November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Baylee: van harte met de geboorte van jullie zoon

@ Conny: wat vreselijk, heeeel erg veel sterkte gewenst *knuffel*

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Baylee van harte gefeliciteerd met Jayden!
    Ik hoop dat alles goed met jullie is, je hebt wel een hoop achter de rug zeg!

Sybje toch weer last? Vervelend zeg, kunnen ze er iets aan doen? Hoop dat vandaag een goede dag wordt.
    Noatje dat is balen zeg, ik hoop dat je snel een passende combi vind.
    Ik kreeg vanmorgen een berichtje van JzstD, dat ze helemaal verliefd is op haar kleine man :D

Morgen is mijn uitgerekende dag, ik hoop zooo dat ik dan aan de beurt ben! Vannacht weer wakker gelegen tot over half 4, naast de dagelijkse pijn had ik ook weer oefenweeën. Grrrr, ik wil bevallen!
    (wedden dat ik tijdens m'n bevalling roep "dit wil ik nieeeeet" :) )

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Baylee: gefeliciteerd met jullie zoon Jayden.
    Conny: Jeetje meis! wat een ellende. Vreselijk als die kleintjes zo ziek zijn. Ze kunnen je niet vertellen hoe ze zich voelen en je staat zo machteloos! Ze is in goede handen daar, sterkte voor de komende tijd!
    *knuffff*

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Tipp: Wow, wat heeft jullie meisje het gisteren goed gedaan! Geweldig he?
    @Conny: Jeetje, wat heftig! Dat is toch vreselijk, als je kleine meisje al zo vroeg weer in het zh ligt! Hopelijk kunnen ze snel wat voor haar doen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
    @Baylee: Van harte gefeliciteerd met jullie ZOON!!!
    @Sybje: Zijn de galstenen weer terug? Ah nee toch?

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm
    tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+2d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram, 44cm
    ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram
    Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr
    Bruidje , 27 jr, 1e kindje, bevallen 1 nov met w+d van dochter Juul, ? gr en ? cm
    Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm
    Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr
    Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , 3520 gr, 48 cm
    Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+3d van zoon Thijmen 2540 gram en 45 cm
    Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm
    Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm
    Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter ,3475 gram en 50 cm
    Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm
    Danili , 27 jr, 2e kindje, bevallen 10 nov met w+d van dochter Lenna , 2675 gr
    JsztD , 24 jr, 1e kindje, bevallen 13nov met 40w+4d van zoon Kay, 3615 gr en 52 cm
    go4baby, 34 jr, 1e kindje, bevallen 13 nov met 39w+5d van dochter Kick , ? gr en ? cm
    lot23 , 25 jr, 1e kindje, bevallen 14 nov met 38w+3d van zoon Tygo, 3550 gr en 52 cm
    Baylee , 27 jr, 1e kindje, bevallen 15 nov met 39w+6d van zoon Jayden, 3475 gr

Totaal:
    11 jongens, 15 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-#
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 51 november mama's!

Totaal:
    8 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 1 :(: (weet het niet) 3 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten)

Agenda:

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD<--->San79
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn.
    Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen ;)
    Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder.
    Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje.

6. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    bah, ik wens je heel veel sterkte conny en een dikke knuff

7. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    Baylee, gefeliciteerd met julie zoontje, geniet ervan, mooi naam :D

8. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    zie trouwens dat we op de helft van de maand zijn en ook precies op de helft van de lijst...

hier nog geen nieuws, al had ik vannacht toen ik me omdraaien me liggen verbijten van de pijn... ik kon niet meer verder rollen van de kramp... daarna toch de hele nacht doorgeslapen tot 11 uur...
    Heb al dagen van die steken, maar dat hoort erbij he

voor iedereen die een knuf kan gebruiken, *knuff*

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Baylee en man GEFELICITEERD met jullie zoon!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jep de stenen zaten er nog steeds maar ik had gisteren dus weer last ...vandaag is het rustig (en ik hoop dat dat ook zo blijft ....

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @conny, wat vreselijk zeg! Ik ga heel hard duimen!

@BAYLEE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOON JAYDEN!

Hier alles prima. Zoonlief heeft de halve nacht gespookt. Nu liggen de mannen lekker te pitten. Ik heb een beetje steekjes in mijn buik. Zou dat de baarmoeder zijn die krimpt? Iemand ervaring?

