November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Tipp wat heerlijk! Het zou geweldig zijn als je straks je meisje lekker thuis hebt!
    Ben echt zo blij voor jullie :D

JzstD je had het al in een notendop verteld natuurlijk, maar 't klinkt idd gruwelijk. Brrrr.

Verder alle verhalen wel gelezen, maar weet even niet meer wie en wat, sorry ;)
    Afgelopen nacht weer regelmatig wakker van oefenweeën, maar nog geen gebroken vliezen of regelmaat te bekennen. Hij kan niet veel groter meer worden, dus waar de baby op wacht... het is mij een raadsel!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    He bah san, balen dat zoonlief op zich laat wachten :( Knufff

3. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Tipp: goed nieuws zeg. Geweldig

JzstD: heftige bevalling zeg. doe maar lekker rustig aan en geniet van je mannetje.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, heftig zeg! En dan ook nog een keizersnee!

@Tipp, top! Ik ga voor je duimen dat ze ook mee naar huis mag.

Ik ga mijn bevallingsverhaal hier niet plaatsen (in het kort 15 uur in totaal, 2 uur over de laatste 2 cm, te laat voor ruggenprik, ruim 2 uur persweeen).

Vk is net geweest. Ik heb een ontstoken onderkant. Ze hebben de knip te groot gemaakt. Nu kan ik zo slecht lopen. En ik wilde nog wel morgen met mijn mannetje naar buiten!
    Krijg vandaag zalf. Hopelijk is het morgen al beter.

*klaagmodus uit*

Buik is al wel weg en ik weeg ook alweer net zoveel voor de zwangerschap.

5. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Heb een paar buikfoto's geplaatst die door de fotograaf gemaakt zijn vorige week.

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    tipp: Wow wat een geweldig nieuws! enne voor de uitgerekende datum hé ;) want zaterdag zo je als het goed is 39 weken zijn ;).... En over het ziekenhuis, ben blij dat ze in dat superziekenhuis ligt want jullie hebben alle support verdient!

@Jzstd: wow wat een verhaal! en je liep ook al zo lang met die stomme voorweeën...

@all: ik heb net ff 3,5 uur geslapen (wow) ga me maar weer ff aankleden en naar de drogist Graviscon vloeibaar halen want die is op en de enigste die bij mij werk! ;)

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zoo ik ben ook weer ontwaakt uit mijn middagdutje :)

@Tipp: helemaal super meid! wat zou het fijn zijn als ze eindelijk mee naar huis mag :)
    en dat ziekenhuis klinkt ook helemaal goed, wat attent zijn ze daar.

@kersje: wat een buik, en wat oog je moe.
    *knuffffff*

@marielle: mooie foto's hoor!

@JsztD: wat een verhaal zeg, sjong wat een bevalling.
    ga maar lekker genieten!

hier de eerste kilo's ook al kwijt. de eerste 13!
    jippie.

vandaag controle gehad van het cb. Denise zit alweer over haar geboorte gewicht!

8. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @marbo: ik vind het wel vreemd hoor, je bloeddruk moet toch wel goed in de gaten gehouden worden die laatste paar weken. Maar goed, zal wel Belgisch beleid zijn dan he ;)

@margreet: nee, ik hoop nu niet door de krampen dat het eerder al begint hoor. Het is gewoon alleen erg oncomfortabel en ik hoop dat het vannacht niet erger wordt (was vorige week wel), want ik ben dus alleen thuis.

@tipp: dat klinkt als een veelbelovende dag! Ik zal duimen dat jullie meisje van het weekend heerlijk in haar eigen bedje ligt!

@jootje: wat fijn dat ze weer over d'r geboortegewicht is joh! Dat is altijd goed nieuws. En jij ook alweer wat kilo's kwijt. Hoe gaat het verder?
    En idd, ik zie er ook vermoeid uit, daarom maakt mijn VK zich ook zo'n zorgen om me.
    Denk dat ik ook wat vaker moet gaan liggen op een dag. Maar ja, je doet al zo weinig, dus dan voelt het zo bejaard om overdag ook nog eens twee keer te gaan liggen/slapen...

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ohw Tipp, wat een geweldig nieuws! Dat is een grote sprong! Ben helemaal blij voor jullie! Het zal morgen wel een vermoeiende dag worden, de hele dag in het zh, maar zeer zeker de moeite waard. Je weet waar je het voor doet he? Mijn duimen blijven draaien!

Marbo: Ja, echt vreemd. Maar zal het iets typisch Belgisch zijn dan?

San: Jullie baby komt vast snel, kan niet anders. Ik hoop het voor je in elk geval.

Chebu: Dat is vervelend zeg. Jammer dat ze de knip te groot hebben gemaakt. Daar heb je nu dan mooi last van. Hopelijk werkt de zalf een beetje...

Marielle: Mooie foto's!

Kersje: Had het even gemist, dat je een nieuwe foto hebt geplaatst. Ondanks dat je dan misschien een beetje moe uitkijkt, vind ik wel dat je een mooie buik hebt. Laat de vk zich maar lekker zorgen maken, dan nemen ze je in elk geval serieus! Maar je moet je niet bejaard voelen als je even lekker gaat liggen hoor! Je hebt het vast nodig! En anders even een rondje op de motor? Haha... Ben je lang alleen thuis? Dat is vervelend he?

