@Innie en Minniee: mooie buik! Bij mij is 'ie echt enorm aan het worden! Haha, ik heb vorige week de swiffer gekocht Waar bij de grens woonde jij? @ Whabbit: helemaal klaar..en dan wachten he..lekker warm bad nemen, ananas eten ( ik weet alleen niet hoeveel je er moet eten voordat dat ets zou doen!) en vooral niet koud krijgen, schijnt ook belangrijk te zijn.. @JsztD: oh, oooh, ik zie echt een beetje tegen de bevalling op... @Marielle: ik heb mijn ringen ook echt af moeten doen, ze knelden mijn vingers helemaal af! 's Nachts ging het niet eens, overdag in koud water met zeep afgekregen Geniet van de film!
Scheren is levensgevaarlijk! Ik deed het ook maar je ziet echt HE-LE-MAAL niks, straks amputeer je daar wat . Iemand zei dat je het kon proberen met een spiegeltje maar sorry, spiegel in ene hand, mesje in andere hand, MIJ lukt dat echt echt niet! Wat een gefriemel, nu laat ik het doen door mijn vent, hij is natuurlijk WAY TO COOL 8) voor dat soort dingen maar hij doet het wel hihi
JsztD Wat een verhaal meid! Je gevoel is dus eigenlijk altijd goed geweest. Ik vind als ik je verhaal lees dat je het met de weeen en je weeenstorm erg goed hebt volgehouden. Is de ruggenprik je tegen gevallen? Ik heb echt respect voor je hoor meissie. Eindelijk is het voor jou nu tijd om te gaan genieten en je hebt het verdient Liefs Wendy
JsztD: Wow, wat een verhaal. Heavy hoor! En dat na al zo'n heftige week bij jou! Knap gedaan! En wees maar lekker trots op je mannetje! Margreet: Dat is dus afwachten voor donderdag! Maar het einde komt in zicht voor jou! Enneh, dat scheren down under laat ik ook voor mijn ventje over. Net als teennagels knippen trouwens. Zo, ga maar eens even kleren aantrekken, dan even snel naar de stad voor een cadeautje voor mijn moeder (zij is zaterdag jarig, op mijn uitgerekende datum) en dan direct door naar de gyn. Als ik thuis ben laat ik wel weten wat de gyn vandaag de dag weer zei. Doei doei!
@wendy & ienie: moooooooooooie buikkies hoor **Kersje heeft ook ff een 40-weken buik in haar album geplempt...over huge gesproken...** @JsztD: nou, dat is me het verhaal wel hoor. Ik kan me voorstellen dat je je niet erg serieus genomen voelt door je VK en dat je er dus een erg dubbel gevoel over hebt. Maar wat heerlijk dat je zo'n fijn ventje hebt gekregen! Geniet volop van hem en show us some pic's @margreet: dat wordt dan zeker nog ff spannend deze week voor jou! Heb jij dan nu trouwens uberhaupt geen last van dat inwendige onderzoek? Bij mij zitten er toch behoorlijke krampen in mijn buik, ook al heeft ze verder niks gedaan... @janny: veel succes bij de gyn en zo!
Meiden, weet je wat ik een beetje gek vind? Ik was maandag de 10e november op controle bij de gyn en de volgende controle is de 27e..dan ben ik inmiddels bijna 40 weken.. Is dat normaal? Ik moet wel zeggen dat het tot nu toe allemaal voorbeeldig verloopt..maar ik vind het nog wel even duren!
Méga, Kersje, wat een buik! Maar wel een hele mooie hoor! Nou ik voel wel dat mijn buik iets meer gespannen is dan anders, het voelt een beetje trekkerig zeg maar, maar verder heb ik inderdaad geen krampen hoor. Maar ik heb überhaupt nog geen enkele voorwee of kramp of wat dan ook gehad de afgeleopen weken. (dus hoe mijn bmm toch al half verstreken en week kan zijn is mij een raadsel...) Wel akelig dat jij ze wel hebt! Dan hoop je misschien stiekem toch dat het nu wel gaat beginnen?
Hé, dat is inderdaad wel apart marbo. Hier (in NL) word je vanaf 37 weken toch echt iedere week gecontroleerd, ongeacht hoe het gaat. Dus die 2,5 week van jou vind ik idd wel errug lang. Misschien toch even bellen of er geen foutje gemaakt is en of je niet eerder moet komen?
Jeetje JsztD, Wat een verhaal.. inderderdaad geen droombevalling... Sterkte met je herstel (af en toe (2x par dag) de wond fohnen zei mijn vk, dan geneest ie sneller. ) Zo, ik heb heerlijk nieuws... Christine is naar 7 voedingen (het nieuwe voedingsschema werkt!), en...en... we hebben al de folder "informatie bij ontslag van de kinderafdeling" en het formulier "ontslaggesprek" meegekregen. En we moeten morgen 'inroomen' Of tewel... we moeten de hele dag op de afdeling zijn om alle voedingen zelf te doen en haar ritme te leren (voorbereiding op naar huis gaan). Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeele goeie hoop dat ze voor het weekend naar huis mag
Ja, dat duurt inderdaad erg lang Marbo! Margreet heeft gelijk! Maar nu ga ik echt weg. Tot later vanmiddag!
Oh ja, en het is vandaag de 'dag van het couveuse kind' dus kregen alle (ex-)couveusekindjes een knuffeltje.. Een schattig konijntje van difrax (ja noatje, superziekenhuis )
oohh tipp meis , ben zo blij voor jullie , zit hier echt met natte oogjes ! @ienie : zo dan dikke buik hoor @kersje : ook een mega buik ! @margreet : nee hoor ...ik ben gratis en voor niks 14 kg kwijt .......was het meeste al kwijt tijdens de zwangerschap en na de geboorte jelmertje en zijn huisje (plus zijn bubbelbad) volgens mij hoef ik niet speciaal af te vallen voor de ok ...ze moeten hier eerst maar eens blij mee zijn ...
Oh, Tipp, dat zou heel goed nieuws zijn! Het gaat de goede kant op, fijn hoor! Wat een leuk en attent ziekenhuis, trouwens! Ik heb net even op jullie aanraden gebeld, maar zolang er geen klachten zijn, moet ik pas echt tegen de 40 weken weer terug komen Wel een beetje vreemd, haha!