November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee inderdaad whabbit... Als het niet bevalt dan is dit het eerste en laatste gesprek...

Sterkte jij... Ik zou het geduld niet hebben hoor :)

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh ja, gisteren stond er op Christine haar nachtkastje een papieren schoen met daarin een kadootje... Een Nijntje bal :D Zo leuk dat ze daar in het ziekenhuis aan denken :D

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Tipp: wat een super ziekenhuis zeg! papa's verjaardag en dat sint cadeautje... klinkt er ondanks de natuurlijk omstandigheden toch wel gezellig!

Ik heb opeens weer bere honger ga ff wat taai-taai veroberen ;)

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Sybje, kan me goed voorstellen dat je emo wordt van die knip!. Hoop voor je dat het een beetje snel gaat genezen!.
    @Klein wonder, ik hoop voor je dat het snel doorzet!
    @Baylee, heftig om die reden een keizersnee! Hoop dat ze er snel achter waren en niet pas tijdens het persen. Maar nu genieten geblazen!
    @Tipp, ben benieuwd naar de evaluatie, fijn dat het voeden beter gaat. En tja waar ze allemaal niet aan denken he in het ziekenhuis. Echt heel leuk.

De rest ben ik een pietsie vergeten (sorry het is te veel geschrijf hier).

Hier weer een stuk gelopen (naar het kdv) en als ik niet te veel last krijg binnen nu en 6 uur betekend het dat ik ook die afstand kan afleggen!

Jooze

5. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Spannend voor kleinwonder, misschien zit ik er dan toch helemaal naast ;)

Beatrice: succes vandaag in het ZH!

Tipp: spannende dag, hopelijk goed nieuws voor jullie!

Jooze: dat klinkt als weer een stapje vooruit! Dan ga ik duimen voor je dat je geen last krijgt binnen 6 uur. Zou wel fijn zijn joh, beetje mobieler worden!

Ik ben alweer terug van de VK. Bloeddruk goed, hartje goed, as usual en gelukkig maar :)
    Daarna ging ze weer ff inwendig onderzoeken, maar mijn baarmoeder 'staat' zelfs nog helemaal, dus daar zit nog geen beweging, niks, nada, noppes in. T was een pijnlijke ervaring ook dit keer, bah.
    Nu ga ik woensdag, samen met de VK naar een gyn in een collega-praktijk hier in de buurt. Daar kunnen ze ook even bekijken of alles uberhaupt wel gaat passen door mijn bekken (zo niet, hoeven we ook niet te wachten natuurlijk) en dan kunnen we de verdere gang van zaken bespreken.
    Ik ben dus bang dat het ook niet een dezer dagen gaat komen bij mij meiden...

Goed, ik ga ff liggen, want het is me allemaal ff teveel aan krampen en pijntjes.

Tot later!

6. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd!

Conny heel veel sterkte!

Noah is wat ziekerig (geweest) de kinderarts dacht aan een beginnende buikgriep.

Nu had hij door de ijzer die hij krijg alweer 3 dagen niet gepoept. Hij begon ook weer meer te spugen en zaterdag wilde hij de fles van 17.00 uut ook niet meer.
    We hebbem de kinderarts gebeld en konden meteen komen. Zij heeft wat aan zijn buikje gevoeld en toe kwam alles los. Zelfs haar shirt zat eronder :D Noah weegt alweer 2790 gram. Verder gaat alles goed, maar ik word er gek van dat het poepen zo moeilijk gaat...

7. Niet meer actief

MEIDEN!

GUESS WHO'S BACK!

:D:D:D een verliefde moeder!

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice, ik ga heel hard voor je duimen dat de gyn mee wilt werken. Sucses in het ziekenhuis (misschien kom ik je straks nog wel tegen)

@ Bij iedereen waar het rommelt.... zet hem op... het is weer babytijd.

Maud heeft gisteravond door de voeding van half 12 heen geslapen, mn vriend en ik schrokken om half 2 wakker omdat ze begon te huilen en keken elkaar echt zo aan van.... Missen we iets. Ja ze heeft doorgeslapen, alleen door de verkeerde voeding... hihih dat had die in de nacht moeten zijn. Misschien dat ze vannacht door die voeding heen slaapt hihihi.

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Welkom terug !

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @JZSTD! Hoe gaat het daar? en met je kleine man?

11. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    JsztD: wat gezellig dat je er weer bent en wat heerlijk dat je mannetje er eindelijk is he?
    Krijgen we nog mooie foto's en een uitgebreid bevallingsverslag?

12. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Kersje, het is slim om van het negatieve uit te gaan, maar je bmm kan ook tijdens de bevalling open gaan staan heb ik begrepen. Hoop voor je dat de kleine zich snel aan dient.
    @Jstdz, welkom terug, hoe is alles gegaan en nu alles goed?! ps heb je de vk n og een beetje kunnen pesten :)
    @Spotlight, beterschap voor die kleine! Hoop dat het snel wat beter gaat.
    @Ukkepuk, tja je kan niet alles hebben he.

Jooze

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ik heb gisteravond alles nog eens uitvoerig besproken met mijn man hoe alles nu is gegaan en hebben wij ook Bart op zijn eigen kamer gelegd met het wiegje. Want ik werd ook een beetje nerfeus van ieder kreuntje en geluidje van hem.
    Met gevolg dat wij de afgelopen nacht heerlijk hebben geslapen. Hij kwam elke keer om de 4 uur. Dus dat is netjes.
    Ik voel mij nu ook weer een stuk beter als gisteren maar dat zegt natuurlijk nog niks. Net wat jullie zeggen het heeft gewoon tijd nodig.

@Jootje, je moet niet aan je zelf gaan twijfelen (zegt een emo moeder) Je kunt het echt. Ieder begin zal moeilijk zijn. Dit kan ik mij nog herinneren van Rick. Dan was ik ook heel erg emo in het begin maar elke dag ging het een stukje beter. Je bent een goede moeder dus dat gaat zeker goed komen.

@All, waar blijven nu de baby's? Elke keer als ik de laptop opstart dan zie ik haast geen nieuws over nieuwe baby's. Buiten de Dylan van Ben en Marieke dan. :D

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    tjah schildje... wij hoopte op de 18e omdat dat voor ons een speciale datum is... zeg net tegen mijn man dat het dan vannacht welkan beginnen ;) dus laat je telefoon maar aan :p

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Beatrice: Dat wordt echt spannend voor jullie straks in het zh. Ik hoop echt dat ze met een beetje goed nieuws voor je komen en dat je er met een goed gevoel weer weg gaat.

Tipp: Je bent niks verplicht aan de MW hoor! Als je het niet verder ziet zitten met haar, kan je gewoon zeggen dat je geen vervolg wilt. Ik hoop op een positief gesprek voor jullie vanuit het zh! Als ik het allemaal zo lees, gaat Christine goed vooruit!

Jooze: Dat zou fijn zijn, als je weer helemaal mobiel bent. Ik duim mee dat je binnen zes uurtjes geen last hebt gekregen!

Kersje: Knuffel voor jou. Het lijkt me in jouw situatie allemaal niet makkelijk. Ik denk aan je hoor!

Spotlight: Dat is jammer, dat het poepen zo slecht gaat. Het lijkt me heel moeilijk om je kleintje er zo'n moeite mee te zien hebben. Gelukkig gaat de rest wel goed!

JsztD: Wecome back! Hoe gaat het met je en met de kleine man?

Eric en ik hebben net een mooie datum voor onze bevalling uitgekozen. Vrijdags de 28ste lijkt ons wel 'geschikt', haha. Jullie moeten dus nog even wachten. Als het uitkomt, zou ik dus 6 dagen overtijd lopen. Dat lijkt me aardig netjes, toch?

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hihi dat is mijn uitgerekende datum ;)

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hallo dames,
    Hier nog even een oude novembermama. Succes met de laatste loodjes.

Gisteren is mijn Evaatje 1 jaar geworden, mijn kleine meid is geen baby meer maar een dreumesje. Wat is de tijd snel gegaan. 1 jaar.

En gefeliciteerd aan alle inmiddels nieuwe novembermamas!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JEEEEEEEJ fijn dat je er weer bent! Hoe gaat het vertel vertel..........

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    janny, word je ingeleid? of zo?

Ben en Marieke, gefeliciteerd met jullie zoon Dylan!

JDzt welkom weer hihi.. kom anders ook bij de mamas dan is ook gezellig als je er ben als iedereen ook erbij als geboren is:D hoe meer hoe vreugd gezellig:D

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier alles nog rustig.

Pfffff kleinwonder wat spannend ik zit op mijn telefoon hoor ;)

Deel Deze Pagina