Sjow, ben ik ook weer Games in Concert was leuk! Toen er opeens 4 electrische gitaristen op het toneel verschenen zijn we snel de lobby in gedoken, dat was me een takke herrie! Maar verder was het heel aardig met als hoogtepunt een optreden van Wibi op de piano, echt supervet! Nou, verder hier ook weer niks aan beebie-nieuws. Morgenochtend naar de VK, de gang van zaken bekijken en bespreken. Ik heb er zelf al een idee over, hopelijk is mijn VK het met me eens. Mooie toeter hoor San Ik zal ook weer eens een buikfoto maken zo, week 40 is een memorabel moment natuurlijk @Janny: ga je nou toch ook nog ff meedoen met de oefenweeën? Gezellig hoor
Wibi Soerjadi! Die heeft op mijn middelbare school gezeten. Reken maar dat ze nog steeds trots op 'm zijn. @Kersje, ik ben nu weer mobiel zat om de weeendans te doen hoor!
Oeh Chebu, doe een dubbel dansje dan, ook 1 voor mij graag Hoewel ik de laatste paar dagen eigenlijk best oké ben, qua rugpijn. Even afkloppen, maar 't gaat redelijk
Hi, Nog een weekje en dan ben ook ik mobiel genoeg om de ween dans te doen voor wie wil denk ik! En ik doe het met liefde Hoop alleen niet dat het dan nog echt hard nodig is voor de mensen die nu aan het oefenen zijn. @Jootje, zoals ik al zei is het niet echt regelmatig maar ik denk dat ik hier op de 8 a 9 voedingen zit. soms wat korttere (komt mevrouw) na 2 uur weer en soms kan ze 4 uur zonder voeding. Maar waar ben je bang voor/ onzeker door? Hoe gaat het bij jou? Bedenk namelijk dat het zeker in het begin overal anders gaat. En wat betreft de foto 't ziet er goed uit toch, geen ondervoed kindje lijkt me! Jooze
@Chebu: ze mogen absoluut trots zijn op zijn talent...maar een raar ventje blijft het nog steeds En die weeëndans...JA GRAAG! Doe jij eens een voorspelling voor mijn bevaldatum trouwens, ik had die van jou ook goed, mss is dat wel een wisselwerking @San: zullen wij dan voor elkaar een weeëndans doen? Wel fijn dat het iig ietsjes beter gaat! Dat geeft de mens weer wat moed @jooze: ik hoop idd dat jij volgende week voor mij niet meer hoeft te dansen hoor, alhoewel ik wel hoop dat jij je volgende week alweer wat beter voelt natuurlijk!
*INBRAAK* Bailey en man: Van harte gefeliciteerd met Jayden! Ik hoorde het vanmorgen van Jennie en ik ben zo blij voor je dat je eindelijk je wondertje in je armen kan houden! Geniet ervan meis! Alle andere nieuwe mama's ook van harte en voor de rest nog succes met de laatste loodjes, ook voor jullie is het bijna zover! Liefs, Joli (oktober 2008 mama) *UITBRAAK*
Zaterdag 15 november zijn wij de trotse ouders geworden van onze zoon Dylan. Wij maken het allemaal goed!
Ben & Marieke: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!! @Chebu: het is een beetje 50/50, ene moment gaat het prima en dan weer helemaal niet...huilen, pijn, (te) grote en erg zware buik. Maar binnen nu en nog geen 2 weken is ze d'r, dus dat is op zich te overzien hoor!
@Ben en Marieke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dylan. Fijn om te horen dat alles goed is. Wel appart dat je alle twee op de zelfde datum bent uitgerekend en dat er dan toch bijna 1 week tussen zit met bevallen. Vandaag een hele emotionele dag. De kraamzorg is weg en we hebben de zaken nu ook afgesloten met de vk. Bart had gisteren wat voeding terug gespuugd en ik kreeg het gelijk heel erg benauwd omdat Rick dat ook zo veel heeft gedaan. De vk begon vandaag er over dat zijn collega vond dat ik niet zo vrolijk was als anders, een beetje down vond zij. Ja, misschien heb ik de snelle bevalling nog niet echt een plekje hebben kunnen geven ik weet het niet. Ook gieren de hormonen mij door het lijf niet normaal. Toen dus de vk er over begon moest ik gelijk huilen. Toen de kraamhulp weg ging was dat ook al zo. Het is een schat van een meid echt waar. Ik zal haar zeker de komende paar dagen gaan missen in huis. Misschien komt het besef nu pas dat ik weer alles (wel samen met mijn man) alleen moet doen. Ik moet jullie zeggen dat het mij wel weer een beetje onzeker maakt. Hebben meet dames dat of ben ik de enige? Vanmiddag even wezen lopen maar ik kwam binnen en de tranen kwamen al weer. Heerlijk de hormonen in je lichaam zeg.
BenMarieke: Van harte gefeliciteerd met jullie ZOON!!! Kersje: Ja, ik doe nu ook een keertje mee. Eindelijk 'hoor ik er ook bij', hihi. Ze zijn weer begonnen trouwens. Jeetje, nu pas kan ik me inleven in jullie. Moet er niet aan denken om dit 2 weken of langer constant te voelen, zoals sommige van jullie doen. Daar wordt je toch bekaf van? En wat heb jij voor idee Kersje, bij de vk? Inleiden of strippen of bedoel je wat anders? Chebu, geen dansje doen voor mij hoor, ik wil graag nog even genieten van het zwanger zijn!
BenMarieke; Gefeliciteerd met de geboorte van Dylan!! Beetje gerommel op het forum zie ik, het word wel een stuk rustiger hierzo he, iedereen heeft het druk, is het niet met baby's is het wel met andere dingen... Ik heb vanochtend weer gehuild bij Marco Borsato, stupid Skyradio, speelt het wel 4 keer per dag.. daarna dans ik weer op de rest hoor!Dit is de weeendans, come on!
7 of 8 voedingen per dag. Ik geef op verzoek, overdag komt dat neer op om de 2,5 a 3 uur. 's nachts zit er meestal 4 a 5 uur tussen. Al was dat vannacht opeens 7,5 uur! Vandaag heerlijk lang gewandeld (1 uur) met Laura en de honden. Lekker naar ons nieuwe huis waar Sander aan het klussen was BenMarieke: van harte met de geboorte van Dylan @ Schildje: ik heb ook momenten dat ik me down voel, dat ik denk "waar is nou die roze wolk". Tja die is natuurlijk zwaar overtrokken, zeker de eerst weken. Dan ben je moe, onzeker en is het mega mega druk. Daarbij voelde ik me vaak een eenzame melkkoe als ik voor de 8e of 10e keer op een dag weer de borst "moest" geven. Want zo voelde ik het, als moeten. Moet zeggen dat ik nu (na bijna 4 weken) en we een ritme hebben gevonden me een stuk beter voel. Begin nu echt van Laura te genieten.