November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Nou, San gelukkig wel naar huis, maar helemaal gerust klinkt het niet. Hopelijk valt het donderdag allemaal mee!

@noa: het zou gewoon fijn zijn om zelf echt een def datum te weten he? Dan is het zoveel makkelijker om daarnaartoe te leven en je eroverheen te zetten dat het ff niet zo lekker gaat soms. Dan wéét je gewoon dat het uiterlijk dan gebeurt...

@janny: nee hoor, maar daarom is het dus juist zo fijn met al die digitale middelen tegenwoorde: je reageert als je er zin in hebt en mensen kunnen wel hun lieve bedoelingen laten zien. Denk dat onze ouders de stekker uit de foon trokken zo vanaf week 38 ;)

@sybje: mocht je het toch willen doen, kun je dan vragen of iemand je ff filmt? :)

Fijn dat Baylee lekker naar huis mag morgen en het met Beatrice ook goed gaat! Liggen ze toch nog ff 'naast' elkaar :)

@wendy: meid, het komt echt allemaal goed, ook jij kan het. Nee, jij zult echt niet de eerste vrouw op aarde zijn die een bevalling niet aankan. En met zo'n VK zal het wel helemaal goed komen, volgens mij komt jullie kind eruit doordat jij in een stuip ligt om een grap van je VK :)

@all: ik ga ook zo mijn bedje lekker in! Morgen gaan we vroeg naar de gyn, dus jullie horen daarna van me.

Fijne nacht!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ruggenprik doet heel even zeer, maar werkt zo snel daarna dat je het niet meer voelt en na de bavalling ben je het al vergeten (dat is tenminste wijn ervaring, ik vond het reuze meevallen. Ik was er ook als de dood voor... )

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    KersjeB en Tipp bedankt voor jullie lieve positieve woorden. Het zal ook allemaal wel lukken hoop ik ;)

4. Niet meer actief

Sorry meiden heb geprobeerd alles bij te lezen maar ben er na 10blz mee gestopt :oops:

Las iets over angst voor de ruggeprik.. ik heb deze eigenlijk niet eens echt gevoeld? Vond het echt niets voorstellen... dus wen, echt niet druk over maken hoor..

@Marisha, we zijn op dezelfde dag en op dezelfde manier en allebei van een flinke knul bevallen.. wat grappig :D

Verder maak ik me niet meer onwijs druk over die gehoortest maar toch blijft het spannend... hoop dat het vrijdag allemaal goed gaat komen!

Hier doet de kleine man het supergoed, zit al op de 90cc en spuugt nooit wat terug. Poept goed en is heel tevreden! Morgen komen ze hem weer wegen, maar afgelopen maandag zat hij al bijna op zijn geboortegewicht terug :D

Ik las ook iets over of je jezelf meteen ECHT moeder voelt... nou dat heb ik niet.. of ja.. ik voel me wel moeder en hij is ook wel echt mijn knulletje, maar vind het allemaal wel nog onwijs eng! Ben heel snel bang dat ik het niet goed doe, dat er iets aan de hand is met hem... ook erge baby blues / kraamtranen... maar ach dat hoort er allemaal bij heb ik mezelf laten influisteren!

Heb nu het fototoestel aan de oplader liggen dus hoop morgen ECHT een fotootje van mn stoere vent erop te kunnen zetten.. nog even geduld ;)

5. Niet meer actief

BUDDY NIEUWS

San was opgenomen in het ziekenhuis maar ondertussen onderweg naar huis. Ze had een torenhoge bloeddruk en eiwit in haar urine. Weer een CTG gehad maar die was goed. Ze is nu dus onderweg naar huis, haar bloed was oke maar haar urine niet. Ze moet nu haar urine sparen tm donderdag en dan smiddags weer alle onderzoeken. Dan word ook besloten of ze wordt ingeleid of niet. Thuisbevallen zit er niet in en haar kindje is waarsch. te groot..

LIEVE SAN, HET KOMT GOED MEIS.. DIKKE KNUF!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve san alles komt goed! knuffel voor jou!

JsztD ook jij bedankt voor je lieve gerust stellende woorden. :D

7. Niet meer actief

Is allang goed meid :) hoe voel jij jezelf eigenlijk?

