@Beatrice; wat goed! En wat super fijn voor je, zal je een hoop rust geven en vast een opgelucht gevoel! Misschien een teleurstelling voor je dat je geen 'natuurlijke' bevalling kan hebben maar ik zou het ook echt niet willen met een te smal bekken en een groot babytje! Je bent gespaard gebleven van een hoop ellende denk ik! Wauw, woensdag ben je mama
Hij is organisations manager bij een groot distributie bedrijf hier op het eiland. Dus dan regel je eigenlijk alles. Hij is om 7uur am weg en als het meezit om 7 uur pm weer thuis. Ik heb het nooit gemerkt omdat ik zelf ook werkte maar het zijn toch wel heele lange dagen. Ook voor mij
Hey meis, wat spannend... goed dat je hebt aangedrongen.. ik hoop voor je dat dit je wat rust geeft en dat je nu eindelijk naar het moment kan gaan toeleven. Baylee en ik hebben nog gekeken op de afdeling of we je zagen en zij heeft het nog gevraagt bij de balie... maar niemand wist of je er nog / al was. we wilde je even succes wensen Woensdag 19 november wordt jullie kleine meid geboren..... \/
Goeie zwangere dramaqueen actie hoor Ienie Je doet me met zo'n actie een beetje denken aan Echte Gooische Meisjes, dat is op RTL hier nu, moet je voor de gein ff op internet een aflevering van bekijken...over 'over the top' gesproken @beatrice: wat heerlijk dat je nu weet waar je aan toe bent, dat zal zeker een opluchting zijn. Woensdag ben jij mamma idd, wow! Ik moet nog ff geduld hebben tot ik woensdag de gyn kan zien, maar de kans dat het bij mij op hetzelfde verhaal uitdraait is dus inmiddels ook aanwezig. Kun jij je er momenteel makkelijk overheen zetten dat het op de natuurlijke manier niet gaat? @janny: wow, jij hebt dus toch nog wel ff doorgereden, ben jaloers joh! Kon ik maar eens een ritje op de motor maken...ik mis het echt. Maar dat gaat van het voorjaar pas weer wat worden. Zeker voordat ik in mijn motorbroek pas, dat zal echt nog ff niet gaan ben ik bang... Ik ben overigens altijd maar 1 nachtje alleen hoor. En als het nodig is, kan mijn vent hier vrij snel zijn. Denk dat jij het zwaarder hebt steeds een paar nachten achter elkaar.
He leuk ga ik gelijk ff doen, ik ben nu in mn relax-mode en kom daar vandaag niet meer uit. Heb toch geen auto, kan nergens naartoe! De rest van vandaag wordt een zen-dag haha!
Hi, @Chebu, dat is echt balen, hoop dat het snel geneest! @Beatrice,m wat fijn, woensdag mama, Alvast egfeliciteerd Met deze ontwikkeling dan. @Tipp, kijk dat zijn goede vooruitzichten, lekker dat het zo gelopen is. @Jstdz, Grrr wat een bevalling zeker als je van te voren al het idee had dat het niet klopte! Jooze
@Uk ik hoorde inderdaad dat jullie naar me hadden gevraagd! Ik was toen nog op de poli Gyn en niet veel later kwam ik voor een ctg. Maar jullie kennen mijn meisjesnaam en niet mijn naam nu. Toen ze in het systeem keek zei ze ineens He er is naar je gevraagd! haha. Ik wilde nog even naar Baylee gaan maar ik moest direct naar Amstelwijck voor andere onderzoeken... @Kersje Dus jij denk dat je hetzelfde te horen krijgt... Ik stapte er eigenlijk heeel makkelijk overheen. Het maakt me helemaal niet meer uit hoe ze komt als ze maar komt. Tuurlijk had ik heel graag de ervaring gehad maar so be it. Ze zijn ook erg bang voor mijn bekken en die angst had ik zelf ook. Het is wel fijn om serieus genomen te worden. Ik hoop voor je dat ze dat woensdag bij jou ook doen!
Mijn VK had het erover idd Bea, dus de kans zit erin. Ik hoop dat ik me er dan ook makkelijk overheen kan zetten, alhoewel het wel het laatste is waar ik rekening mee had gehouden, maar goed, ik heb nog ff om aan het idee te wennen. Beter dan een spoed KS tijdens je bevalling mss... Wel heerlijk voor je om een definitieve datum te hebben hoor!
Tipp: Oja, nu je het zegt weet ik het weer! Jij zat achterop, maar je wilde ook graag zelf rijden! Nou ja, misschien kan je volgend jaar voor je rijbewijs? Is wel veel leuker hoor, zelf rijden! Je voelt je dan zo vrij als een vogeltje! Beatrice: Dat is fijn voor je, dat je verlost wordt uit de onzekerheid en dat je meisje woensdag geboren wordt! Kan me voorstellen dat het even omschakelen is nu je een ks krijgt. Maar dit lijkt me dan ook het beste voor jou en je kleintje. Kersje: Mijn man is sinds vorige week elke avond thuis. Eindelijk heeft hij weten te regelen dat de planning hem 's avonds naar huis stuurt. Vind het heerlijk geruststellend eerlijk gezegd. Gelukkig is het bij jou ook maar voor 1 nachtje. Nu maar hopen dat er vannacht niks gebeurt. Dus jij verwacht woensdag te horen dat je misschien ook een ks krijgt? Hoe kijk je er tegenaan?
