November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    BABIEEEEESSSS?

@Sybje, de buikpijn is gelukkig weer weg. Maar laten we zeggen dat het onderkantje een beetje 'ontstoken' is. Morgen komt de vk langs. Even kijken of zij nog wat trucs heeft.

@Beatrice, 2 jaar, ik mag hopen van niet hihi. Ze komt er vast snel uit. Kan zomaar van de ene op de andere dag!

@San, nog geen baby?

Meneer heeft hier de hele nacht doorgeslapen. Wauw. Hij liet wel een keiharde boer. Zo'n schattig baby'tje en dan zo'n mijnwerkersboer. Ik lig nog steeds in een deuk.

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Goeiemorgen!
    Nee, nog geen baby :( Dit is vast mijn straf voor het altijd overal te laat aan komen kakken...

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hier ook een doorslapende baby......heerlijk!

Van 23.30 tot 7.15 en daarna nog weer tot nu :D :D

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Hier ook geen baby :evil: En ik ben altijd overal op tijd! Dan heeft ze alleen vandaag nog.

5. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Uhm.... ik ben altijd best goed op tijd dacht ik.... maar zit nu qua baby al op 40 weken en 5 dagen...

Geduld is een schone zaak! Vind het prima om nog even te wachten, maar ik moet wel zeggen dat met alle mooie babies die er hier al geboren zijn ik wel HEEL erg uitkijk naar het moment dat ook wij ons kleine roze wurmpje kunnen vasthouden!

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    euhm geven jullie bosrtvoeding of flesvoeding,....want de van ons slaapt dus niet zo lang..

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Die van mij ook nog niet, wel heerlijk!

Vandaag is mijn uitgerekende dag en mn meisje is alweer 2weekjes bij ons, wat gaat het snel zeg!

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    tygo, komt ook nog gewoon om de max. 4 uur 's nachts, ben benieuwd, mijn dochter ging pas met 16 wk doorslapen

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hier ook nog geen baby... maar.....

Of ik heb gewone buikkramp, of ik heb (oefen?)weeen... Heb dit nog nooit eerder gevoeld... Vind het erg spannend.

Heb altijd gedacht dat ik een van die weinige vrouwen ben, die nooit in de gaten krijgt dat de bevalling is begonnen en die plotseling opeens een baby uitpoept ofzo... Gek he?

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Lijkt me heerlijk trouwens, dat sommige baby's al zo lang doorslapen. Daar hebben jullie volgens mij echt geluk mee!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jootje, flesvoeding. BV ging niet. De laatste fles om een uurtje of 12, de volgende meestal om 05.00 (+luier). Dus iig 5 uur slaap.

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hier borstvoeding, normaal gesproken krijgt ze nog tegen elf uur en meldt ze zich dan weer tussen 4 en 5. Vanmorgen echter pas om kwart over 7. Denk dat dit een eenmalige actie is geweest, maar wel super super lief van haar zo in het weekend, vooral haar papa kon het heeel erg waarderen op zijn vrije zondag :D

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier ook nog geen baby ;)

Wat is het hier rustig meiden!

14. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Tsja... heb op het gebied van Beebie gewoon niets nieuws te melden: alles nog stil in de buik!

Het plan voor vanmiddag: mijn vader terug naar huis transporteren... Hij heeft gisteren bij het klussen zijn rug bezeerd. Leek eerst nog wel mee te vallen, maar 's avonds kwam hij letterlijk niet meer van de bank! Dokterdienst gebeld, sterke pijnstillers bij de apotheek opgehaald. Terug naar huis zat er echt niet meer in, dus hem uiteindelijk toch van de bank getild met vriendlief en de trap op en in bed geholpen (ideaal klusje als je bijna 41 weken zwanger bent, kan het iedereen aanraden! :confused: ). Het gaat vandaag een ietsje beter, maar autorijden gaat echt nog niet lukken! Dus denk dat wij hem zo maar thuis gaan afleveren.
    Wil ook echt niet bevallen met iemand anders dan mijn lief (en de verloskundige) in huis, dus hoe lief ik hem ook vind: hier blijven is geen optie!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier alles rustig. Wel had ik een vraagje. Hoe voelt het als men zegt dat het "rommelt" net voor een eventuele bevalling?

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ienie : ohh mijn god , ik krijg er beeld bij ...sint op aruba ....en ook beeld van sint op C ...creapy een witte sint....

@ baby's die doorslapen ....wat doen jullie door de laatste fles dan ? jenever ? die van mij kwam gisteravond om 11.00 toen half 3 toen half 7 en toen om 11.00 ......tja je kan niet alles hebben ...

@san : zo dan heb jij even een toeter .....
    mooi kamertje hoor !

@wendy : als het gaat rommelen ....eehhm het begon bij mij met heftige menstruatiekrampen ....
    toen een trekkend pijn in heel mijn buik en op een gegeven moment moest ik die gaan weg zuchten ....die krampen werden steeds erger .......en erger en erger ....en toen was het tijd om te gaan persen

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Allemaal wachtend op baby's! Schiet eens op ;)

@Whabbit, sterkte met je vader (enne niet te veel shouwen he).

Wat betreft het doorslapen, volgens mij mag je baby niet langer dan 6 en later 8 uur slapen (is mij verteld door kraamzorg en cb). Heeft s met laag bloedsuiker te maken. Nou zou ik 6 uur per nacht heerlijk vinden! Dat is nog maar 3 x gebeurd ofzo...

Jooze

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    voor de dames die bosstvoeding geven...
    hoeveel voedingen geven jullie op een dag?

19. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik voed Tygo overdag om de 3 uur ongeveer, en 's nachts om de 4 uur. Soms overdag komt hij alweer na 2 uur.

Spannend Janny!
    Bij mij begon het met oefenweeen zeg maar, alleen dan iets heftiger en regelmatiger.
    Toen het echt begon was het echt pijnlijk, dan weet je het wel hoor :D

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Het is alweer weg. Oefenweeen dus... Gelukkig maar... hihi.

Deel Deze Pagina