@schildje dat had ik ook de tranen gingen pas een beetje bij mij weg toen mijn man ook weer ging werken en ik het zelf moest doen ...heel soms was ik toen nog wat emo maar dat is nu wel weg over het algemeen ......word alleen soms nog wat emo van mijn knip maar dat zal ooit ook wel goed komen @ukkepuk doe je baylee de groeten ?
@bea: mooi zo, dat is fijn dat je man meegaat. Hopelijk tref je een fijne gyn! Ik ga voor je duimen in ieder geval. En ik ben ook wel benieuwd of jouw gevoel over mij dan gaat kloppen. Leuk hoor, al die voorspellingen. Ik moet zeggen dat het de mens wel wat moed geeft dat iedereen maar denkt dat het ergens de komende paar dagen gaat gebeuren. Bij mij zakt de moed me toch af en toe wel in de schoenen en dan word ik bang dat ik ingeleid moet worden. En mijn moeder moest toen met mij ook ingeleid worden en dat is best wel een stress-gebeuren geworden, ook voor mij als baby, dat heb ik toch liever niet. Soort van voorgevoel is dat of zo. @jootje: het gaat wel hoor...mijn lichaam krijgt het wel met de dag een beetje zwaarder, dat merk ik echt, maar wat ik zeg: hopelijk deze week natuurlijk en anders volgende week met inleiden graag. Eens zien wat mijn VK erover denkt morgen, ik vertrouw eigenlijk helemaal op haar gevoel. Als zij me bv toch eerder wil inleiden om een bepaalde reden, dan volg ik dat advies op. En probeer jij je niet zo druk te maken om van de week als Dick weer gaat werken? Je kan het echt! En als je het ff niet ziet zitten is er vast wel iemand in de buurt om even langs te komen. @uk: doe je van ons allemaal de groetjes aan d'r? Fijn dat het zo goed gaat in ieder geval! Tja, wat kleinwonder betreft weet ik het niet zo goed...ik denk toch dat het nog wel ffies kan duren, alhoewel ze de uitgerekende datum niet gaat halen voor mijn gevoel...ik weet alleen ff niet meer wanneer die datum is, hahahaha!
Ik zal ze van iedereen hier de groetjes doen. Hier vloeien af en toe nog de tranen hoor... Kan er soms echt niets aan doen, ben zo emotioneel af en toe. kan om de kleinste dingen gaan huilen....
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+2d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram, 44cm ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr Bruidje , 27 jr, 1e kindje, bevallen 1 nov met w+d van dochter Juul, ? gr en ? cm Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , 3520 gr, 48 cm Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+3d van zoon Thijmen 2540 gram en 45 cm Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter ,3475 gram en 50 cm Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm Danili , 27 jr, 2e kindje, bevallen 10 nov met w+d van dochter Lenna , 2675 gr JsztD , 24 jr, 1e kindje, bevallen 13nov met 40w+4d van zoon Kay, 3615 gr en 52 cm go4baby, 34 jr, 1e kindje, bevallen 13 nov met 39w+5d van dochter Kick , ? gr en ? cm lot23 , 25 jr, 1e kindje, bevallen 13 nov met 38w+2d van zoon Tygo, 3550 gr en 52 cm Baylee , 27 jr, 1e kindje, bevallen 15 nov met 39w+6d van zoon Jayden, 3475 gr BenMarieke, 20 jr, 1e kindje, bevallen 15 nov met 40w+3d van zoon Dylan Totaal: 12 jongens, 15 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587 Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 51 november mama's! Totaal: 8 jongens, 5 meisjes, 0 tweelingen, 1 : (weet het niet) 2 :-# (ga het niet vertellen) , 7 [-X (wil het niet weten) Agenda: Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn. Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder. Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje.
