November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Haha, Janny! Ik ben ook wel een beetje jarloers op de dames die hun huis tiptop in orde hebben en helemaal van boven naar beneden gepoetst! Die drang heeft mij ook nog niet gevonden! :oops:

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    He, jammer! Laat ik maar eens beginnen in kleine stapjes... Eerst de kopjes. Dat zijn er zo'n.... 18? Dan een half uur pauze. Dan de borden. Dat zijn er zo'n... 12? Dan weer een half uur pauze. Jemig, wel 10 vieze pannen. En het bestek... Heb niks meer schoon in de la liggen. En dan de rest er nog bij... pfffffff..... Vind mezelf erg zielig... :cry: Hihi.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    tja zou wel willen, maar de reistijd zit me toch wat dwars. Ik denk dat ik maar een afwas dichter in de buurt zoek ;)

San, knuffel meis... Enne... je kunt me altijd bellen/smsen...

Ik ga zo weer naar het ziekenhuis, krijg waarschijnlijk te horen wanneer ze weg mag... Ik hoop het althans...

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik wil jullie wel ophalen hoor! Auto rijden gaat nog wel goed en vind ik niet zo erg! Haha...

Tipp, succes/plezier in het zh!

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Tipp": hoop dat jullie meisje mee mag naar huis! kunnen jullie eindelijk lekker thuis genieten met jullie 3en

@whabbit: spannend zeg! hoe gaat het nu?

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Waar blijven die baby's nou?
    Hier een beetje probleem met de voeding. Ga nu overstappen op een andere soort. Nikolai heeft last van buikpijn en verstopping.

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Net bij de VK geweest: alles prima! Bloeddruk op mijn manier heel hoog: 120/80, dus een teken dat het inderdaad aan het rommelen is!
    Ze heeft gevoeld: baarmoedermond is verstreken en heb 1 cm ontsluiting (wat dus niets zegt...). Kwestie van afwachten wat er in de loop van de dag gebeurt. Ik kreeg wel de indruk dat zij het gevoel had dat het vanavond wel eens kan gaan doorzetten.

Heb zo nog een gezellige lunch geplanned met een vriendin van mij; lijkt me prima afleiding. En tsja, als het toch allemaal een beetje te ongemakkelijk wordt dan is het natuurlijk snel einde lunch!

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wat erg, sterkte!

@ Janny: hier is de nesteldrang na de bevalling nog veeeeeeel heftiger dan daarvoor, maar met 3 katten en 2 honden is dat ook zeker nodig.

9. Niet meer actief

'Goede'morgen allemaal..

Nog geen babynieuws te bespeuren? Lees wel iets over nesteldrang, nou dat heb ik wel maar daarbij ben ik nog steeds gewoon heel lui en lig ik dus met mezelf overhoop! :)
    Ik erger me er wel aan en wíl het allemaal wel netjes hebben maar om het uit te voeren ben ik gewoon te lui! :p

Marbo: Jeetje wat erg :( sterkte meid..

Hier na een onrustige nacht vol met wc bezoekjes (plassen) en natte vlekken in bed (Weet ik veel wat het is.. het ruikt niet..) vanochtend weer bloed in de wc en bij het afvegen ook. Wat moet ik daar nou weer van denken? Had de VK maar even gebeld en het kon geen kwaad vertelde ze, zolang het er maar niet echt uit druppelde. Ons mannetje ligt echt door mijn hele buik, volgens mij is ieder plekje nu bezet door zijn lichaampje hihi.
    Vandaag een rustige dag, morgen ook, overmorgen idemdito en zo komen we de laatste week wel door.. 8)

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Net een uurtje wakker van nog wat bijslapen (doe ik elke dag omdat ik er zo vroeg uit ga) en nu zijn de sterke oefenweeën weer weg :(
    *Ships*

Trouwens toch nog kinderwagen pech hier... de nieuwe 2e handswagen blijkt 2 plaatjes te missen waar de kinderwagenbak op steunt :cry:
    wat een pech (alweer)

@Nesteldrang: ik zet mezelf hier elke dag aan het werk, dus niet echt last van nesteldrang... enige wat ik wel nesteldrang bij had van de week was bij de zegel la van me schoonmoeder.... n liggen alle Douwe Egberts punten en Perla punten uitgeknipt en gesorteerd :) :rolleyes:

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Whabbit, dat wordt spannend vandaag!
    En Kleinwonder, bij jou is het ook nog steeds niet rustig he?
    Corien, wat zal je het druk hebben! Zoveel dieren en een baby, en een nieuw huis!
    Noatje, zegels plakken is wel weer leuk werk, beter dan poetsen in elk geval.

