@Sophie het schijnt dat een bekend zwangerschaps"kwaaltje" is dat sommige vrouwen veel over seks dromen en dan ook klaarkomen in de slaap. dat komt omdat het daar beneden erg goed doorbloed is tijdens de zws ik heb daar geen "last" van verder hoor haha.
@mimi, veel sterkte meid. Het hoeft nog niks te betekenen, probeer de moed erin te houden. Ik denk aan je. Liefs Hummel.
Jeetje wat wordt er veel geschreven ! Kan het moeiliijk bijhouden Bedankt voor jullie sterkte met wachten berichtjes, wat zijn jullie lieverds Heb ook nog ff een vraagje. Ik heb bij en na het lopen en fietsen zo'n pijn in mn liezen. Dat is toch bandenpijn ? Hebben jullie dat ook al zo vroeg ? Ohja en ik heb zo vaak de hik ! Herkenbaar ?
Mimi: meis, das even schrikken zeg! Duim hard voor je hoor dat het allemaal goed mag blijven gaan! Dikke knuffel en dikke kus !
nou Saartje: weltruste dan maar, misschien tot morgen, ligt er aan hoe ik me voel en of ik tijd heb, moet nog even wat leren voor de cursus van morgenavond, maar iig weltruste!
Mimi, ik hoop dat het gewoon niets te betekenen heeft maar groot gelijk dat je het rustiger aan gaat doen hoor! Ik was vanavond pas om 20u thuis. Ik probeer het rustiger aan te doen (vroeger werkte ik gemiddeld zo'n 12 à 13 uur per dag) maar de laatste weken probeer ik altijd rond 18u te vertrekken naar huis. Spijtig genoeg heb ik een controle voor te bereiden voor een van onze klanten waar veel tijd in kruipt en dat ook wel tamelijk stresserend is... en dan denk ik steeds... straks gaat het hier fout daardoor Al dat er natuurlijk zoveel vrouwen zijn die een moeilijke job hebben en wel zwanger zijn dus het moet toch lukken! Voorlopig neem ik nog utrogestan dus een MK kan ik voorlopig niet krijgen denk ik... Merk ook dat ik van de adrenaline helemaal niet moe ben vandaag!