@jsztd : welkom terug ! vertel vertel ......kan niet wachten ...en een foto ? @all : ik ben 14 kg afgevallen .....heb vanmorgen na een enorme strijd eindelijk het lef gevonden om op de weegschaal te gaan staan .....was best blij ....en nu ga ik keihard door met afvallen ! zal wel lukken als die galstenen er uit moeten haha
Jaki, tot nu toe is er geen reden dat ik word ingeleid hoor! Heb alleen de hele zwangerschap al het gevoel dat ik ver overtijd ga lopen. Heel toevallig wel gedroomd vannacht dat ik 42+2 weken zwanger was, en ingeleid moest worden... hihi. Noatje, mooie datum he? Haha... De 30ste zou trouwens ook wel mooi zijn. Dat is onze verlovingsdatum van 6 jaar geleden... Sybje: You go girl! Ben blij voor je, want je wilde toch graag aardig wat kilo's kwijt?
@Kleinwonder, spannend zeg! @Kersje, de 19e! Bij mij was er ook nog niet veel aan de hand. Het kan echt van het ene op het andere moment beginnen. @Buddy, welkom terug hihi! Hier draait voorlopig alles om Nikolai. Eten, slapen, schoonmaken, slapen. Met een jonge baby doe je niet veel op een dag zeg
Mooie buik Wendy! Sybje: na alle ellende in jou zwangerschap dan ieder geval een mooi stuk gewichtsverlies eraan overgehouden (naast je kindje natuurlijk!). Lijkt me niet meer dan eerlijk! Janny: ja, zo hebben wij dus morgen in gedachten... Sta helaas niet bekend om mijn voorspellende gaven! Heb net de beentjes en "down under" maar eens even met de epilady te grazen genomen: wil wel een beetje goede eerste indruk maken op mijn kindje! 8-[ Ook boven en beneden gezogen, nog even de toiletten poetsen, wat zooi naar het grof vuil brengen (niks zwaars, daar begin ik niet meer aan!) en dan vind ik dat ik mijn huishoudelijke taken er wel weer op heb zitten! Denk dat het dan wel weer tijd is voor een middagdutje en een lekkere baddersessie! Ongetwijfeld tot later!
Marieke en Ben ; Gefeliciteerd met jullie zoon. Hier een heerlijk relaxt weekend gehad. Helaas zonder de komst van een baby. Nu is mijn schoonzusje voor 4 maanden naar afrika, is wel balen voor haar. Als ze de kleine straks voor het eerst ziet is hij/zij al bijna 4 maanden Verder is het echt heel rustig hier. De kleine mag wel komen hoor. Word nu wel erg nieuwsgierig. En ik heb een laptop mogen lenen van vrienden, zodat ik straks ook vanuit het kraambed hier kan blijven lezen. Helemaal happy. Wel heb ik sinds een paar dagen erg dikke vingers. Moet nog even proberen mijn trouwring af te krijgen. Zit niet lekker meer. Vanavond naar de bios, de nieuwe bond. Ben benieuwd. Hopelijk komen er snel een paar babytjes bij. groetjes MarielleB
Nou, vriendlief aan de telefoon gehad en dan komt de tranenstroom. Wel fijn, want het is er nu wel ff uit! @JsztD: welkom terug, benieuwd naar je verhaal en fotoooooooooo's natuurlijk @schildje: wat heerlijk dat jullie zo goed hebben kunnen slapen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je onrustig wordt van zo'n kleintje op je kamer, goede keuze hoor! Als het niet werkt, dan moet je het niet doen. (met alle respect voor alle meiden waar het wel werkt natuurlijk!). @sybje: wat super dat je al zoveel afgevallen bent, dat zal zeker een fijn gevoel geven. T lijkt me zo heerlijk als je je een goede, gezonde mama voelt! @jooze: je hebt gelijk, het kan alsnog elk moment gebeuren, maar mijn gevoel zegt me gewoon dat ik niet de bevalling ga krijgen waar ik op gehoopt had, dus ik probeer me alvast in te stellen op iets anders. @janny: wat gezellig dat jullie een datum hebben uitgekozen zeg Ging het allemaal maar op bestelling he, dan kun je er een stuk makkelijker naartoe leven. @whabbit: ga jij eens ff stil zitten joh, zo komt dat beebje ook nooit hoor @chebu: mss dat die kleine wel zo schrikt van de gyn woensdag dat ze er direct uitkomt, dan kun je zomaar alsnog gelijk hebben @marielle: ff je handen onder de kraan, daar slanken ze wat van af. En/of ff het vocht richting je handen masseren/duwen, dat helpt ook wel. Veel plezier vanavond bij de film!
