November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Owww spannend! Zet hem op meid!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden.
    Her is ook nog steeds alles rustig. vanavond weer naar de vk om 20:00 uur.

Ow ik zal jullie even uit de spanning helpen. haha.....
    Kleinwonder is weer veilig terug uit groningen. De weeen zijn niet doorgezet dus zijn ze naar huis gekomen. Maar ze zal vandaag zelf wel weer online komen denk ik :)

3. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    goede morgen

Bea: spannend hoor, hopelijk heb je snel je kleintje in je armen.
    Noa: Dikke knuffel. Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt.

Hier vanavond de laaste cursus avond, dus alleen koffie drinken. Ik heb het dus gehaald. De kleine is braaf blijven zitten. ;) Zodat ik volledig voorbereid kan bevallen. Toch wel lief van hem/haar.

groetjes MarielleB

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Was ik me niet van bewust, breek ik toch nog een record! Ik heb morgen weer een afspraak met de VK, dan ben ik dus 41 weken en een dag. Vorige week zei ze dat als er dan nog niets gaande zou zijn ze me zou kunnen strippen. Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd dat ik dat wel wil:

Alles gaat nog prima, ik voel me goed, de kleine gymnastiekt nog lekker door... En aangezien tot 42 weken nog een gewone, fysiologische zwangerschap is weet ik niet of ik dan morgen al wil laten ingrijpen. Aan de andere kant wil ik als het even kan natuurlijk ook voorkomen dat ik volgende dinsdag bij gebrek aan baby aan de gynaecoloog word overgedragen en dan dus in het ziekenhuis moet bevallen.
    Zit er nu aan te denken, uiteraard in overleg met de VK, voor te stellen vrijdag te strippen, evt. zondag of maandag te herhalen als er uit zichzelf nog niets gebeurt.

Morgen maar even goed over hebben!

5. Niet meer actief

Hallo, ook ik ben er weer! :D

Allereerst even een felicitatie voor Bea, wat fijn dat het nu toch echt zover is en je heeeeeeel snel je meisje in je armen hebt!

Hier dus zoals Wendy al zei nog echt geen baby. Hij heeft het volgens mij nog prima naar zn zin daarbinnen. Heb wel weeenactiviteit de hele dag door :( dus dat is wel erg vermoeiend. Gelukkig zijn ze overdag niet zo heftig als 's nachts dus is het wel vol te houden.

Ik probeer nu dingen te gaan ondernemen ipv thuis zitten en afwachten want ik word er stapelgek van en het kan nog best dagen/weken duren. Zometeen dus even met ons hondje wandelen, boodschapjes doen en een beetje opruimen hier.

Maaaaar nu eerst even alles teruglezen hier, nog 10 pagina's..

Ben trouwens vandaag 39 weken! :D

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Welkom thuis Kleinwonder! En groot gelijk dat je wat kleine dingetjes gaat ondernemen. Succes met de voorweeen!

Whabbit, ik geef je groot gelijk. Het lijkt me wel lastig in jouw positie, nu je moet gaan nadenken over wat je wilt laten doen. Maar zolang je je goed voelt, de kleine maar even laten zitten.

Ik ga nu even naar mijn werk. Eens even kijken hoe het met mijn kindjes in de klas is. Ze zullen ook wel nieuwsgierig zijn naar mijn buik... Daarna nog even boodschapjes doen. Ik ben er tegen het einde van de middag wel weer. Ben benieuwd of er dan al nieuws is van Beatrice...

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen! GAAAAAAP

@Beatrice, zet 'm op joh!

@JsztD, balen! Hopelijk komt ie vrijdag wel door de gehoortest!

@Kleinwonder, gefeli met de 39-weken!

@Kersje, nog 1 dagje?

Hier alles prima. Beetje moe. Klein Menneke is zo gulzig dat een kwart van de melk er vannacht uit kwam zetten. Getver. Nu slaapt ie weer. En ik ga ook maar liggen want die knip die moet genezen. Ben trouwens geknipt en gescheurd (helemaal tot aan de anus) dat hadden ze er wel even bij mogen zeggen!

8. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    He even een vraagje. Hoeveel pakken luiers voor de baby hebben jullie in huis?
    We hebben nu 3 pakken, 1 van kruidvat en 2 van pampers. allemaal new born 1. Is dit genoeg en hoe lang doe je daar ongeveer mee?

groetjes MarielleB

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Marielle, ik ben vorige week thuisgekomen en aan het tweede pak newborn pampers bezig. (bijna derde).

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Noatje, dikke knuffel.
    @Jstdz, het gebeurd toch regelmatig dat de gehoortest de eerste keer niet goed gaat en zelfs de 2e keer lukt niet altijd. Dus het zegt echt niks (al snap ik goed dat je er zenuwappig van wordt.
    @Kleinwonder, jemig jij in deze positie had ik echt niet verwacht.
    @Whabbit, ja jij bent aan de beurt.
    @Beatrice, wat goed, wel lekker weet je zeker da6 je kindje er aan toe was geboren te worden!

Jooze
    ps hier alles goed, mag van de fisio hard aan het lopen trainen. Dus dat ga ii zeker doen! En sterre gaat ook perfect!

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hye meiden ben ik ook weer even ...

@noa : dikke knuff meis

@beatrice spannend !

@jsztd : Jelmer heeft vanmorgen de gehoortest gehad ...en het is wel een poeha werk zeg om het goed voor elkaar te krijgen ....wacht het nog even af meis

@all : ben al weer ongesteld geworden ....leuk nieuws he ? haha ....
    en ik kan niet te lang op mijn dikke reet zitten vanwege de aardbeien ....en de knip ...maar het komt allemaal goed

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Kleinwonder GEFELICITEERD met je 39 weken ;)

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Mariella: Ik denk dat dat wel voldoende is, anders kan je er nog altijd iemand om laten gaan (supermarkt is vaak vlakbij ;))

@Jooze: wat fijn dat het zo goed gaat met je heupen...

