt maar maak je niet teveel zorgen. Ik heb me daar ook bij neergelegd. Ik zie wel hoe het loopt.
    Tot nu toe nog geen gerommel dus denk niet dat babietje van plan is om zich al aan te melden :-D

5. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Janny; Goedzo meid, lekker schoon huissie, beeb kan komen nu!

Ik ben weer actief geweest: boodschappen gedaan, plasje gedaan in potje! Yeah dat was mn to-do-list voor vandaag.

Daarna heb ik een mega grote ice coffee shake met slagroom voor mezelf gehaald, ter waarde van 10.000 calorieen, ik ben weer binnen voor vandaag hihi!
    Ik ben beetje gaar vandaag, dus ik kon de caffeine gped gebruiken, man heeft GVD de hele nacht vreselijk liggen snurken, echt om helemaal c-r-a-z-y van te worden!

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

**********INBRAAK ***********

*********BUDDY NIEUWS*************

Kreeg zonet van Lot een smsje, ze is vandaag bevallen van een gezonde zoon, TYGO! Hij weegt 3550 gram en is 52 cm!!!

Meer weet ik nog niet, maar zodra ik meer weet, horen jullie het natuurlijk meteen!

LOT, ONWIJS GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE ZOON! Hopelijk gaat alles goed en zijn jullie heerlijk aan het genieten!

Dikke kus Makkie

***********UITBRAAK***************

7. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Lot gefeliciteerd met TYGO!!!

Jeetje straks is de lijst met bevallen groter dan die nog moeten en we zijn nog niet eens halverwege november! Gaat snel nu!

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Lot, gefeliciteerd met de geboorte van Tygo. Geniet ervan

@ All, helaas nog geen nieuws van Baylee.....

9. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Owja we zijn al halverwege november zie ik net, jeeeeeeeeetje wat gaat het snel!

Tip: Voor mama's die de deur niet uit willen/kunnen of op een eiland ergens in de caribbean wonen:
    Op hema.nl is vandaag en morgen uitverkoop. Heb net geshopt, voor mij is dat geweldig want I LOVE HEMA! Mn hele dag is goehoooeeed vandaag :D

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Lot gefeliciteerd!

Ik heb al het ziekenhuis gevraagd of er een ander ziekenhuis is waar ik terecht kan maar helaas. Hier in de regio is het 1 organisatie en ook 1 afsprakenbureau voor de afdeling Gyn. Maar nu heeft het wel als voordeel dat ik dan officieel 40 weken ben en dat mijn man mee kan. Ik hoop dat we een beetje druk kunnen zetten maar verwacht niets meer.

@Anneke Jij hebt dus een beetje hetzelfde... Maar bij mij geven ze tot nu toe niet eens een medische indicatie voor een ziekenhuisbevalling mee. Maw ze doen echt nog helemaal niets. Ik wil ook echt graagt in het zh bevallen dus die beslissing heb ik al genomen maar ik vind gewoon dat je niet dit soort dingen moet roepen en er dan geen oplossingen voor geven. Als ik dat in mijn werk zou doen pikken klanten dat ook niet. Misschien moeten verloskundige ook eens naar zwangere kijken als klanten...

11. Niet meer actief

\:D/ Jaaa wij vertrekken over 35 minuten EINDELIJK richting Groningen \:D/

Ben zo happy.
    Ga nu even lekkere broodjes kopen en drinken voor onderweg, en dan eindelijk die kant op.

Uiteraard kan ik daar gewoon achter de computer kruipen, dus jullie zullen me nog wel tegenkomen dit weekend op het forum hoor!

Doeg doeeeg!

12. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Veel plezier kleinwonder!
    Geniet van je familie!

13. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Bij mij had de vk me doorverwezen naar de gyn voor verder onderzoek omdat ze de baby toch groot vond. De gyn gaf me de beste kansen om natuurlijk te proberen bevallen. De gyn heeft dus uiteindelijk besloten om het medisch te maken. Ze voelde aan dat zowel ik als de vk het liever in het ziekenhuis hadden.
    Hangt dus inderdaad af van de vk of ze het goed inschat of niet. Mijn vk liet de beslissing dus aan de gyn over omdat ze niet zeker was.
    Hopelijk kun je ook snel bij de gyn terecht dan weet je waar je aan toe bent. Wie weet is er niets aan de hand en maak je je zorgen voor niets.
    Probeer er niet teveel aan te denken maar ik begrijp je echt wel hoor.

14. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    @Lot: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Tygo :)

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik probeer er ook niet te veel aan te denken. Ik heb besloten dat deze vk een een dom *** is en dat de vorige echo's juist waren. Die gaven 7,5 pond aan. Maar ja, dan moet ik niet tot 42 weken gaan lopen natuurlijk!

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm
    tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+2d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram, 44cm
    ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram
    Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr
    Bruidje , 27 jr, 1e kindje, bevallen 1 nov met w+d van dochter Juul, ? gr en ? cm
    Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm
    Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr
    Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , 3520 gr, 48 cm
    Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+3d van zoon Thijmen 2540 gram en 45 cm
    Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm
    Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm
    Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter ,3475 gram en 50 cm
    Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm
    Danili , 27 jr, 2e kindje, bevallen 10 nov met w+d van dochter Lenna , 2675 gr
    JsztD , 24 jr, 1e kindje, bevallen 13nov met 40w+4d van zoon Kay, 3615 gr en 52 cm
    go4baby, 34 jr, 1e kindje, bevallen 13 nov met 39w+5d van dochter Kick , ? gr en ? cm
    lot23 , 25 jr, 1e kindje, bevallen 14 nov met 38w+3d van zoon Tygo, 3550 gr en 52 cm

Totaal:
    10 jongens, 15 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-#
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 51 november mama's!

Totaal:
    9 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 1 :(: (weet het niet) 3 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten)

Agenda:

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD<--->San79
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn.
    Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen ;)
    Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder.
    Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje.

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Lot: gefeliciteerd met jullie zoon Tygo!

18. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    ***********Buddynieuws***********

Ik heb net Baylee aan de telefoon gehad.
    Ze ligt aan het infuus en heeft vanmiddag een ruggenprik
    gehad... Hierdoor voelt ze niet zoveel, maar een enkele wee.
    Ze was aan het wachten tot er weer iemand kwam kijken hoeveel
    cm onsluiting ze had.

:D ze zat rustig een sausizebroodje te eten en een boekje te lezen. :D

Helaas dus nog geen babynieuws.

***********einde buddynieuws********

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Oke klinkt goed! Ik hoop dat ze snel op 10 cm zit!

20. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Lot: gefeliciteerd met jullie zoon.

groetjes MarielleB

Deel Deze Pagina