zal bij mij ook benieuwen, ben ruim 30 kilo in iets meer dan een jaar aangekomen, waarvan 20 van de zwangerschap... heb nergens op mijn buik straie, behalve op mijn billen, precies op mijn zitvlak zit ook de hele dag binnen omdat traplopen gewoon echt niet meer gaat zowat... Kleine zit nu voortdurend tegen mijn schaambeen aan waardoor elke stap zeer doet, en je word er zo stijf van.... Maar voor de rest geen oefenweeen of zo, niets... ja wat steken in mijn onderbuik maar dat is logisch, hebben julie ook, toch? ben al lekker vroeg met avondeten begonnen, had reuze honger, en anders ga ik snoepen, dus ben lekker met andijviestamppot bezig.
@ Tipp, owww ben ZOOOO BLIJ VOOR JE Genietse van je meisje! Zet er een stoel naast, van mij apart, gewoon lekker van genieten dat ze er is! Fijn hoor! Ow je gaat het zo lekker druk krijgen, maar zooooo van genieten! @Loesje, wat een liefje! Smelt! Nou ben naar de verloskundige geweest, weer bloeddruk gemeten, was weer goed met onderdruk van 70, raar he, het kan dus zo weer veranderen. Maargoed gelukkig Ze vond me heeeeeeeel groot en ze zei dat ik eruit zie alsof ik bijna ga bevallen (zo slecht of wat?). En ze zei; je gaat ZEKER geen 3 weken meer rondlopen.. oke, vanaf nu ben ik R-E-A-D-Y ! 8-[
Tipp wat heerlijk meid! En wat lijkt me dat inderdaad eng zeg, heb je wel iets van ondersteuning of moet je het echt gelijk met z'n tweeën doen? Kersje, toi toi toi! Kleinwonder, succes en sterkte! Hier goed nieuws! Bloed, urine, ctg, alles was dik in orde. En......Ik heb dik 3 cm ontsluiting! Als het nu niet vanzelf door gaat zetten mag ik me zaterdagochtend 8 uur melden op de verloskamer. Ze gaan dan de vliezen breken etc. Dus uiterlijk zondag heb ik ons ventje in handen! Ik was zo blij met die ontsluiting dat de tranen gelijk weer opkwamen, die arts vroeg al heel bezorgd of ze me zo'n pijn deed. Dus mijn man maar gelijk gerustgesteld dat ik breed lag te smilen en dat het blijdschap was, hihi. Ik ben vanaf nu in elk geval onder behandeling van de gyn ipv de vlos, en dat voelt ergens als "falen" en heel jammer, maar ik ben wel heel blij dat ik straks goed in de gaten wordt gehouden. Nu maar hopen dat ze er wat naast zaten en dat het geen 9-10 pond is.
@Tipp, geweldig dat ze thuis is! Gefeliciteerd! @Kleinwonder, Kersje en San, spannend zeg! Ik kijk voortdurend hier als ik even tijd heb! @Ienie en mini, hou je het nog vol joh?
@ San, spannend dus het kan vanaf nu alle kanten uitgaan zal maar zeggen.. Ben benieuwd hoe het gaat bij jou! Succes meid! @Chebu, ja voel me best goed Het regent hier al 2 dagen dus lekker koel, echt een geschenk uit de hemel, ik werd een beetje overhit! En met jou? en je kereltje? Ik heb toch honger de hele dag, sta gewoon contstant in de koelkast te kijken, echt erg. Weer een augurk, een koekje, een chocolaatje, boterham met iets. Heb net een heeeeeeele gezonde fruitshake gemaakt en ik kan nog wel een half brood op, zo voelt het... erg joh!
@Ienie en mini, ik dekte mijn honger met kipfilet en kaas, weet je nog hihihi. Kon wel 5 pakjes op elke keer
Kleinwonder en kersje heel veel succes ben benieuwd of jullie de kleine al in jullie armen hebben! Tipp wat ontzettend heerlijk dat jullie kleine meid thuis is en gewoon lekker naar boven lopen als je dat een beter gevoel geeft. San super dat alles goed was in het zh en een heerlijk gevoel dat je uiterlijk zondag jullie kleine in je armen hebt. Wat komen er mooie fotos voorbij van jullie kleintjes prachtig. Dames succes met de laatste loodjes en wanneer je bevallen bent geniet van de kraamtijd want deze vliegt voorbij vond ik. Vandaag was de kraamhulp voor het laatst dus nu zijn we echt met zijn drietjes best spannend. Met Tygo gaat het goed zijn krampjes lijken iets beter te gaan en hij ligt nu voor het eerst zonder ons boven en wij zijn beneden Met mij gaat het wel goed niet zo'n last meer van de knip en de hechtingen alleen wel van mijn emoties erg lastig, hoop dat dit niet zolang duurt, komt dit de bevallen dames bekend voor?
Nou..ik hou het niet langer uit! Ik heb net de computer aangezet om hier te kijken en... om een pizzeria te zoeken die thuis bezorgt!
Haha en gevonden Marbo? meiden ik heb net kleinwonder een sms gestuurd om haar namens ons allemaal heel veel succes te wensen. En dat we aan haar denken.
Thanx Wendy, voor de sms! Haha, nee, niet gevonden! Ik woon in een dorpje, vlak bij de grens en in Belgie kennen ze het niet en in NL kunnen ze niet over de grens bezorgen! Er zit naturlijk een hele lekkere friettent hier een straat verder
Marbo, ga ervoor, anders word je net zo gek als ik! Wat een gekkigheid he! Ik heb een geheim, ik droom 's nachts van appelbollen uit de oven (met caramel ijs) die ze verkochten in het restaurant waar ik vroeger werkte. Ik weet niet hoe ze ze maakten dusja, dat is jammer, als ik het probeer na te maken is het maar voor de helft zo lekker.... als ik in NL ben, ga ik DIRECT richting daar! @chebu, aan gebrek aan beter, begin in nu maar aan de kaas met augurken hahaha mmmmmmm
Tipp wat heerlijk gefeliciteerd! San, suuuuuuper fijn joh.. wat een heerlijk gevoel moet het zijn te weten dat je binnen nu en 4 dagen mama bent.. SPANNEND! Ik hou mijn tel. in de gaten hoor Hier alles oke.. alleen heeft mn klein ventje last van darmkrampjes onwijs zielig! Morgen om 09:00 komen ze de gehoortest opnieuw doen.. ben wel een beetje zenuwachtig! Hier alweer 10kg lichter trouwens.. al ga ik nog maar niet proberen in mn oude broeken te komen
Jsztd zielig he die krampjes heeft Tygo ook last van en dan is hij zo verdrietig. Bij Tygo lijkt het iets beter te gaan hoop dat het bij jullie kleintje ook snel beter gaat. Krijgt hij bv of fv? Succes met de gehoortest morgen en snap dat je best een beetje zenuwachtig bent.
@lot, ja heb dan ook zo met hem te doen en je staat zo machteloos.. want er valt niks te doen! Tygo is ook de 13e geboren of niet? Hij krijgt fv en Tygo? Thnx voor t succes ben vanalles aan t zoeken op internet over de gehoortest maar kan er zo weinig over terug vinden...