All: Kom net weer terug van de gyn. Voor de 4e keer hetzelfde verhaal. Baby ligt mooi vast in het bekken, hartslag goed, de groei is voor mijn doen goed en bloeddruk nog steeds te laag.
    De gyn maakte als grapje dat ik zo wel tot kerst door kon blijven lopen. Dan zou hij mij 1e kerstdag inleiden. Nou, nee bedankt meneer de Gynaecoloog, haal het kindje er maar uit voor Sinterklaas...

10. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @marbo, ik vind het ook gek. Zelfs hier in Aruba is het vanaf 36 weken elke week! Maarja, zolang je niks hebt, niet teveel zorgen over maken :)

@kersje; jaaaaaaa jouw buik is ook huuuge haha!

@Tipp, ben zo ontzettend blij voor jullie! :whistle: Nog even, nog even en dan kan je lekker thuis genieten van haar!

Nu moet ik jullie een ontzettend EGO BAAAAAL VERHAAL gaan vertellen:
    Zaterdag: Met de auto naar de 1hour service voor foto's te ontwikkelen. Kom ik terug, achterband hartstikke lek. Damn it, tire service gebeld, die kwam de band maken (in de strooooomende regen). Kon daarna gelijk weer naar binnen lopen om de foto's te halen, het was al een uur verder :evil: .

MAAAAAAR DAN VANDAAG :evil: :evil: :evil: Heb ik zo relaxed boodschappen gehaald, DA geweest. Rij ik terug naar huis, heb ik toch wel g*dvrdmme weer een lekke band! :evil: Ik dacht, ik word gek, even rustig adem halen. Kon mn man niet komen helpen, was ik nog bozer, komt zijn assistent mij helpen. Ik wou niks meer met de auto te maken hebben, heb de auto daar laten staan alle boodschappen in de andere auto gegooid. Zo breng me maar naar huis en laat me maar weten wanneer dat ONDING het weer rijdt :evil: 100% hormonen, 100% ](*,)

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mooie foto's

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik pas alweer in mijn motorpak ;) sorry, kon het even niet laten :)

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    OOOOOOH... kan me zoooo voorstellen dat je zo reageerde (al moest ik er wel een beetje om lachen... :) ) Knufff

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dan kan ik het ook even niet laten...
    :) Ik pas nog steeds in mijn motorpak! Hahahahahaha... Alleen het bovenste knoopje van mijn broek wil niet dicht. En de jas zit een beetje te strak, maar hij wil nog dicht! Heb met 34 weken voor het laatst gereden en mis het wel een beetje. Jammer dat het straks winter is, maar als er een mooie dag komt, kruip ik er zeker weten even weer op. :)
    Ik wist trouwens helemaal niet dat je ook motor reed, Tipp, of wist ik dat wel? :( Vergeten denk ik...

15. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Toen ik het zat te typen moest ik er eigenlijk zelf ook wel een beetje om lachen.
    Stel je voor; zo'n razende hoog zwangere in de regen naast dr auto, met een hele kordaate -de-auto-en-de-rest-bekijkt-het-maar-houding ging ik als een queen (correctie: DRAMAQUEEN) in de auto van de assistent zitten.
    Whahaha oh god wat erg :oops: :)

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik mis het ook wel hoor, zal blij zijn als het weer voorjaar is... :D Wist je volgens mij wel (heb het wel eens verteld in het begin...), maar eigenlijk speel ik vals... ik rij zelf niet, ik zit achterop (en net toen ik bedacht had dat ik wilde gaan rijden, was ik zwanger...)

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hele goeie houding... Daar dwing je respect mee af :D

18. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Haha, ja precies vind ik ook 8)

Mijn man belde net heel schattig of alles was gelukt en of ik thuis was. De assistent heeft wel al mn boodschappen binnen gezet hihi. Zie je, ik heb die vent van mij helemaal niet meer nodig zo. ;)
    Nee, das niet waar, hij is wel heel lief, heeft alleen een veel te drukke baan, en ik zou echt niet zonder hem kunnen!

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben weer terug! Na 6,5 uur ziekehuis ben ik nu wel even gaar. Maar het was het waard! Ik heb 3 gyns gesproken en we zijn het allemaal met elkaar eens dat dit niet verder kan! Omdat de kleine niet echt klein is en mijn bekken te smal krijg ik een geplande ks. Ik weet ook al wanneer enzo dus dat geeft wel veel rust! Woensdagmiddag ben ik als het goed is mamma! Ik ben echt super blij. Ik heb er nog eerst op aangedrongen om nogmaals te kijken of het niet anders kan en helaas het kan niet. Dan maar zo! Als ik er maar vanaf ben eerlijk gezegd. Wij doen dus nog even een vreugde dansje en wachten tot woensdag.

Voor de rest heb ik hier alles wel gelezen maar ik ben door de comotie alles alweer vergeten...sorry...

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh spannend beatrice. Wel fijn dat je strakjes van al het gezeur af bent :D

Wat vor werk doet ie dan ienie?

Deel Deze Pagina