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Zitten jullie ook de intocht van Sinterklaas op tv te kijken? Is al zo lang ik mij kan herinneren, een traditie in onze familie.
    Volgend jaar sta ik waarschijnlijk live bij een intocht in een dorp met ons kleintje in de buggie... hihi.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha hier de zelfde gedachten. Wij zitten ook op de bank sinterklaas te kijken :)

14. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Wij zijn ook intocht aan het kijken, Tycho gaat zo met papa naar de intocht hier!

@Sybje, balen van de galstenen, hoop dat ze wegblijven! Of werkt het zo niet.
    @chebu, ja zouden na weeen kunnen zijn die inderdaad de bm laten krimpen zeg maar.

Heb zelf net naar de supermarkt gelopen en terug echt maanden geleden voor het laatst gedaan. En ik heb het gehaald, nu kapot (mijn bekken ook) maar ben echt mega trots op mezelf (moet je nagaan hoe makkelijk dat is).

Jooze

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goed bezig! :thumup:

16. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Baylee: gefeliciteerd met jullie zoon.

groetjes MarielleB

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Baylee: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JAYDEN!!!

Conny; wat een ellende allemaal toch :(
    Ik hoop echt dat het snel beter gaat met Lisa en dat je dan eindelijk rustig kan gaan genieten! sterkte!

18. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Baylee gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

@Conny, wat vreselijk is dit voor je. Je zult je zo machteloos voelen met die kleine daar in het ZH. Ik hoop dat er snel een verklaring komt voor je en dat het opgelost kan worden. Sterkte en heel veel succes! Dikke knuffel!
    @sybje heel vervelend die galstenen, goh zeg, daar blijf je nu ook niet van gespaart, ik wist nooit dat dat zo'n pijn kon doen! Succes!
    @Jooze, wauw hele 'stap' voor jou dan! Doe je wel rustig aan! Fijn hoor, volgens mij gaat het stukje bij beetje een beetje beter met je bekken he?

Vandaag weer mijlpaal voor mij, ben 38 weekies!! :D Dat klinkt echt meeeega ver voor mij! Ik ben ook echt meeeega nu haha :) !

HE, komt sinterklaas vandaag OOK bij jullie :confused: ? Hoe kan dat nou, hij komt hier ook :( , HE-LE-MAAL met de boot uit Spanje :D
    Ik kijk wel de intocht op tv, de Nederlandse en de Arubaanse dan, kan ik ze vergelijken. De Nederlandse is altijd zo leuk! Gisteren chocoladeletters gekocht voor mijn man de P van Papa, hij vond het zo leuk, hij dacht de P van piemel :rolleyes: (zucht) mannen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Oh conny wat vreselijk. Helaas weet ik te goed hoe je je voelt, met je kindje in het ziekenhuis, aan allemaal draadjes. Sterkte meis.. Ik denk heel hard aan jullie! Knuffel!

Baylee, gefeliciteerd met jullie zoon! :D

En nu mijn succesverhaal :)
    Vanmorgen kregen we in het ziekenhuis te horen dat het voedingsbeleid voor Christine is aangepast. Ze hebben haar nu al op een dagminimum gezet (dit doen ze normaal pas als de kinderen van 8 naar 7 voedingen gaan), wat betekend dat ze niet meer elke voeding tegen heug en meug moet gaan drinken. En ze vullen pas door de sonde aan als ze het minimum niet dreigt te halen. Ze gaan dit weekend bekijken hoe dat gaat, en dan maandag weer overleggen. Ook hebben ze een andere speen voor haar. De 1-2-3speen. Daarmee kan ik regelen hoe hard ze moet werken voor haar eten. Als ze erg moe is, kan ik het haar dan wat makkelijker maken. Ook dat wordt dit weekend getest...

Voor de rest heeft ze net weer 25 a 30 uit de borst gedronken en de rest uit de fles. Super! Het geeft dan ineens weer zoveel moed! :D

20. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Tipp wat fijn voor je! Goed hoor, dus nu is het allemaal wat versoepelt dat is fijn, geeft je misschien ook wat minder stress?

Het is misschien een stomme vraag maar: Wat ik me nou steeds afvraag he, hoe weet je nou hoeveel ze uit de borst drinkt?

Deel Deze Pagina