@Maxje: je maakt me zo jaloers... hihihi Wat een KANJER! Hij ligt je voedingskussen toch? Ook schattige kleertjes, echt een stoere man!
*****Buddynieuws***** Vliezen zijn gebroken, goede weeenactiv. maar ze zijn nog niet echt pijnlijk.\kleine ligt nog niet heel goed voor de uitgang. Als dat niet verbeterd dan eind van de middag een keizersnee. Kersje ****Einde Buddynieuws****
Hallo allemaal, Het is misschien een beetje laat om me hier aan te melden, maar ik vind het toch wel leuk de laatste loodjes met wat anderen te delen! Ik moet nu nog ruim een week. Best raar eigenlijk dat het bijna afgelopen is. Ik begin me trouwens ondertussen aardig te vervelen. Herkenbaar? Nou sterkte allemaal en voor degenen die al bevallen zijn: gefeliciteerd! Linda
Kersje succes! Net zo als de andere met oefenweeen ed! Hopelijk hebben jullie je beeb snel. Hier ook nog steeds positie broeken, pas nog niet in mn gewone broeken maar ben de kilo's al wel allemaal kwijt. En wat een mooie foto's van jullie kanjertjes. Ik zal er ook even 1 van Megan plaatsen.
oh dat genieten komt wel goed We hebben net lekker een gebakje zitten eten... Ik heb alleen zo de neiging om steeds naar boven te rennen om bij haar te gaan kijken
Tipp: super zeg! Zo zie je maar, ineens gaat de knop om bij die kleintjes! Maxje: Mooi knulletje zeg! Met mij gaat alles goed, maar ben erg moe. Noah komt 's nachts om de 3 uren en kom niet echt aan mijn rust toe...
@Maxje: Vind het een heel stoer ventje om te zien. Echt een kereltje! @Ienie: Al bij de vk geweest? Hoe was je bloeddruk nu? @Kersje: Hopelijk mag je op de natuurlijke manier bevallen! En anders heb je vanavond al je kleintje in je armen! Heerlijk toch? We denken aan je hoor! @Tipp: Hoeraaaaaa! En? Hoe voelt het? Helemaal trots zeker? @Loesjuh: Ohw, wat een droppie is jullie Megan! En vind nog steeds de naam erg mooi!
Hi, @Loesjuh & Maxje wat een kanjers zeg. @Kersje, ik duim voor je zet hem op! @Tipp, Jeehhh ze is thuis! geniet ervan! Zeker gewoon langs blijven gaan (bij Tycho had ik spijt dat ik dat te weinig gedaan heb). Jooze
@tipp wat een geweldig leuk nieuws! Nou mijn baalbui is weer wat gezkt hoor; sorry k voel mezelf soms wel een zeurkind... kindje is vandaag wel wat rustiger in me buik... volgens mijn schoonmoeder toch wel een teken in combi met de voorweeën dat hij er misschien wel uit wil... tjah t is en blijft gewoon afwachten