En..... tromgeroffel..... De grote afwas is weggewerkt! Hoera!

12. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Zo, daar zijn wij ook weer. T duurde wat langer dan verwacht, doordat de gyn door files etc een uur te laat binnen kwam.

Goed, het verhaal: beebje wordt geschat op zo'n 8 pond, waar ik overigens niets van snap want alles wat ze opmeette op de echo was voor een zwangerschap van rond de 38 weken, maar goed.
    Hoofdje is niet al te groot en ze heeft niet direct grote twijfels over een natuurlijke bevalling, maar zet er wel haar vraagtekens bij.
    Inwendig onderzoek was ook heeeeeeeel erg pijnlijk, dat vond ze wel vreemd, dus ze heeft besloten dat we ons morgen om 7.30 uur mogen melden in het ZH voor een inleiding. Ik heb overigens wel opeens 1 cm ontsluiting, maar goed, dat hebben sommigen wekenlang volgens mij.
    We gaan het dus morgen eerst met inleiding natuurlijk proberen en anders toch voor een KS. Gyn was een erg fijn mens en zij is er morgen in het ZH dus ook, dat is wel heel erg super. Stelde me helemaal gerust dat ze me echt goed in de gaten gaan houden.

Goed, wij gaan dus onze tasjes helemaal klaar maken, want ook wij zijn voor het weekend papa en mama :) (erg vreemde gewaarwording hoor)

@san: ik kan me goed voorstellen dat je er moeite mee hebt om je er ff overheen te zetten dat het geen thuisbevalling wordt, maar dat komt echt snel genoeg meid!

@jsztd: wij willen fotoooooooooooooo's!

@whabbit: je moet wel deze dag nog ff door hoor! Anders heb jij geen record :)

@kleinwonder & noa: ook nog fijn aan het rommelen, hopelijk niet al te pijnlijk?

@janny: gefeliciteerd hoor! We zijn allemaal supertrots dat jij je afwas hebt gedaan :) (trouwens: uitvinding van de eeuw: vaatwasser! Dat ding heb ik gewoon echt ruimte voor gemaakt toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen en daar heb ik echt nooooooooit spijt van gehad)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Oei spannend ik duim voor je!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeej voor jou ook spannend! Ik duim voor je :thumup:

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goed bezig! Ben trots op je :whistle:

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ San.

Jeetje meid wat een verhaal. Je naalden fobie voel ik met je mee. Heb ik ook heel erg :(
    Alles komt goed meissie! Dikke knuffel van mij!

17. Niet meer actief

Whabbit, spannend zeg! En wat een raar idee lijkt me dat, dat je zeker weet dat je voor het weekend mama bent!

Ik word echt pisnijdig van dat stomme gerommel tjongejonge. Weet echt niet wat ik ervan moet denken en ga er maar vanuit dat het nog weken zo door gaat grrr..

Janny: Jeeeeetje wat goed dat je die hele afwas erdoor hebt! Petje af voor jou hoor.

18. Niet meer actief

Enne Wen, bij jou ook alles goed? :)

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Klein wonder: irritant hé... ondanks dat je het niet wil blijf je maar stiekem hopen... (zou het dan nu eindelijk... en dan is het weer pleite)

Ik ga me haren doen en lekker de stad in zometeen! Tot vanmiddag!

20. Niet meer actief

Ja inderdaad..

Hier trouwens weer een tegenvaller: de verwarming is er mee gestopt. Gelukkig komt mijn schoonvader er meteen aan om er even naar te kijken. Hoop maar dat hij het straks weer doet want bevallen in deze kou lijkt me geen pretje..

Deel Deze Pagina