Ha meiden, hier ben ik ook weer eens even. BenMarieke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dylan! Kom je ons tzt nog iets vertellen voer de bevalling? En we zijn natuurlijk dol op foto's van je kleine man... Gisteren een vreselijk leuke verrassing gehad. Ik was 's middags even met m'n man aan de boemel geweest (heerlijk een uurtje in een tuincentrum gesjouwd, was echt leuk om er weer even uit te zijn), maar daarna was ik toch wel een beetje moe en erg stijf, dus ik had me op de bank genesteld met het voornemen om daar de rest van de middag/avond niet meer af te komen. Gaat even later de voordeurbel op nogal asociale wijze, dus ik dacht al dat het "belletjelellen" was. Roept m'n man me: staat er een mand vol cadeautjes voor de deur. Komen een paar seconden later m'n zussen en schoonzus (4 stuks) tevoorschijn gesprongen: ze kwamen me een verrassingsfeestje geven! Echt helemaal geweldig. We kregen dus een mand vol cadeautjes en ze hebben heerlijk voor ons gekookt. Echt supergezellig. Maffe meiden, ze moesten daar 1 tot ruim 2 uur voor rijden dus dat had ik nooit verwacht. O ja, en er hangen nu roze en blauwe slingers in de kamer, een ooievaar voor het raam en daarbij een bord: "wordt verwacht". Hihi... De hele buurt liep vandaag achterstevoren voor ons huis langs om dat eens goed te bestuderen Nou, verder niet veel nieuws. Heb vanmiddag een stukje van de slijmprop verloren (dat denk ik tenminste - het waren dikke klodders ) maar aangezien dat niets schijnt te zeggen en alles nog ultrarustig aan boord is, zal het nog wel even gaan duren voordat ik met babynieuws kom... Nu maar hopen dat m'n bloeddruk morgen nog acceptabel is, dan trek ik het nog wel ff. Beatrice, succes & sterkte morgen bij de echo. Tipp, hoe is het nu met Christine? "Rommelende" meiden: succes... hopelijk snel een beebje in je armen! Meiden met kraamtranen: lekker aan toegeven...
25 November Kersje ik hoop echt dat je je kleintje heel snel in je armen hebt. Ook hier wordt het lichamelijk zwaarder
Hier even snel een update: Vanaf vanochtend al de hele dag bloedverlies met veel slijm en krampen. Duik nu zo even lekker in bad en mocht het doorzetten dan zal ik in Groningen bevallen. Ik houd jullie op de hoogte, sowieso via Wendy! Ik heb niets kunnen lezen, maar hoop dat alles goed gaat met iedereen! Liefs!
Owww meissie spannend! ik neem mijn telefoon mee naar bed haha Ik denk aan je! Slaap lekker en tot snel. Wanneer was je eigenlijk van plan om terug te komen uit groningen? xxx
Spannend om al dat gerommel te lezen... Klein Wonder & Magreet zet hem op hé! Ook Hier nog veel gerommel... maar het zet maar niet door... ik ben een beetje bang dat ik hier nog 1,5 week of langer mee ga zitten en dat beurt me niet echt op... Ik heb echt geen problemen om tot de uitgerekende datum met buikbaby te lopen alleen als het zo'n beetje de hele dag rommelt.... Morgen naar de VK kijken wat zij zegt over het vele gerommel....
Ohw, Kleinwonder, spannend! Krijg je misschien een Gronings kindje, maar dat vind je volgens mij helemaal niet erg! In het UMCG ben je in goede handen hoor! Ik weet bijna zeker dat ik gelijk krijg dat jij eerder dan de uitgerekende datum gaat bevallen. Margreet: Dan ben jij lekker verwend! Het lijkt wel een soort baby-shower (waar ik ook stiekem op had gehoopt maar niet heb gekregen, haha). Noatje, als jij nog niet van plan bent te gaan bevallen, hoop ik ook voor jou dat je de laatste dagen/weken nog even zonder gerommel door komt. Ik weet nu een beetje hoe het voelt, maar als je dat weken achter elkaar voelt, lijkt me dat geen pretje. Hier gisteren dus 3x voorweeen gehad, maar vannacht heerlijk rustig geslapen. Dus verder geen nieuws vanaf hier. Vanmiddag weer naar de gyn.
