November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    lot: GEFELICITEERD MET TYGO! En natuurlijk heeft hij de mooiste jongensnaam ;)

Baylee, zet m op!

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje dat schiet ook niet op bij Baylee! Gelukkig heeft ze een ruggeprik gekregen, anders lijkt het me helemaal heftig!

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jooze, ik heb het vanavond uitgeprobeerd, en het lijkt te werken. Super, dank je voor de tip!:D:D:D

Vanavond heeft mijn meisje weer laten zien dat ze het echt wel kan! Ze heeft 25 uit de borst en 40 uit de fles (terwijl ze daar maar 30 uit hoefde). En ze heeft bij 4 andere voedingen ook al 5cc meer gedronken dan nodig was :D
    En vandaag nog maar 1x iets door de sonde gehad :D Dat geeft weer hoop!

Ik ga nu lekker slapen! Tot morgen!

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Go Tipp en Cristine! Dat hadden jullie volgens mij even nodig he? :thumup:

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Super goed van je meisje Tipp!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden slaap lekker en tot morgen. Hier alles rustig ;)
    schoon ouders zijn net weg was gezellig!
    xxx

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik wil even zeggen dat ik wat minder op het forum aanwezig zal zijn.
    Onze problemen houden namelijk echt niet op, :cry: :cry:

Na 2 nachten thuis omdat ik in het ziekenhuis opgenomen was ivm mijn borstontsteking, is gisternacht helaas lisa met spoed opgenomen.
    Ze heeft een infectie en ze zijn nog aan het onder zoeken hoe en wat. Ze kreeg koorst en wij hebben gelijk de huisartsenpost gebeld en moesten gelijk naar het ziekenhuis toe. Daar aangekomen bleek ze al 40 graden koorts te hebben, wij kregen toen ook te horen dat baby´s onder de 6 weken geen koorts mogen hebben. Ze hebben toen allerlei onderzoeken gedaan waaronder helaas ook een beenmergpunctie.
    Het wachten is op de uitslag en voorlopig, zolang ze nog koorts heeft ligt ze aan de hartbewaking en heeft ze een infuus. Ze zijn al met een antibiotica gestart, want ze heeft over haar hele bovenbeen een dikke plek zitten wat op een abces lijkt. Ze gaan dit allemaal nog verder onderzoeken waar het vandaan komt en wat ze nou precies heeft.

Meiden, ik ben helemaal op. Wat een leuke kraamtijd had moeten worden is helaas nu al een drama geworden. Ik heb mijn meisje maar een paar dagen lekker thuis gehad en ze heeft nu al meer in het ziekenhuis gelegen dan menig volwassenen. Ik trek het soms niet meer, waarom nou dit weer, waarom mijn kleine meisje. Ze is zo hulpeloos :cry:

Zodra ik weer wat meer weet en tijd heb zal ik het laten weten, voor alle meiden die bevallen zijn van harte gefeliciteerd en voor de meiden die op het laatst lopen, heel veel succes.

conny

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heel veel sterkte conny ik duim voor jullie!
    Dikke knuffel

9. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Conny: wat ontzettend akelig om te horen! Ik kan me voorstellen dat het jullie heel zwaar valt! Hopen maar dat ze snel weer opknapt en dat ze ontdekken waar het aan ligt.

Hou je taai!

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ok, bedtijd voor deze bijna-mama. Eens kijken of deze nacht nog wat nieuws gaat brengen...

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje Conny toch :(
    Heel veel sterkte meid! Klinkt misschien wat hol, maar ik weet niet zo goed iets beters te zeggen. Hoop dat alles goed komt met jullie meiske!

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Conny: ah wat vervelend! *knuffel*
    @Baylee: al nieuws?

Gisteren is om 18.00 ons achterneefje geboren, (zoontje van de nicht van mijn man) jammer genoeg kan ik niet op kraamvisite omdat ik de lange rit (2 uur) niet meer aandurf...

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    ****************Baby nieuws******************

Baylee en Rolph zijn vannacht om 1.01 de trotse ouders geworden
    van JAYDEN, een gezonde zoon van 3475 gram.

Baylee is bevallen dmv een keizersnee.

Meer info heb ik nog niet, zodra ik meer weet laat ik het horen.

