Goedenacht allemaal, Hier weer een hoop gerommel: 01.18 01.25 01.31 01.38 01.45 01.51 En op dit moment ook weer eentje: 01.58 Pff.. Neem maar even een kopje thee, ze zullen zometeen wel weer wegzakken en dan kan ik eindelijk slapen. Weltrusten allemaal!
Pff nou dames, toch nog geen slapen voor mij! Laatste weeen: 3.44 3.48 3.53 3.58 Dus ze blijken toch wel wat sneller te komen nu.. Duik maar even onder een warme douche.
Hoe is t nu klein wonder? suc6 kersje! Hier rustige nacht gehad, natuurlijk wel wat gerommel maar t is te doen... Benieuwd naar de babytjes van vandaag
Net de VK gebeld, ze komt in de loop van de ochtend even langs. Heb mn vriend maar wel naar z'n werk gestuurd en mn moeder ook meteen maar gebeld. Weet echt niet wat ik er van moet denken en de vk zei ook dat de weeen echt langer aan moeten houden dan 1 minuut en dat doen ze (nog) niet.
Beetje dubbele dag vandaag. Ik zou vandaag uitgerekend zijn, maar mag alweer precies 11 weken van mijn mannetje genieten... Voor alle dames waarbij het rommelt: succes!
Goedemorgen! Nu ben ik niet een van de eersten! Er Kleinwonder: Wow, wat spannend. Ze mogen wel doorzetten he? Is je vriend wel in de buurt aan het werk? Spotlight: Lijkt me inderdaad wel dubbel ja! Jullie mannetje is alweer ruim tweeenhalve maand!
Goedenmorgen, @kleinwonder, hoop dat het eindelijk doorzet! @Spotlight, wat kan het raar lopen he! Lijkt me inderdaad vreemd. Hier een rustige dag tegemoed, lief nog steeds vrij en tycho naar kdv. We zijn dood op dus het wordt veel slapen denk ik, Jooze
nou meiden, even snel want ik ga zo naar het zh. Als het goed is en de artsen geen roet in het eten gooien, kan ik straks mijn meisje mee naar huis nemen! Eindelijk! Wel eng... Ik heb me emotioneel nog amper kunnen voorbereiden op een meisje thuis... Maar het komt vast allemaal goed! Spreek jullie later!
oh en jooze was jij dat nou die met die tip kwam om tussendoor even te verschonen om haar wakker te houden? Het lijkt te werken, de ene keer beter dan de andere. Dank je voor de tip!
Graag gedaan, was inderdaad benieuwd of het werkte. Omdat ik meerdere mensen ken die moeite hebben met voeden! ( en ik wil mensen niet lastig vallen met onzin tips terwijl ze er al doorheen zitten) Van daar. wel fijn dat het helpt. Enne ik hoop dat je haar mee krijgt, al lijkt het me wel idioot voor jou dat als ze vanacht ineens in haar eigen bedje ligt! Jooze
goede morgen op deze feestdag! Laura is vandaag 1 maand Vanmiddag voor het eerst naar het consultatieburo.
@Tipp: wat een fijne en spannende dag voor je! Het komt vast allemaal wel goed hoor, zo'n kleintje ineens in huis! Heel veel plezier, geniet van deze speciale dag! @Kleinwonder: jeetje, daar wordt je nu onrustig van! Ik loop te mopperen dat ik echt helemaal nog niets voel, maar op jouw manier is het ook echt niet prettig! Zo wordt je alleen maar moeier voor het echte werk begint! Aan de andere kant ben je dan ook misschien wel vastbesloten om het dan ook zo snel mogelijk te laten komen! Ik hoop dat het nu eindelijk eens doorzet! Hebben jullie ook de neiging om de hele dag te eten? Het erge is dat ik zoveel zoete trek heb..chocolade en ik heb continue zin om te blijven eten.. Straks is die kleine 10 pond!
Hi, Nog geen baby's ?! Zou kleinwonder bezig zijn?! Wat betreft het eten heb ik ook een probleem gehad (en niet een beetje ook). Heb net namelijk een hele domme fout gemaakt. Ik heb geprobeerd een spijkerbroek van voor mijn zwangerschappen (heb ook een miskraam en curette gehad) aan te trekken. Je leest het goed geprobeerd wist wel dat ik een paar kilootjes zwaarder ben. Maar dat ik hem niet eens over mijn bovenbenen kan krijgen... Aai wordt toch hard aan het sproten als ik dat weer kan. Maar het is natuurlijk niet heel vreemd heb de hele zwangerschap stil gezeten en veel gegeten. Niet eens veel aangekomen maar ik denk dat al mijn spieren zich goed hebben omgezet in vet. Jooze
@jooze : ai dat valt tegen dan ...ik zwem tegenwoordig in mijn broeken ...maar dat is evenwel oppassen hoor ....ben als de dood dat ik weer aankom ...
Ik pas ook nog nergens weer in, loop nog in mijn zwangerschapskleding. Was 27 kilo gegroeid, daarvan zijn er nu 15 weer weg.