Nou hier weer een berichtje Een nacht vol met weeen om de 7/8 minuten en veel bloedverlies/andere dingen , had het echt heel anders voorgesteld haha. De weeen zijn vanochtend weer wat afgezakt en komen nu onregelmatig. We vertrekken vanavond weer richting het zuiden, tenzij de weeen echt doorzetten dan blijven we hier. De verloskundige nog gebeld en zij vertelde dat het 2 kanten op kon gaan (Goh! Hihi) dus we wachten maar af. Word wel helemaal kriebelig van al dat slijm en bloed, bah bah bah! Noatje: Snap het hoor dat het vervelend is dat gerommel. Ik heb nu ook zoiets van: laat het dan nu verdorie ook maar binnen een paar dagen gebeuren óf stop met rommelen en dan beval ik wel wat later. Maarja, helaas kunnen we niets anders doen dan afwachten. Iedereen een fijne dag vandaag, en mocht er nieuws zijn dan horen jullie het.
Oeoeoe kleinwonder, spannend! Hihi, die kleine van jou is gewoon net zo dol op je familie als dat jijzelf bent en wil ze vast gauw zien! Lijkt me wel heel pittig om met weeën en zoveel gerommel vanavond zo'n end in de auto te moeten... Zie je dat zitten? Hier rommelt echt nog niks, heb ook weer prima geslapen vannacht. Dus als ons beebje niet heel rap gaat besluiten om zich aan te kondigen, gaat mijn voorgevoel idd uitkomen: overtijd lopen. Nou ja, zoals het nu gaat vind ik het wel best, al vind ik het nu ook wel echt steeds spannender worden.
Nou Margreet daar zitten we dan op onze datum! Nog geen baby en ook geen gerommel... Ik hoop dat ze zo bij mij in het ziekenhuis mee gaan werken. Maar het kan nooit lang meer duren! Kleinwonder SPANNEND! Succes in ieder geval voor als het door gaat zetten. Ik ga nu even opschieten voor mijn afspraak. Ik hou jullie op de hoogte!
goeiemorgen meiden, Ik heb niet alles bijgelezen Zijn er nog nieuwe baby's? In dat geval VAN HARTE GEFELICITEERD voor alle nieuwe mama's en papa's Enne... Sterkte en succes voor iedereen bij wie het aan rommelen is en knuffels voor iedereen die ze nodig heeft... Gisteren een hele rustige dag gehad. Nog wat laatste kleine dingetjes in de babykamer gedaan, naar Christine geweest. Oh ja, zaterdag avond naar de film geweest. De nieuwe Bond... Vandaag gaan ze evalueren hoe het nieuwe voedingspatroon bij Christine werkt (ze had gisteren 3 voedingen achter elkaar alles op, voor het eerst! En ze is gestopt met spugen! ) En om 10:30 gesprek met MW... Bleeech, geen zin in...
Ja, ik hebweer een computer! Dat is erg om dan niet even bij jullie te komen kijken voor het laatste nieuws en uiteraard voor de steun door al die herkenbare dingen die iedereen meemaakt. Hier is alles nog superstil..mensen beginnen nu wel met bellen"...en?" en dan moet ik elke keer hetzelfde antwoorden. Ik vrees ook dat ze zeker tot de 40e week blijft zitten.. @Kleinwonder: succes, ik hoop dat het doorzet @De meiden die al 40 weken zijn: ff volhouden, het kan nu ECHT niet lang meer duren!
Kleinwonder: wat spannend zeg! Wie weet toch nog een Groningse baby... Maargoed, maar even afwachten hoe het in de loop van de dag gaat. Bij JsztD begon het toch ook met heftigere krampen en heel veel slijm- en bloedverlies?! Beatrice: ik hoop voor jou dat je vandaag een goed gesprek hebt met de gyn en dat je ingeleid wordt, ik duim voor je. Tipp: heel benieuwd hoe het gesprek vandaag verloopt. Hoop echt dat ze wat duidelijkheid kunnen geven over hun verwachtingen voor Cristine. En het gesprek met de MW: kan me voorstellen dat jullie er geen zin in hebben, maar misschien is het wel heel nuttig met alles waar jullie nu doorheen gaan! Laat het maar over je heen komen, slechter kan je er niet van worden. En in het ergste geval geef je er gewoon verder geen vervolg aan toch? Hier alles nog prima, best aardig geslapen. Ben nu 6 dagen overtijd... D'r zou toch eens een keer iets moeten gaan gebeuren zou je denken! Maar niet eens een klein krampje... Maargoed, geeft niet, ik ben geduldig en rommel de dag wel weer door (en als ons gevoel klopt komt het dus morgen he?! )