Even een update Vk is net weg, 1 dikke cm ontsluiting en alles was al helemaal verweekt, zag er dus opzich goed uit. Nu afwachten tot wanneer de weeen echt doorzetten, ze komen nu steeds om de 5 tot 7 minuten. Mn moeder is onderweg hierheen, blijft gezellig bij ons logeren dus dat is een fijn vooruitzicht mocht het wat langer gaan duren. Liefs!
Spannend meissie! Ik zit op mijn telefoon hoor en wijk niet van de PC..... Zijn deze weeen goed te doen? Zet hem op ik denk aan je! En ik wil ook
Weeen zijn goed te doen maar er zitten soms flinke tussen die toch wat lastiger zijn haha. Heb het gevoel dat ze vanuit mijn stuitje richting mijn buik trekken dus ik mag volgens de vk rekening gaan houden met flinke rugweeen straks.. Kruip nu weer even in bed.. XX
suc6 kleinwonder! **EGO bericht** Nou ik begin me hier toch een potje chagie te worden; ik heb al heel de morgen oefenweeën vooral aan de bovenkant van mijn baarmoeder... als je het timed ziet het er zo uit: 11.01 11.06 11.12 11.16 11.21 11.27 11.31 11.34 11.37 11.44 11.48 11.53 11.58 12.05 Ze zijn alleen bij lange na niet heftig genoeg... of in ieder geval dit zijn de soort weeën die ik al meer dan 10 dagen heb... Ik schiet er gewoon geen barst mee op... **Einde ego bericht**
Hi, @Noa, Ik duim voor je! @kelinwonder, en bedankt (dat ze vast waarschuwt voor rugween). Maar het zou mooi zijn als het eindelijk doorzet! Ik hou jullie in de gaten Jooze
Oeh Kleinwonder, het ziet er naar uit dat je vandaag of morgen gaat bevallen! Jippie! En wat fijn dat je moeder onderweg is! Gelukkig zijn de weeen redelijk te doen voor je. Maar rugweeen lijken me de ergste weeen! Succes! Noatje, ook voor jou gaat het er steeds meer op lijken. Als ze zo regelmatig komen, wordt het, denk ik, wel serieus! Hopelijk is het een beetje draaglijk voor je. Je zult wel erg moe worden op deze manier. Hebben we nog niks van Kersje gehoord? Ze werd vanmorgen in alle vroegte ingeleid. Ik verwacht van haar ook een baby vandaag. Een spannende dag is het zo!
@Janny: dat dacht ik ook maar het gaat zo al 10 dagen... het zwakt af en toe weer wat af en dan zijn ze weer 3 uur lang om de 5 min...
Oh spannend zeg! Ik ga heel hard voor jullie duimen! *stiekem blij dat de bevalling achter de rug is* Menneke ligt nu aandachtig te luisteren naar de muziekmobiel hihi.
Spannend Kleinwonder, wel fijn dat je moeder onderweg is en bij jullie blijft logeren. Zet hem op meid... het wordt weer tijd voor babynieuws. Ik loop ook nogsteeds in mn zwangerschapsbroeken, zijn wel een klein beetje te wijd maar mn gewone spijkerbroeken kan ik nog niet aan.
Oh, Noatje, ik hoop echt voor je dat het nu eindelijk eens goed doorzet! Het zou nu toch wel eens echt moeten gebeuren, he! Dan nog Kersje bezig..ben benieuwd! Kleinwonder, wat spannend..we krijgen hier bijna een live-verslag en ik ben nu helemaal zenuwachtig door jou! Fijn dat je moeder er zo aan komt, ik denk echt niet dat het nog lang gaat duren! Leuk hoor!
En waar is Whabbit eigenlijk? Had zij gisteren ook niet wat gerommel? Zou zij nu ook aan het bevallen zijn?
Kopie van Noah's site: Het is een feit, Noah is vandaag 'voldragen'. Ik zou vandaag uitgerekend zijn. Beetje dubbel gevoel dat we toch al 11 weken mogen genieten van onze grote kleine man! Vandaag weer voor controle bij de kinderarts geweest. Zijn hb is de afgelopen 2 weken gestegen van 4,8 naar 5,1. Gaat de goede kant op. Zodra het hb 6 is mogen we stoppen met de ijzer. Over 4 weken moeten we pas weer omdat we over 2 weken ook alweer voor controle naar Groningen moeten en dinsdag a.s. naar het consternatiebureau De kinderarts was erg tevreden en Noah weegt vandaag alweer 2970 gram, een normaal geboortegewicht. Vraag me af of hij dit ook gewogen had als ie nu geboren was, maar denk dat hij dan lichter was geweest. In 3 weken 720 gram gegroeid! We gaan nu Nutrilon Omneo proberen, dit is speciaal voor baby's doe moeilijk poepen en beetjes spugen. Kijken of dit werkt. Ook mogen we proberen om op 6 voedingen over te gaan, maar dit is maar net of Noah daar genoeg aan heeft, anders moeten we voorlopig gewoon 7 voedingen blijven geven. Noah was 46 cm, lekker klein nog dus!
KLeinwonder; zet m op! En rugweeen zijn heel erg pijnlijk! Zorg als het erg word dat je vriend je masseerd en een douche wil ook wel helpen! succes! Spotlight; idd wel dubbel hoor! Hoe gaat het met je mannetje? Noatje; wel vermoeiend hoor al zolang zoveel voorweeen, pfff. sterkte! jsztd; wat een mooie foto's zeg! mooi kereltje! sybje; jee wat een gedoe zeg! snap goed dat je het helemaal gehad hebt met het z'huis! Wast gaan ze nu doen met je knip? hier ook nog even een foto van mijn kanjer:
@kleinwonder, spannend! Heel veel succes meid! @broeken (sorry jooze of niet?) ik denk dat ik er ook nog niet een paar weken na de bevalling inpas hoor. Ik heb een hele verzameling spijkerbroeken, van maat 38 tot 44, want ik ben zo'n vreselijke jojo-er, naja we zullen zien. Heb al twee zwangerschapsbroeken weggegooid, die zagen er echt nie meer uit! @Whabbit, bij haar was het ook spannend gister ja, dus ben ook benieuwd.. @En hoe zou het gaan met kersje.. hopelijk goed! Ik moet straks voor mn bloeddruk naar de VK, kijken of deze nog zo hoog is als dinsdag of al gezakt. PLEASE laat het gezakt zijn, heb geen zin in de medische molen!