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    redelijk zitten en liggen en slapen is niet zo fijn meer.....haha wat wel eigenlijk ;)

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, ik had het ook al geplaatst ;) Ben wel benieuwd hoor naar die foto's :D

10. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, bedankt voor het meeleven, erg lief.
    Wat was vandaag een k*tdag zeg!
    Lag daar aan allerlei meters en dingen, bloedonderzoek (heb ook zo´n fijne naaldenfobie.. brrr) en urineonderzoek gehad. Met mij gaat ´t niet geweldig, maar gelukkig doet de baby het wel prima.
    Iets te prima alleen, hij was volgens de echo 4400 gram, en dat kan er zo´n 400gr naast zitten. Die megabuik is volledig gevuld met baby... Dus er komt iets aan zal ik maar zeggen :pale:

Bij inwendig onderzoek bleek hij ook nog eens niet vast te liggen, hoewel ze dachten van wel. De kans is groot dat ´t allemaal niet gaat lukken qua natuurlijk bevallen, de gyn vond de baby wel erg groot (eigenlijk vond ze TE groot).
    Thuisbevallen zit er sowieso niet meer in (heb ik even heel hard om moeten slikken) en eerst wilden ze donderdag inleiden, maar dat wordt nu nog even aangekeken. Strippen is niet gelukt (heeft ze wel geprobeerd) maar misschien dat het `gewroet´ toch iets op gang helpt. Ik hoop het. Ik mag het in elk geval zelf gaan proberen, en dan bij 3 cm kunnen ze redelijk inschatten of het gaat lukken. Zo niet dan wordt het toch een ks.
    Donderdag krijg ik weer ctg, bloeddrukmetingen, bloedonderzoek, en echo, en dan wordt er beslist hoe en wat. Ik hoop dat het voor die tijd natuurlijk op gang komt.
    Heb wel een blaasontsteking, misschien dat daar ook eiwit vandaan komt.

Sorry voor dit mega ego-verhaal, maar ´t zat me erg hoog. En het belangrijkste is dat de baby gezond ter wereld komt, dat besef ik heel goed, maar ´t is wel even slikken.

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Dikke knuffel voor jou San! Ik hoop dat het straks allemaal mee blijkt te vallen!

Ik ben weer eens vroeg wakker, mij man moest er weer vroeg uit. Hier weer iets serieuzer gerommel... nu maar afwachten tot het doorzet... mijn man heeft om 13.50 een gesprek of hij geslaagd is voor het examen van afgelopen weken en die mag hij niet missen dus ff spannend hier :p

Mocht het trouwens niet doorzetten gaan wij lekker naar de espressobar waar we voor het eerst met elkaar wat gingen drinken, vanmiddag. Dus heb wel lekker iets om naar uit te kijken!

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen!

Tjeempie Noatje, volgens mij ben jij de hele week al zo vroeg uit bed! Hopelijk gaat dat gerommel van jou nu eens doorzetten. Je loopt er al zo lang mee! En spannend, de uitslag van het examen van je man!

San, welkom thuis! Dat is voor jou niet zo leuk om te horen, dat je baby mega-groot is. En ook dat je niet meer thuis mag bevallen zal wel even slikken zijn. Gelukkig wordt je nu goed in de gaten gehouden en mag je morgen alweer terug naar het zh. Ik hoop voor je dat ze iets voor je kunnen betekenen!

Kersje zit nu bij de gyn? Ben benieuwd!

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Janny... mijn man is kranten gaan lopen ipv zijn weekendbaantje zodat hij straks meer tijd is voor de kleine... dus hij moet er om 5 uur uit... en aangezien opstaan niet zijn sterkste kant is ;)

Hier spannend trouwens de oefenweeën zijn behoorlijk sterk....!

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, dat is inderdaad erg vroeg. Wel lief van hem dat hij dat doet voor jou. Mijn man is trucker. Als hij doordeweeks thuiskomt, gaat hij altijd tussen 3.00 en 5.00 weg, maar dan blijf ik lekker slapen. Hij brengt mij een kus en verder merk ik hem nooit. Kan het niet opbrengen om er met hem uit te gaan. Ook niet als ik niet zwanger ben. Maar ja, dan moet ik normaal gesproken ook om 6.00 mijn bed uit om naar het werk te gaan.

Spannend dat de (oefen)weeen steeds sterker worden. Hopelijk zijn dit de echte. Heb je al gedouched om te kijken of het serieuzer wordt?

15. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Goedemorgen! Eindelijk heb ik ook op het gebied van babies en bevallen iets te vertellen:

Afgelopen nacht voor het eerst krampen/lichte weeen gehad (geen idee: wat is het verschil?). Begon om 12.00, om 2.30 wat slijm met een pietsie bloed verloren (geen volledige naaktslak, zoals Kleinwonder het zo fraai omschreef... :) ) en nu nog steeds eigenlijk. Heb al lekker gedouched, zit er fris en fruitig bij klaar voor de (eventuele) strijd. Want het kan natuurlijk nog steeds een valse start zijn! Ze komen nu ongeveer iedere 6-7 minuten.

Heb om 10.00 een afspraak met de VK, dus die kan er misschien meer over zeggen. Spannend!

16. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    *********inbraak**********

Hier een december mama in spe....

Sjee dames, waar blijven die november baby's?! :p
    Jullie zullen het nu wel aardig zat zijn! Lees stiekum met jullie mee...maar de laatste dagen verbaast het me dat het zo rustig is!

Succes allemaal en hopelijk hoeven de dames overtijd niet lang meer te wachten!

Liefs Joss

***********uitbraak*********

17. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Goedemorgen iedereen!
    Allereerst Beatrice en Jaap: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LOTTE!
    Marisha: GEFELICITEERD MET JULLIE VENTJE NOA!

@Noatje: spannend die oefenweeen! Nu hopen dat het door gaat zetten!
    @Janny: ik denk inderdaad dat ik genoeg tijd heb om mijn man naar Belgie te halen ;) maar net wat Kersje zegt..het moment...wanneer moet je 'm aan waarschuwen? Ik ga er maar van uit dat ik daar vanzelf wel achter ga komen :(
    @Conny: fijn dat het beter gaat, wat een droppie op de foto, zo'n infuus is moeilijk om te zien, maar het is goed voor je kindje..
    @San: heel veel sterkte meid, ik hoop dat alles straks snel achter de rug is voor je!

Gisterenmiddag hebben we onze oudste hond in moeten laten slapen, erg naar allemaal..het moest allemaal vrij onverwachts gebeuren.. Omdat gisterenavond de schilder nog had geschilderd in de slaapkamer, moest ik in het bed van mijn stiefdochter slapen..heb dus een behoorlijke onrustige en gebroken nacht gehad :cry:
    @ Innie en Minnie: ik ben zelf visagiste en je zal mij vrees ik ook niet snel zonder mascara zien! Haha! Er belde een fotograaf op met een hele leuke opdracht voor volgende week vrijdag, maar dat durf ik echt niet aan..met de trein 2 uur van huis, visagiekoffer ed mee..heb 'm maar gezegd dat hij maar even moet wachten op het geboortekaartje ;)

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Whabbit: Hehe, eindelijk! Zie je wel, je wilt eerst graag een record verbreken voordat het serieuze werk begint. Nou meid, ik zal aan je denken. Veel succes en hopelijk komen de weeen wat vlotter achter elkaar. Hou je ons op de hoogte? Ga je sowieso naar het zh of probeer je het thuis?

Ja Joss, het is hier inderdaad erg rustig. Komt denk ik omdat de helft van ons (die dus al mama zijn) al druk met de baby's is...

Marbo, dat is naar van jullie hond! Sterkte ermee! En ik had die opdracht ook niet aangenomen, pff, dan ben je bijna 40 weken... Hihi...

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Met Spoed Gezocht!!!

Vrouw met nesteldrang! Het betreft een grote afwas van 4 dagen van 2 personen. Tijdsomvang van deze klus: Circa een dik half uur. Vergoeding: Kop koffie met iets lekkers erbij.
    Geinteresseerden kunnen contact opnemen via een pb of een bericht.

P.S. Geinteresseerden die foto's willen zien van de werk-omgeving, kijk in het foto-album van mijn hyves... Geen afwasmachine aanwezig. Grote nostalgische keuken in landelijke omgeving.

20. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hahahahah ik heb nesteldrang al ben ik al lang bevallen. voor de zwangerschap had ik nergens last van maar nu weet niet van ophouden.
    je woont me alleen echt ff te ver hahaha.

@all succes met de laatste lootjes meiden.

ik type niet mee, maar lees wel wat mee.

gr edith

Deel Deze Pagina