Goedemiddag meiden! Kersje loopt ook gewoon nog lekker mee te waggelen hoor! En dus niet bevallen op de uitgerekende datum. Nu had ik altijd 8 of 18 in mijn hoofd, dus ik heb nog 1 kans. Kijken of ik het voor mezelf ook goed kan raden @Conny: heel veel sterkte, ik hoop dat jullie meisje snel weer helemaal gezond is! @baylee: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! @lot: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! Geniet van jullie kraamtijd meiden! Nou, de rest heb ik allemaal aandachtig bijgelezen, maar helaas niet zo goed onthouden...excuses... Wij gaan vanavond naar Games in Concert. Ben totaal geen gamer, maar vind het wel leuk om na jaaaaaaaaaaaren weer eens wat klassieke muziek te horen en dit moet wel erg leuk zijn. Nu maar hopen dat mijn vliezen niet breken daar of zo... Gelukkig is Vredenburg wel om de hoek in ieder geval Jullie nog leuke plannen dit weekend meiden?
[/quote:71xg8pgq] dat weet ik niet, ik drink die pure chocomel koud, ook sinds kort een verslaving dronk het nooit, tot ze 2 weken geleden een aanbieding hadden, 2 pakken en 1 mok erbij, sindsdien verslind ik die pakken chocomel. Maar warm maak ik nog altijd met verse melk
Erg hé ik drink de andere chocomel ook meestal koud hoor... ik wil nu ik zwanger ben de enige echte chocomel, of die van de aldi... die zijn even lekker... die van de AH is matig en die van de C1000 vies uitgebreid dus al getest....
Hier ook een Chocomel verslaafde. Vooral die mokka... mmm... Daar begin ik elke morgen standaard mee. Warme chocomel lust ik trouwens niet...
@kersje, leuk, veel plezier! Hier alles prima. Geen nieuws. Ben een beetje moe van de gebroken nacht...
Hier ook geen openhaard haha! Wel een barbeque, daar moeten we het maar mee doen! En aan warme chocolademelk moet ik eventjes niet denken pffffffffffff bij mij sjokiemelk met ijsklontjes! Have fun Kersje! Ik hoop dat het 'droog' blijft hihi @Janny; gek dat je dan geen warme chocomelk lust he! Dat heb ik ook met pindakaas en pindasaus. Ik heb een kinderwagen uit Nederland, heeft mn moeder geimporteerd, het is een Mutsaert Transporter ofso met reiswieg, ik vind hem heerlijk rijden en keren en maxi-cosi past erop, dan ziet hij er heel stoer uit!
Nog geen nieuwe babies ondertussen? Ben net wakker van mijn schoonheidsslaapje... Vanavond nog naar een verjaardagsfeestje van een vriendin. Heb de rest van het gezelschap al gemeld dat als BIJ MIJ het feest losbarst iemand me even naar huis moet brengen... (is een minut of 45 rijden! ) Nu nog het probleem van de ontbrekende e-mail oplossen. Heb mezelf al aan- en afgemeld, maar dat doet 'm de truc dus niet.
Hoi hoi, Wat een baby's zijn er geboren zeg. Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zoon of dochter. De namen zijn mij een beetje ontschoten omdat ik vanaf pagina 1506 moest bijlezen. @Tipp, wat doet je dochter het toch goed als ik het zo lees. Ik kan mij best wel voorstellen dat jullie het er moelijk mee hebben om elke keer weer naar het ziekenhuis te rijden. Het duurt echt neit lang meer en dan kunnen jullie je meisje mee naar huis nemen. Hier in ieder geval een dikke knuf voor jullie alle twee. @Conny, heel heel veel sterkte met jullie meisje. Hopelijk is ze snel weer gezond en kunnen jullie haar weer meenemen naar huis. Hier gaat alles goed. Bart groeit en drinkt goed. Ook zit hij al weer bijna op zijn geboortegewicht. Zo ga weer weg opa en oma zijn er.