Stil zitten... ja, daar moet ik nog een beetje op oefenen. Hoewel, heb nu net heel rustig (en stil zittend...) mijn lunchje gegeten! Nee, alleen nog even wat oud papier wegbrengen en een paar kleine boodschapjes. En dan dus lekker slapen en badderen, boekje lezen, kat aaien...
Nou meiden sorry hihi beetje hectisch hier... maar ik ga er zeker snel een fotootje op zetten.. hij is zo knap! Ook ga ik zo mijn bevallingsverhaal even typen.. en sorry voro iedereen die nog moet, maar mn bevalling was echt straight from hell
@sybje, heel goed van je! Je wou wat kilootjes kwijt he, gaat lekker snel zo. Wow ik weet wat je normaal moet doen voor 14 kilo pfffff! Ik weeg nu ook boven de 100 GVD en het was nog wel mn streven om dat niet te doen. Het is maar 101 maar toch! Ik hoop dat het bij mij er straks net zo afvliegt als bij jou @Marbo, welkom terug, ik vroeg me al af waar ons belgje was Ik had je onthouden omdat ik vroeger bijna in Belgie woonde! @JstzD, welcome terug meid. We want pictures! Come on maak ons maar jaloers! @Whabbit, als ik aan jou denk, denk ik aan een super schoon huis! Goed bezig haha! Nou, vandaag op de planning, klossen halen, dvd's terugbrengen en boodschappen doen. Moet allemaal in 1 keer kunnen en daarna lekker thuis. Ik denk dat ik op zoek ga naar een swiffer wet-jet, op de reclame ziet het er zo handig uit. Haha ergggggggg he!
**********nieuwe 38weken buikfoto in album********** WOW IT'S HUUUUUUUUUGE! En ook nieuwe foto's van het babykamertje, nu is het echt af!
Nou het begon dus eigenlijk al die woensdag, met het verliezen van mn slijmprop.. hele dag al aan het rommelen met weeën die dan weer wel, dan weer niet regelmatig waren! 's Nachts om half 2 werd ik wakker van de pijnlijke weeën.. toen een uurtje geklokt en ze kwamen nu toch echt om de 4-5 minuten... vk gebeld! Zij wilde nog steeds niet komen... eerst afwachten en ze wilde dat de weeën wat sterker en sneller zouden komen. Om half 4, even naar het toilet en mn vliezen braken toen ik bijna terug in bed lag. VK weer gebeld die kwam... ze ging niet toucheren i.v.m. infectiegevaar en zou om half 9 even terugkomen. Half 9, zeer krachtige weeën die zich om de 4 minuten lieten opvolgen... mijn hoop was groot, tot ze zei dat ik maar 1cm ontsluiting had en mn baarmoedermond nog niet plat was... Half 12 kwam ze weer terug... weeën om de 2-3 minuten, ik had weer goede hoop.. maar helaas, 2cm ontsluiting! Half 2 zou ze weer terugkomen... nu sneller aangezien de weeën zo fel waren! 1 uur heb ik mijn moeder de vk laten bellen dat ze MOEST komen, ik zat zo in weeënstorm.. elke minuut kwamen ze en ze waren ontzettend sterk! VK kwam.. 3 cm ontsluiting Het wilde dus maar niet vorderen en besloten werd om naar het ziekehuis te gaan voor pijnbestrijding.. daar aangekomen eerst nog een uur aan de CTG gelegen en toen een ruggeprik gekregen. Deze werkte helaas maar amper een halfuurtje... De tijd bleef verstrijken, 6 uur kwam de gyn.. 7cm ontsluiting.. en ik was helemaal DOODMOE! Hij zou om 7 uur terugkomen... 