November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@wen, tip? ;)

2. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    JSTZD owwwwwwwwwwwwwwwww wat schattig!!
    Nu wil ik die van mij ook zien... :D

3. Niet meer actief

eeeeven geduld ienie voor je t weet is je schatje er :)

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    JZstd: wat een prachtige foto! wat een lekker ding zeg ;)!

@sybje: ahhh wat rot!

5. Niet meer actief

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Jstdz, wat een liefiee! Vooral een zwart wit foto is erg mooi!
    @Sybje, wat ellendig allemaal, heel slim om nu al vast te stellen dat je een event volgende keer een keizersnee wilt! Heel veel sterkte en laat je niet van de roze wolk/ blauwe wolk aftrappen he!
    @Tipp, Kijk dat is goed nieuws, wat is het ineens snel egaag zeg, veel verandwringen uiteindelijk in korte tijd (al zal het zo voor jullie niet voelen). Is het eng om haar binnenkort ineens allleen thuis te hebben?

Jooze

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden allemaal bedankt voor de lieve reacties doet me goed ....hopelijk heb ik niemand bang gemaakt in 99% van de alle gevallen gaat het wel helemaal goed hoor....is echt niet normaal hoor de gang van zaken hier ....komt helemaal goed hier daar ben ik van overtuigd ...

@jsztd : heb jij die laatste foto zelf genomen ?

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Sybje wat een ellende zeg! Ik hoop dat 't allemaal weer goed komt, 't klinkt erg pijnlijk allemaal! Komt dit nou doordat ze iets verkeerd hebben gedaan bij het hechten, of is dat wel goed gedaan maar is er wat anders? Ik snap niet zo goed hoe al die ellende nou kan komen. :oops:
    Tipp, ik zou een vreugdedansje doen als ik het kon! Wat een supergoed nieuws, deze week je meisje thuis! Hiep hiep, hoeraaaaaaaaa!
    Het is jullie zooo gegund!
    JzstD wat een knapperd zeg! Die heeft helemaal geen superman-pak nodig, die is van zichzelf al helemaal super :D
    Wieee, nog even en ik heb ook zo'n knapperd in handen! (tenminste, dat hoop ik, hihi)
    Wie waren er nu ook alweer allemaal aan 't rommelen? Noatje en Kleinwonder, of mis ik nog iemand?
    Spannend hoor meiden, ik hoop dat het snel doorzet want die oefenweeën daar wordt je niet blij van!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
  10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik heb steeds harde buiken pffff het doet geen pijn maar ze komen en gaan. Wat zou het kunnen zijn?

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wendy: misschien worden het weeen ? of zijn het weeen

@san : nou ze houden elkaar een beetje de handen boven het hoofd in het zh .....
    na de bevalling is ze 1,5 uur aan het hechten en rommelen geweest ...en ze heeft denk 100 x gezegd ooh wat is je onderkantje mooi ....ooh wat is die mooi ...(mmmhh toen begon ik al te twijfelen)
    de vk"en voden de wond niet zo mooi ...en naarmate de tijd verstreek vonden hun hem steeds lelijker worden ,....
    in het zh gebruiken ze ander hechtmateriaal sinds een jaar ....goedkopere ...en die is omhoog gekomen bij mij zonder zijn werk te doen ...en het was ook gewoon niet goed gehecht ....dat bleek wel omdat ik al heel snel 2 wijkende plekjes had

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @San: dankjewel... t blijft rustig aan rommelen, maar mijn man heeft zijn examen gehaald... dus hij kan het nu rustig aan doen tot januari op school... Dus de kleine is free te go ;)

@sybje: je hebt mij niet ongerust gemaakt hoor, vind t alleen super vervelend voor je! Dus ik hoop en duim gewoon voor je dat het snel beter gaat!

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Thanks voor al het succes meiden, de zenuwen beginnen hier aardig te gieren. Gelukkig heb ik een slaaptablet gekregen van de gyn, dus dan kan ik uitgerust aan het avontuur beginnen morgen.

Buddy, ik hou je op de hoogte als er iets te melden is!

En ik hou het ff algemeen:
    Meiden die rommelen, heel veel succes gewenst.
    Alle mama's: geniet er maar lekker van!

Baai baai!

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    JsztD: Jazeker is dat een knapperd! Vooral die 2e foto is cute!

Tipp: Dat is toch nog lekker snel! Supernieuws!

Sybje: Nou, heb je dat weer! Het blijft zich maar opstapelen he?

15. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes..het is een stuk stiller in huis :cry:

@Tipp: wat een goed nieuws, nog even en dan mag je haar meenemen, het gaat dus echt supergoed!
    @ Meiden die beginnen te rommelen: heel veel succes, hopen dat er weer baby'tjes geboren worden! Ik heb het gevoel dat het weer een beetje stil staat en dat de volgende lichting dit weekend er weer aan komt!
    @Sybje:pffff..zit echt niet mee, he! Ik hoop dat het vanaf nu echt beter zal gaan met je!

@All: ik herken het wel, al dat gebel ed. Ik durf zelf bijna niemand te bellen, iedereen begint met "oh, ik dacht dat je iets anders wilde melden!" :confused:

Hebben jullie dat ook dat je de baby echt HEEEL goed voelt? Alsof er alleen nog een vliesje over zit ipv een buik?! Ik heb echt het idee dat -wanneer die kleine een horloge om zou doen-ik de tijd kan VOELEN! Vannacht wilde ik mij bv omdraaien in mijn slaap en het ging gewoon niet, omdat wij met elkaar in de knoop zaten! :) Pas toen ze na een kwartier draaide, kreeg ik zelf de ruimte om mij om te keren!

16. Niet meer actief

syb, wat is er gebeurd? heb het gemist geloof ik sorry :( die laatste foto heb ik niet zelf genomen nee... de vrouw die ook mn zwangerschaps foto's genomen heeft heeft die foto's 1 dag na geboorte gemaakt.. voor o.a. zijn geboortekaartje :)

san, nog even geduld meis komt allemaal goed!

wen, jaa dat is m :D mn knappe jongen.. Patricia heeft die foto's gemaakt!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    kan heel goed hoor , Jelmer woog 8 pond bij de geboorte en is met 38 weken geboren ... ;)

heel veel succes iig morgen , op naar een prachtige beeb

18. Niet meer actief

Kersje heel veel succes morgen :)

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Marbo, toevallig heb ik dat ook. Het gevoel dat je buik maar een heel dun laagje heeft en dat de kleine er zo dwars doorheen kan trappen. Alles voelt heeeeel duidelijk...

Mijn schoonzus net aan de telefoon; "Ik heb echt heel sterk het idee dat je dit weekend gaat bevallen". Nou, het mag van mij!

Weltrusten allemaal en tot morgen!

20. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Sybje wat vervelend, als er nou 1 iemand zou zeggen van "goh ja, dat is onze schuld, komt door dit en dat" dan wordt het niet minder naar, maar het is wel minder frustrerend. Heel vervelend als ze zo vaag doen!
    Marbo, sorry had even gemist hoe en wat. Sterkte!
    Kersje, succes morgen!
    JzstD, prachtige foto's inderdaad (haha, had eerst alleen maar oog voor je ventje, maar die 2e is echt mooi genomen!)

Die telefoontjes word ik ook wel gek van... "Is er al wat"... DOH ik krijg steeds meer de neiging om te zeggen "ja joh, al een week, ik ben je gewoon vergeten te bellen". Haha, evil me! :)

Deel Deze Pagina