Ben & Marieke: Gefeliciteerd met jullie zoon! @kersje: heb jij met 40 weken veel last van voorweeën? Ik heb vandaag een fotoreportage gemaakt van Sinterklaasbezoek aan de kerk hier, me man was haastig weg naar een ongeluk.. en er moesten wel foto's op de site... Lekker met oefenweeën in de drukte gestaan dus... maar wel weer wat afleiding gehad... Het gaat trouwens niet zo hard met de baby's hé
Hi, @BenMaieke, Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is @Kersje, inderdaad niet langer dan 2 weken, maar ik duim voor je dat het vanacht doorzet! @Schildje, inderdaad het hoort erbij helaas. De roze wolk wordt soms wat grijzer. En wat betreft de snelle bevalling kan ik met je mee praten. Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik het kon verwerken. Ondanks dat het makkelijker ging als met Tyho was het voor mij een veel zwaardere ervaring. het begon bij mij pas een plekje te krijgen toen ik er met mijn vriend uitvoerig over had gesproken. En nu de voedingen thuis wat meer ritme krijgen voel ik me ook weer beter. worst er gek van als ze weer eens veel eerder wil drinken (voel me da echt zo'n koe, vooral als mijn vriend dan roept dat ze weer wil drinken). Denk dan doe het zelf maar ja dat gaat natuurlijk niet. Jooze
heel herkenbaar! niks aan die hormonen...ik heb er ook heel veel last van! ben erg onzeker of ik alles wel goed doe. woensdag moet mijn mannetje weer werken en dan sta ik er echt helemaal alleen voor overdag. zie er erg tegenop moet ik zeggen.
Bevallen...oh ja: dat moet ook nog! Zowel mijn vriend als ik hebben zo het idee (gebaseerd op helemaal niets natuurlijk...) dat onze kleine zich dinsdag aandient... Dus reken vannacht en morgen nog even niet op mij met bevallingsnieuws! 8-[
Hier ook geen babynieuws. Morgen moet ik voor die echo naar het ziekenhuis en hoop dat ze dan misschien aangeven dat ik ingeleid kan worden. Naast het feit dat ik 40 weken ben dan denk ik dat ze dat wel willen doen omdat ze al wat aan de ruime kant is. Ik ga dus heel de avond duimen!
@chebu: would be nice als ik snel aan de beurt ben ja, maar dan wel op de natuurlijke manier graag. @janny: je hoort er helemaal bij nu hoor, haha! Ik heb zelf in gedachten dat als het de komende week niet natuurlijk komt, dat ik begin volgende week ingeleid wil worden. Ga zo graag voor de natuurlijke manier, maar mijn buik wordt wel echt groot nu en de kwaaltjes niet minder. Ik wil wel nog wat kracht hebben voor de bevalling. En mijn verloskundige zou me kunnen strippen inderdaad, maar dan moet mijn BMM wel weker zijn, vorige week lag alles nog erg diep en zeer dicht, dus ik verwacht het voor morgen niet eigenlijk. @schildje: ik ben dan nog geen mama, maar ik kan me nu al zo goed voorstellen wat jullie bedoelen, laat staan als ik straks echt met zo'n ukkie zit. Probeer eraan te werken om je bevalling een plekje te geven inderdaad en vooral ook te genieten van je twee jongens! Dikke knuffel van mij voor alle mama's in ieder geval! @ienie: in het weekend is het hier sowieso altijd wat rustiger, dan zijn alle mannen thuis natuurlijk en kunnen de dikke dames lekker op pad en zo @noa: ik heb al weken last van voorweeën, de ene dag meer dan de andere, maar bij mij heeft het dus helemaal niets uitgehaald (zie hierboven). @jooze: nou, ik heb nu de komende drie dagen voorspellingen staan (van mezelf, mijn nicht en chebu), dus het zou kunnen ja, hahaha! @whabbit: ja, vergeet jij niet te bevallen, jij bent de koploper momenteel denk ik @bea: gaat je man met je mee morgen? Dan kan die ff goed voor jullie opkomen! Ik hoop met je dat je lekker ingeleid mag worden, tis mooi geweest voor je nu.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+2d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram, 44cm ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr Bruidje , 27 jr, 1e kindje, bevallen 1 nov met w+d van dochter Juul, ? gr en ? cm Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , 3520 gr, 48 cm Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+3d van zoon Thijmen 2540 gram en 45 cm Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter ,3475 gram en 50 cm Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm Danili , 27 jr, 2e kindje, bevallen 10 nov met w+d van dochter Lenna , 2675 gr JsztD , 24 jr, 1e kindje, bevallen 13nov met 40w+4d van zoon Kay, 3615 gr en 52 cm go4baby, 34 jr, 1e kindje, bevallen 13 nov met 39w+5d van dochter Kick , ? gr en ? cm lot23 , 25 jr, 1e kindje, bevallen 14 nov met 38w+3d van zoon Tygo, 3550 gr en 52 cm Baylee , 27 jr, 1e kindje, bevallen 15 nov met 39w+6d van zoon Jayden, 3475 gr BenMarieke, 20 jr, 1e kindje, bevallen 15 nov met 40w+3d van zoon Dylan Totaal: 12 jongens, 15 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587 Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 51 november mama's! Totaal: 8 jongens, 5 meisjes, 0 tweelingen, 1 : (weet het niet) 2 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten) Agenda: Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn. Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder. Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje.
Hi, @Beatrice, ik duim voor je mee. @Whabbit, ik ben benieuwd of jullie gevoel gelijk heeft. Zou wel grappig zijn enne wordt het dinsdag ochtend of gaat het 's avonds beginnen? @Jootje, snap je wel heel goed hoor, maar je kan het echt, voor die kleine zorgen! Er zijn genoeg mama's die het zelfde voelen. Jooze
Kersje mijn man gaat morgen gelukkig mee! We hebben alles al een beetje besproken en hoop dat ze nu een keer naar ons willen luisteren. Ik heb begrepen dat een gyn iets makkelijker overgaat tot inleiden dan een vk dus ik hoop het maar. Ik denk trouwens dat het bij jou dinsdag eind van de middag of begin van de avond gaat beginnen. Geen idee waarom... Ik heb ook het idee dat Kleinwonder ons niet lang meer laat wachten met nieuws.
@beatrice: ik hoop dat er morgen iets pos. voor jullie inzit! heeft nu lang genoeg geduurt! tijd voor actie. @buddy: kan je het nog wat volhouden?
Ik spreek kleinwonder ook buiten het forum. Ik heb toevallig vandaag nog met haar gesmst. Het rommelt een heel klein beetje en ze geniet van haar weekend groningen!
Beatrice, ik ga heel hard voor je duimen dat de gyn wel mee wilt werken. Gelukkig dat Jaap meegaat... samen sta je sterker. ***knuffel***
Ik heb trouwens net met Baylee aan de telefoon gezeten. Ze is vandaag voor het eerst uit bed geweest en het ging allemaal wel. Met Jayden gaat het goed. Ze hoopt dat ze dinsdag of woensdag naar huis mag. De reden voor een keizersnee was dat Jayden gewoonweg niet op de normale manier geboren kon worden... Baylee was te klein. Ik ga haar morgen even verblijden met een bezoekje in het ziekenhuis. Even de kleine Jayden bewonderen.