November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Tipp: wat goed, ben blij voor jullie!

Even iets heel anders: ik krijg ineens geen e-mailtje meer als er hier iets nieuws gepost is. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen en wat ik eraan kan doen?

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    GEWELDIG :thumup:

3. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @whabbit, geen idee! heb je misschien op de verkeerde link geklikt vorige keer toen je hem opende? of op Geen abonnement meer op dit onderwerp, onder aan de pagina, perongeluk?

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ienie, nee hoor, geen domme vraag. Je weegt je kindje voor de borstvoeding en ook erna. Daardoor weet je hoeveel ze binnen heeft gekregen :D Eigenlijk heel simpel :D

5. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Owja, klinkt erg logisch haha :rolleyes: ;)

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Tipp, Ohh dat gaat echt vooruit, hoop dat die kleine meid sne naar huis kan!
    @Inie en minie, maar wij hebben de ECHTE sinterklaas :)
    @Whabbit, ik zou je gewoon even afmelden en dan weer aanmelden vast dat ie het dan weer doet.

Gaat hier inderdaad beter, wel even afwachten (na 6 uur moet je het voelen als je het over belast hebt). Dus ik hoop van niet. Dan ga ik morgen weer een stukje lopen. Mijn vriend heeft deze week vakantie, dus ik kan goed oefenen!

Jooze

7. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    ik reed net achter de optocht... nu zat ik me er aan te ergeren, maar volgend jaar vind ik het vast erg leuk met de kleine. En over een paar jaar lekker bij de openhaard met warme choco sinterklaas te vieren, daar kijk ik alvast naar uit :D

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lijkt me ook heerlijk! :D

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    helaas hier geen open haard :(

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hier wel een echte open haard. En hij brandt nu ook! Is altijd zo gezellig!

11. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    goed om te horen Tipp :D

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier ook heerlijk...:D

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    wij gaan nog ff lekker winkelen tot later xxx

14. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    hier ook niet, maar als ik volgend jaar ga verhuizen, zoek ik toch wel een huis met een bad en een haard :D mijn enige 2 wensen...

Vroeger als kind bij mijn vader heerlijk bij de openhaard en warme choco met anijsklontje (drink ik nu ook elke avond) spelletjes gespeeld...

Laatste jaren geen leuke decembermaanden gehad, keek er altijd erg tegenop, eenzame feestdagen... vooral als je dan langs die huizen liep waar het gezellig was en de kids gezellig samen zaten... Het was altijd mijn stille verdriet dat ik geen kinderen kon krijgen... En geen gezin zou hebben.... Was altijd beetje jaloers op die huizen, maar ja, elk huisje heeft zijn kruisje...
    Maar nu gaat daar verandering in komen! jippie!
    En een partner komt ook wel weer in mijn leven :)

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Boefje, waren ook mijn 2 wensen, zaten uiteindelijk niet in ons huis (maar ja zat niets in0 en inmiddels is alles gerealiseerd! En inderdaad het kind is al in aantocht, die partner komt van zelf weer! Heerlijk genieten weer in dec!

Jooze

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Dat klinkt lekker ga ik eens uitproberen :D;)

Hier ook intocht gekeken, samen met me schoonbroertje van 13...
    Trouwens slechte nieuws over de kinderwagen ben ik weer vergeten, we hebben vanmorgen een andere quinny gekregen (2e hands) dus ben super blij :D...

Wat een luxe 2 quinny's straks ;)

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wel vreemd noatje dat die wagenbak er niet oppaste, ik heb verschillende quinny's gehad, en de bakken waren hetzelfde :(
    welk model heb je nu?
    Ik heb nu de speedi, die bevalt het beste hier, heb ook de fashion gehad en de buzz, de buzz was echt een vreselijk onding.
    En ik heb nu een duowagen natuurlijk, die gebruik ik het meest aangezien ilana nog niet zo ver kan lopen.

Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevalen, veel meiden al bijna uitgerekend of zelfs al overtijd :)

18. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    melk opwarmen in de magnetron, 2 schepjes nesquick (vind ik toch de lekkerste) en 1 blokje anijs erin, heerlijk
    en iedereen die ik het laat drinken, heeft het zelf ook in huis gehaald :)

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik had de Quinny Fashion gekregen, en heb nu Quinny Millenium (y2k) wel een wat ouder model maar tjah voor nog geen 40 euro... ik had trouwens de bak van de y2k op de fashion gepast en die hebben dus idd een ander systeem...

Ik ben nog lang niet uitgerekend (nog bijna 2 weken) maar loop hele dagen met oefenweeën die niet minder worden in bad ofzo... dus hoop stiekem toch dat t niet meer lang gaat duren... Ik ga trouwens geen bitterlemon of ananas eten hoor, vind ik onzin. Alleen het vrijen wil ik dan nog wel proberen :)

En anijs in kant en klare chocomel? ik ben al weken verslaaf aan chocomel en anijsmelk hihihi :)

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    *breekt even in voor Conny*

Je verhaal over Lisa klinkt me erg bekend in de oren

Toen Marijn 4 wk was kreeg ook hij koorts.. naar de ehbo gestuurd naar een kinderarts.. meteen aan t infuus met antibiotica.. ook een beenmergpunctie en aan de hartbewaking.. ze waren bang voor men.c

Die uitslag kwam gelukkig snel en dat was het niet.. de bloeduitslagen kwamen eenpaar dagen later ... Achteraf was het een onschuldig virusje van papa overgenomen die overigens zelf echt doodziek was.. Het is slopend en vreselijk zorgelijk en op t beentje na herken ik je verhaal helemaal..

Ik hoop dat de uitslag net zo goed is als bij ons. Marijn mocht na 4 dgn weer naar huis en is een gezonde kerel van 9 mnd bijna..

Wilde je graag even een hart onder de riem steken...

STERKTE...

*breekt weer uit*

Deel Deze Pagina