7 uur kwam hij terug en ik had nog steeds 7cm... Hij zou om 8 uur weer komen... ondertussen had mijn kleine jongen in zijn vruchtwater gepoept (wat ik doodeng vond, want het bleek dat hij het dus ook allemaal veel te lagn vond duren) 8 uur kwam hij terug en ik bleef nog steeds op hetzelfde hangen... echo apparaat erbij en wat bleek? Zijn hoofdje kon niet indalen en er moest een keizersnee komen! GRRRRRRRRRRR was mijn gevoel toch juist ! Toen met spoed naar boven, mijn ruggeprik weer open gezet en bijgespoten en om 21:00 precies is mijn knappe man geboren! Apgar 10/10, 52 CM lang en 3615 gram! PRACHTIG moooooooi mannetje en ben onwijs verliefd! Hij doet het perfect! Nu zou ik eigenlijk 5/6 dagen in het ziekenhuis moeten blijven, maar ik was het zo beu (en in het ziekenhuis waren ze mijn gezeur beu ) dat ik gister naar huis ben gekomen! Slapjes op de been, maar vind het heerlijk om weer thuis te zijn
Welcome back JsztD! Ben benieuwd naar je verhaal, én naar je mooie ventje natuurlijk. Fijn dat je er weer bent Marbo! Beatrice, heb je al nieuws van de gyn? Maf hè, nu die 40 weken grens gehaald te hebben... Wendy, mooi buikje hoor! Sybje, wow, dat gaat hard met die kilo's zo! Moet je nog een bepaald gewicht bereikt hebben voor je geopereerd kan worden of maakt dat niet uit? *Knuffel voor kersje* *En voor alle anderen die het nodig hebben...* Whabbit, sjonge, jij gaat volgens mij zo'n bevalling van een uurtje of drie krijgen even tussen twee huishoudelijke karweitjes in Hihi, ienie, de nesteldrang begint nu wel ernstig toe te slaan geloof ik? Kleinwonder, hou ons eens even op de hoogte! Ik brand van nieuwsgierigheid... *egoverhaal* Ben aan het eind vd ochtend voor een extra bloeddrukcontrole bij de VK geweest. Urine was gelukkig schoon, maar in eerste instantie was de onderdruk bij de assistente 100. Shit.... VK zou 'm later nog over doen, maar ik zag de bui dus al hangen van toch nog naar het ziekenhuis moeten, dus moest echt m'n best doen om m'n tranen tegen te houden. Maar verrassing: 10 minuutjes later was m'n onderdruk 85, dus weer binnen de grens. Hoera! Mag dus toch nog even bij de VK blijven, al moet ik wel donderdag alweer terugkomen. Omdat m'n bloeddruk toch wel een beetje aan het spoken is, heeft ze gekeken of ze kon strippen. Beebje zat heel diep, maar baarmoedermond zat nog wel hoog (was al wel zacht en half verstreken), dus ze heeft niet gestript omdat ze bang was dat ze me daar wel een hoop gerommel, maar geen bevalling mee zou bezorgen. Nou ja, prima. Donderdag gaan ze dan opnieuw toucheren en dan evt. wel strippen. Dus het wordt weer spannend de komende week. *einde egoverhaal*
Dankje whabbit! En dat scheren komt me bekend voor dat heb ik gisteren gedaan maar het is we leen hele opgaven he? je kunt bijna nergens meer bij
Ahh meissie! wat shit. Maar gelukkig heb je je ventje lekker bij je nu en is de bevalling voor jou achter de rug! geniet ervan en idd een foto lijkt me super van je knappe mannetje. Als ik zelf ben bevallen kom ik heb real life bewonderen hoor meid!
Wow ienie, die buik is zo echt gigantisch! (maar dat komt ook wel een beetje omdat 'ie zo close-up is denk ik?) Pfoehee, JsztD, wát een gebed zonder eind zeg, die bevalling van jou. Ik had gedacht dat je wel vlot zou bevallen omdat je al zo lang aan het rommelen was, maar dat was dus toch niet zo. Sjongejonge, het was wel echt heavy zeg, petje af voor jou! En dat je voorgevoel dus toch klopte dat 'ie niet goed kon indalen... ben je daar niet een beetje pissed over dat ze daar niet beter naar gekeken hebben? Anyway, erg fijn dat je mannetje er is en dat je nu al weer thuis bent. Doe 't wel een beetje kallum aan hè...