@Chebu: Klinkt heel erg *auw *auw* :(

Vraagje aan de al bevallen mama's: Voelde je tijdens & voor de weeën de baby ook? want ik had ergens gelezen dat je de baby een dag voor de bevalling al bijna niet voelt... en dat schept voor mij niet erg uitzicht omdat hij nog wel behoorlijk beweegt soms... (ik geloof ook juist door de oefenweeën) Ik dacht trouwens vanmorgen een stuk slijmprop te zijn verloren... maar het was toch vals alarm ;)

14. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @Noatje; wat vervelend voor je! Ik weet precies wat je voelt met je ribben, al heb ik er nu zelf gelukkig weer minder last van omdat de baby 'een verdieping lager' is gaan zitten', maar de voetjes komen nog steeds gemeen hard aan! Nog eventjes meid. Gefeliciteerd met je 1jarig jubileum! Nou moet je toch echt heel lief voor jezelf zijn vandaag. Ga iets leuks doen of ga iets lekkers halen, dat helpt bij mij vaak ;).

@Bea owwww spannend!

@kleinwonder; gefeliciteerd met je 39 weekies!

@Marielle; ik heb maar 1 pak luiers newborn, en 2 pakken maat 2 volgens mij. Had dus ook geen idee dat dat zo snel gaat hihi! En anders, een nieuw pak is zo gehaald toch, als je maar een 'beginnentje' hebt is het al goed!

@kersje; ja ik heb gisteren de eerste afleveringen gekeken, heb er voor vandaag nog 2 over! Het is gewoon ongeloofelijk, wat een mutsen, en dan zo veel geld, wel ontzettend lachen!

@Chebu; Kan je overdag nog een beetje bijslapen?
    Je knip en scheur lijkt me super auwwwww, succes en sterkte, ik hoop dat je er snel minder last van hebt. Heb je kamillosan, dat schijnt te helpen (verlichting) als je je onderkantje daarmee spoelt, samen met water. Zit hier standaart in je kraampakket, ik weet niet hoe dat in NL of DL is?

@jooze, nou lopen jij! Hup kinderwagen uit de kast, kids in de jassen en mutsen en wandelen maar! Succes! Nog geen marathons hoor! Fijn dat het goed gaat met Sterre!

Ik ga zo naar de VK! Hoop niet gezeik van vorige keer, ik sta op scherp (dramaqueen) met name de laatste dagen, dus kom maar op!

(Gisteren ook gezeik met de verzekering, NU MET 38WEKEN komen ze bij me zeuren over declaraties ivm bevallen in het buitenland. Ik ben nog verzekerd in NL, en heb gisteren een heeeeeele pittige mail terug gestuurd en kreeg vandaag een hangende pootjes zeur mail terug. GOEDZO!)

15. Niet meer actief

Nog niet bevallen maar weet wel dat mijn zus tijdens en net voor haar bevalling nog een hele drukke baby in haar buik had hoor! Dus volgens mij zegt dit niet zoveel..
    Ik verlies trouwens al het hele weekend mijn slijmprop geloof ik.. Meende er zelfs een bebloede naaktslak in te zien! :( Echt heel smerig haha.
    En we stonden gistermiddag nog in de groothandel en toen zat de smurrie in mn hele broek, gauw dus maar weer naar huis. Echt heel erg smerig die slijmprop! :pale:

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ja het zou natuurlijk zomaar kunnen? :) :)

17. Niet meer actief

Ghehe.. :) :)

Wat een vies weer trouwens vandaag! Hartstikke grijs, regen..bah! Logisch dat die baby's van ons nog niet willen komen, het is daarbinnen vast veel fijner!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja waarschijnlijk. Al vraag ik me af of hij nog ruimte heeft om af en toe zijn bed even te veschonen :D

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Gatsie Kleinwonder, zit ik net een lekker blokje kaas met komkommersaus te eten, lees ik over jouw bebloede naaktslak... Hoefde gelijk geen kaas met komkommersaus meer! :sick:

Auw, Chebu!

Marielle, ik heb 3 pakken Newborn, maar heb nog geen ervaring in hoe snel ze op gaan.

Hoera voor Jooze! Fijn dat het lopen nu zo goed gaat!

Sybje, had je ongesteldheid al gelezen bij de mama's. Jeetje, zou niet meer weten wat het is om ongesteld te zijn. Lijkt wel jaren geleden!

Ienie, goed zo van die mail! Bijt maar van je af, dat is blijkbaar tegenwoordig nodig!

Inderdaad een vies weertje vandaag. Denk ook dat de baby's daarom blijven zitten...

20. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @janny; zit je nou nog steeeeeeeeeds aan die kaas met komkommersauw hahaha
    Wel lekker hoor, heb de saus hier ook gevonden, is toch een soort dressing?

Ik zit ook vaak etend achter de computer, ofja ik eet de hele dag haha maargoed, de slijmprop, hechting en andere heerlijke verhalen laten je wel even twee keer naar je eten kijken!

Hoe was het in je klasje? Waren ze blij je weer te zien?

Ik zou, als ik de baby van jullie in NL was, ook lekker blijven zitten, bah ik denk dat ik het nog wel ken hihi, grijs, regen, vies weer! Maar hoe zit dat dan met die van mij verdorie! Haha maar ik heb geen haast hoor, nog niet! :)

Deel Deze Pagina