*************einde baby nieuws***********************

Baylee en Rolph, onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
    nou kunnen jullie eindelijk gaan genieten van jullie kleintje

14. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Baylee, GEFELICITEERD!
    @Conny, wat vreselijk, echt heel veel sterkte hoop dat het met de kleine niet heel ernstig blijkt! en dat ook jij goed opknapt dikke knuffel.
    @Tipp, o ik hoop zo dat het doorzet, dan kan die kleine snel naar huis!

Jooze

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @baylee: gefeliciteerd meis ! de traantjes staan hier in mijn ogen ...wat hebben ze toch met je getobt meis ! ben nieuwsgierig naar je verhaal !

@lot gefeliciteerd meis !

@dochters- van marco..... ik heb dat met het wiegenlied van de 3 js die staat in de link onder mijn banner ....waarschijnlijk een heel ander nummer maar daar heb ik hard bij zitten janken ...

@all ben gisteravond weer in bij de hap terecht gekomen vanwegen de galstenen ...ik had flinke kolieken ik kon ook accuut niks meer was blij dat de buuv er was ...je kan dit veel beter hebben als je zwanger bent ...dan is het minder pijnlijk ...ik lag echt te gillen van de pijn .....maar gelukkig nam het op een gegeven moment af ......

vannacht is het rustig gebleven ,....en hopelijk blijft dat ook zo want mijn man moet tot 21.00 werken vanavond ....en ik ben alleen met de kleine man

16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice... Nou is het jou beurt, je bent de laatste van het zwemclubje
    Voor jou hoop ik dat je ook snel je kleintje in je armen kan sluiten.

@ Conny, jemig het zit je ook niet mee.... Vervelend. *Knuffel*

@ Noatje, gefeliciteerd met je achterneefje.

@ sybje, vervelend zeg die galstenen, hoop voor je dat ze er snel wat aan kunnen doen zodat je van de pijn afbent.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @conny : jeetje meis ...het zit je niet mee ....dikke knuffel ik hoop dat ze er snel achter zij wat lisa heeft

18. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Baylee van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

Och Conny, wat een ellende toch voor jullie. En wat moet je je dan machteloos voelen. Je zal dit wel niet meer lezen, maar toch héééél veel sterkte toegewenst. Ook al ken ik je niet, ik denk aan je!

Hè Sybje, het zit jou ook niet echt mee hè... Sterkte meis, kunnen ze al snel wat gaan doen aan je galstenen?

Wow Tipp, wat een kanjer is jouw meisje toch!

Beatrice, hoe is het met jou? En Noatje: nog steeds aan het rommelen?

Hier geen nieuws, heb heerlijk geslapen en voel me aardig goed. (ik heb echt mazzel geloof ik...)

Meiden die er doorheen zitten: sterkte...

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Baylee: Gefeliciteerd met jullie zoon!

@margreet: Jah nog steeds gerommel hier... vanmorgen dacht ik even: nu kan het serieus worden, maar 't is nu weer iets rustiger.
    Ik hoop dat het zo niet 2 weken doorgaat want word wel moeilijk zo...

Gisteren nog tegenslag(je) gehad... we hadden een quinny wandelwagen gekregen en hier 2e hands een bak voor gekocht. Blijkt de bak van een andere serie te zijn... dus die past niet :( dus nu haastig op zoek naar andere wagen of bak.

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik vind het zooo leuk voor Baylee! Ook hier nogmaals gefeliciteerd! Ik kreeg vannacht een sms maar voordat ik het doorhad sliep ik alweer... Ik heb wel weer een keer aardig geslapen!

Helaas voel ik nog steeds niets hier. Ik hoop zo dat het dit weekend begint voordat ik weer naar het ziekenhuis moet. Maar zo te voelen kan ik me maar beter instellen op een ander senario.

Conny ik vind het echt heel erg vervelend voor je! Ik kan me zo voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Toen ik zelf 1 week oud was kreeg ik ook hele hoge koorst en een dikke bobbel op mijn borst bij mijn hart. Daar wisten ze ook niet wat het was. Uiteindelijk was het een ontsteking als gevolg van een reactie op de borstvoeding. Het is goed gekomen al was het wel spannend voor mijn ouders... Heel veel succes!

Deel Deze Pagina