Jsztd Tygo is ook op de 13e geboren ja. Tygo krijgt ook fv en hij krijgt nu 10cc meer water(dus de gewone hoeveelheid aanmaken en daar 10 cc water bij) en sindsdien lijkt het wat beter te gaan met de krampjes en komt ook zijn ontlasting meer op gang lijkt het. Wij kregen info over de gehoortest toen mijn man de kleine aan heeft gegeven.
JsztD knuffel voor je mannetje die vervelende krampjes ook! En niet te druk maken over morgen hoor komt goed!
@Ienie, dan doen ze een dopje in zijn oor met een apparaatje eraan en daardoor gaat een klein zoemgeluidje naar de kleine en dat wordt dan in zijn oor weerkaatst als het goed is... bij Kay zijn rechteroor gebeurde dat echter niet @lot, ik had ook info gekregen met het aangeven maar daar staat niks in over hoevaak het misgaat de 1e keer ofzo.. schijnt dat dat best vaak is... Wat fijn dat het met Tygo beter gaat, 10cc meer water is hier denk ik geen optie aangezien hij geen problemen heeft met poepen (poept onwijs vaak haha) op hoeveel cc voeding zit Tygo nu?
Thnx wen hoe is het met jou? al last van voorweeën of valt t mee? knuff van mn mannetje terug voor jou!
Ik weet het niet meid ik heb geen idee hoe het moet voelen ik heb alleen nu 24 uur last van veel harde buiken. Wat een heerlijke knuf van je ventje. Zeg maar dat ik hem snel kom bewonderen als ik uit mijn kraambed ben en ik het dan nog mag van zijn mama
@JstzD, owww oke.. hopelijk morgen beter, maak je niet te druk! Je hebt echt een cutie kereltje, ik ga proberen ook van die foto's te maken voor op het geboortekaartje, die jij in zwart-wit hebt, al ben ik geen fotograaf maargoed, wie weet! Ik ben opeens ontzettend moe, kruip ff in mn bedje, ga om 3 uur koffie drinken met een collegaatje die net is bevallen, gezellie!
@Ienie, have fun en slaap lekker eventjes @Wen, hopen dat het doorzet dan.. spannend hoor! En je MAG niet langskomen, je MOET langskomen kunnen de mama's gezellig kletsen en de jongens samen spelen
Hi Dames, @Noatje, fijn dat je je wat beter voelt! @Jstdz, wat wil je weten over die gehoortest? In iedergeval succes morgen! @Krampjes, Sterre heeft er ook veel last van (wel bv). wat wel helpt is over haar buik aaien en haar op haar buik op je arm leggen (weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen..) Zelf geef ik Reiki, maar daar hebben jullie weinig aan. @Whabbit (waarschijnlijk) Kersje (of heb je de kleine al in je armen? & Kelinwonder Succes met bevallen! Jooze
@Jooze, in hoeveel van de gevallen het de 1e keer niet lukt? @Wen, ja bij mij begon het ook met regelmatig harde buiken en die krampen dan... ben zo benieuwd naar jou manneke en wanneer die komt enzo
Ja, laten we dat maar doen. Anders gaan we ons ook nog vervelen. Ik heb wel zin om te bevallen, jij ook? Zullen we? 1, 2, 3! Pff, kreun, zucht, hmpfff... Het lukt niet!
Ja ik wil ook heel graag! Ben vind het erg spannend en zie er nog wel een beetje tegen op maar laat maar komen! Mijn buik begint een beetje zeer te doen!
Vandaag naar het consultatieburo geweest. Laura is mega gegroeid! (800 gram in 2 weken!) Ze weegt nu 4415 gram Volgens de arts geef ik slagroom Ze heeft ook regelmatig last van krampjes, ik houd haar dan met haar buikje op mijn hand met het gezichtje naar beneden. Ook krijgt ze vanaf gisteren cinababy.
Begint je buik nu ECHT zeer te doen? Of hoort dat bij het grapje? Oei... Haha, wat hebben we dan opgeroepen? Eric en ik zitten er nu echt op te wachten. We maken er wel leuke opmerkingen over, het is niet echt dramatisch ofzo, maar de kleine mag van ons wel komen nu!