@ Danili : gefeliciteerd met je dochter Lenna @ JsztD : gefeliciteerd met je zoon Kay @ go4baby: gefeliciteerd met je dochter Kick @Baylee: gefeliciteerd met je zoon Jayden wat geweldig babynieuws afgelopen dagen.. wie is nu volgende haha.. geniet ervan met jullie babys. alvast succes met bevallen en zovoort. ik heb niet echt veel nieuws. alleen heb wel ff druk kop op jullie met weer nieuw babynieuws komen! haha.. het is al half november
Vraagje aan de al bevallen dames: heeft misselijkheid er nog wat mee te maken? voel me al heel de dag misselijk en dan die zeurende pijn nog pfff nog 13 daagjes... Laat maar: ff googlen en schijnt gewoon met de oefenweeën te maken te hebben
Noatje is de kleine al ingedaald? Dat heeft bij mij erg geholpen tegen de misselijkheid. Ik heb er weinig last van gehad behalve in week 37 en 38. Ik heb heel de dag al last van mijn onderrug en af en toe flinke pijn in mijn buik maar dat zullen wel oefenweeen zijn. Ik hoop wederom vannacht wakker te worden van de weeen... Inmiddels is de optie me ook al duidelijk geworden dat ik misschien wel gewoon een olifant ben! Draagtijd: 2 jaar Vochtopname: liters per seconde!
Hier nog eentje die aan de warme chocomelk zit... Met een stukje appeltaart met slagroom.... MMMMmmmmm lekker.
Helemaal ingedaald... volgens de VK afgelope dinsdag.... en zo te voelen ook want knikkebolt diep in me bekken... Ik ga slapen
UPDATE Alles gaat goed met JsztD en haar zoontje, ze heeft nog wel wat last van haar buik maar geniet met volle teugen van Kay. Ze mag als het goed is maandag naar huis.
@noa : ik heb de woensdag dat jelmer geboren werd mijn kamer (in het zh ) en mijn pantoffels er onder gekotst ...en of ik misselijk was ...bah ....ze hoefden mij ook echt geen eten of drinken aan te bieden ...bah .... @chebu : zere buik dat klopt ...ik heb anderhalve week naweeen gehad die ik weg moest puffen (eventjes maar hoor ) maar ik hoefde ook maar op te staan en ik liet een bloederig slakkespoor na op de vloer ...(ik weet niet zeker of ik dit hier wel moet tikken voor de zwangere dames ...haha) @tipp : super zeg , zie je nou ! echt toppie van dr .... @ienie : effe serieus ....komt sinterklaas echt bij jullie aan ? jez*s wat zal die man zweten daar ....pppfff haha en de pieten smelten zeker ook wel ? maar ik snap het nog niet echt ....want de sint kwam alleen hier in Alblaserdam aan hoor .....de haven op tv zag er ook al anders uit als hier echt vaag ...
@sybje, ja serieus! De lieve goede sint komt hier ook, waarschijnlijk flink zwetend ja, ik denk niet in zn speedo (ik HOOP niet in zn speedo!). Raar he, ik snap er ook gewoon helemaal niks van! Kan me trouwens herinneren van Curacao (daar woonde ik als kind) dat ze daar sinterklaas wit schminckten, dat was pas echt eng! Hier maken ze hun kindjes ook heel erg bang voor de pieten, ze gebuiken het echt al maanden als chantage-materiaal. Als de sint met zn pieten hier op school komt staat de helft te huilen, zo zielig!
Pff na een uur in bed liggen bed ik er uit gevlucht... door al die oefenweeën heb ik erg last van me rug, en me eten bleef omhoog komen.... ik ga nu e 2e poging doen om te slapen... de oefenweeën komen op en aan maar geen vast ritme, soms om de 5 min en dan weer een half uur/uur niks.... pffffff
Klinkt bekend, ik probeer het al niet eens meer om op tijd naar bed te gaan, lig toch alleen maar te boeren en zuur op te geven Afgelopen nacht werd ik wakker van weeën, ik helemaal happy, zakte het weer weg. Grr, prima dat het loos alarm is, maar kan dat misschien overdag ipv midden in de nacht? Haha, ik wil een babyyyyy! Nieuwe buikfoto in m'n album, net gemaakt, dus eigenlijk nog net geen 40 weken Oh enne.. ik kijk een beetje appelig, maar dat komt omdat ik al de hele avond harde buiken heb, zit er een beetje doorheen vandaar die neplach op de foto
Nou toch weer een beetje kunnen slapen, nu niet meer v olgende zuuraanval was bezig Maat tjah we zullen zien wat deze dag brengt