@beatrice: wat fijn zeg, eindelijk duidelijkheid! raar idee zeker dat je weet dat jullie woensdag papa en mama gaan worden... @Kersje: ik hoop dat er voor jou ook snel duidelijkheid zal zijn, en al zal het misschien niet geboren worden zoals je had gehoopt, het zal dan wel beter zijn voor jou en jullie kindje. Kan me wel heel goed voorstellen dat je er van baalt en even moet omschakelen... @chebu: jakkie meis! wat zal dat pijnlijk zijn... hoop dat het snel geneest en je wat minder last zult hebben *knufff* ik las iets over scheren..hier gisteren ook vioor het eerst weer alles glad geschoren. oksels, benen, bikinilijn --> (die was toch wel het ergst, had bijna een snoeischaarnodig )
We zullen zien wanneer ik de kans (en het geld hahaha) heb om te gaan lessen. Heb mijn 'gewone' rijbewijs ook niet
Ik moet zeggen dat ik me nog niet eerder zo opgelucht heb gevoeld als toen het hoge woord eruit was. Ik had er ook totaal geen rekening mee gehouden en het ook eigenlijk helemaal niet wilde. Toen ik eenmaal even nuchter nadacht aan wat er anders was gebeurd voelde ik me helemaal opleven. Je moet er toch niet aan denken dat je eerst 20 uur bezig bent en daarna op het allerlaatst toch ineens de OK op moet... En ach, het is een koninklijke bevalling! Bij de Oranjes doen ze niet anders.
Hè hè Beatrice, eindelijk duidelijkheid! Fijn joh, ook al is het dan ietsje anders dan je een paar maanden terug bedacht had. Maar inderdaad, beter zo dan eerst uren en uren te moeten lijden en dan alsnog een KS te krijgen... Maar mega, hoe kom jij aan een kind van 9 à 10 pond!?! Sjonge, jij hebt zeker behalve bloed ook slagroom door je placenta lopen... (jij had toch geen zwangerschapsdiabetes, of wel?) Oei Chebu, dat klinkt niet fijn, ook al zet je het hier aardig "zakelijk" neer. Sterkte! Wendy, wat een prachtige foto's! Echt heel mooi. Is er nog geen nieuws van Kleinwonder? Ben benieuwd hoe het met haar is!
@janny: dat is wel heel fijn dat je man thuis komt 's avonds! Nu zit mijnes ook niet heel ver en hij kan in principe zo weg hoor. Tis meer dat ik hem 's nachts nog wel eens nodig heb met de nodige voorweeën. En ja, dat is een van de redenen dat ik naar de gyn moet woensdag: een goede echo moet bepalen of het uberhaupt wel past allemaal. Zo niet, dan KS en anders zullen ze me ws gaan inleiden ergens deze week of begin volgende week vermoed ik. Als het een KS wordt, dan zij het zo hoor. Maar het is gewoon ff wennen aan het idee. @jootje: ik merk idd dat ik er ondertussen best wel aan toe ben. Het wordt gewoon echt te groot en dus te zwaar allemaal. @bea: ik kan me idd voorstellen wat je omschrijft. Hopelijk heb ik dat na woensdag dan ook. Laten we het dan maar houden op een Koninklijk Kindje wat jij dan krijgt...dat hoort eigenlijk ook wel bij jouw naam natuurlijk En die schattingen over gewichten en zo, daar geloof ik idd ook niet zo in. Je eigen gevoel zegt naar mijn idee nog altijd het meeste. Ik merk ook dat uberhaupt het voorgevoel van alle zwangeren hier best wel goed klopt steeds. En dan heb ik het niet over voorspellingen voor anderen, maar het gevoel over jezelf. Ik ga zo maar ff lekker douchen en dan in bedje liggen, hopelijk ben ik zo moe dat ik heerlijk lig te snoozen straks...
ja ik vraag me ook af hoe met klein wonder gaat misschien is toch wel bezig hihi.. laten we hopen he. enne janny, ooooooooh ik snap het nu hihi.... ik ben echt benieuwd ernaar hoor. ik hoop dat wel snel mag gebeuren haha..... nog weeen gehad? hihi..
Margreet weet je wat nog het stomste van alles is...ik ben zelf echt klein en mijn man ook eigenlijk wel. Daarom heb ik ook moeite met het te geloven maar oke. Over 2 dagen weet ik het! Ik heb geen zw diabetes maar ben daar toen wel op gecontroleerd. Kersje ik hoop ook voor jou dat je het antwoord krijgt waar je op hoopt. Nu is het gevoelsmatig misschien heel belangrijk hoe je bevalling gaat maar later maakt het toch weinig uit. Ik kan me niet voorstellen dat ik minder binding daardoor krijg ofzo. Ik ben nu al alleen maar met haar bezig! Tipp jij had natuurlijk ook zo'n langdurig getwijfel om je heen. Ik kan me voorstellen dat jij hetzelfde voelde toen!
Hi, @Kersje, duimen voor woensdag @Tipp, wat ik me afvroeg het voeden, verschoon je haar nu tussendoor of merkte je geen verschil?! Jooze