November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha nee geen grapje...:) ik heb veel harde buiken. En slapen wordt erg lastig. Verder gaat het goed!

Bart is ook erg zenuwachitigi tot het eindelijk begint. We wachten maar af ;)

2. Niet meer actief

@Noatje, ik liep er al ruim 3 weken mee... erg irritant!

En meiden ga ff met zn alle tegelijk bevallen ja.. kunnen we allemaal kletsen over onze wonderkindjes :D

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goed idee

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Jzstd: daar zijn mijn 10 dagen dus niks bij... ;)

5. Niet meer actief

@Noatje.. haha nee in vergelijking met mij niet maar 10 dagen is ook niet niks hoor! Hoop voor je dat het snel gaat doorzetten!

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Tjah hoop ik ook elke dag ;) maar vrees voorlopig nog niet... word wel benauwd van de druk op me ribben... ga lekker slapen zometeen... misschien gebeurd er 's nachts dan iets :p

7. Niet meer actief

Hahaha nou de meeste bevallingen komen s'nachts op gang dus ik zou zeggen, slaap ze :p

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    hahaha... we zullen zien... ;)... kindje is wel rustig vandaag (alvast aan het voorbereiden voor zijn reis? :p)
    nog geen slijmprop verloren helaas, verlies je deze altijd van te voren?

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nou meiden, jullie horen het: hop hop, naar bed ;)

10. Niet meer actief

@Noatje, volgens mij niet.. ik verloor hem wel vantevoren, maar heb vaak genoeg gehoord dat mensen dat ding nooit gezien hebben haha

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb hem inderdaad niet gezien ;)

12. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    He meiden,

Koffie met vriendin ging niet door, ze had geen oppas. Daar ging even door mn hoofd dat dat heel vervelend is en dat dat mij de komende jaren ook vast zou overkomen. Ze baalt als een stekker maja, morgen dan!

Het is rustig indd op het forum, ik hoef niet meer 's ochtends om 8 uur 15 bladzijdes te lezen omdat jullie met het tijdverschil van 5 uur al zoooooveel hebben gekletst, ook wel lekker voor mij dan!

Dus we gaan tegelijk bevallen? Ik heb vandaag ook geprobeerd maar ben bang dat het em niet word vandaag!

Ik heb ook hele harde oefenween hoor, ook al meer dan een week, maar ik zie het niet echt als een voorteken, vooral omdat het nu al 1,5 week duurt en volgens mij zijn echte weeen veeel erger haha, dusja, dus daar hou ik het ff bij nu.

@JstzD je hebt eindelijk een ticker gevonden zie ik! Zo lief die foto!

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga nog even een comp. spelletje doen en dan naar bedje toe!

Truste, tot morgen!

14. Niet meer actief

Jaa mn ticker is eindelijk gelukt! Hihi was even stuntelen maar t is gelukt :)

Tipp hoe doet christine het? Heerlijk om dr thuis te hebben zeker?

Herkennen jullie wel het onzekere gevoel? Pff heb constant een nerveus gevoel of ik alles wel goed doe en of alles wel goed gaat enzo!

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    pfff en ik zat me druk te maken dat ik dat ding kwijt moest raken... slaap ik vannacht veel lekkerder :p

Matje ligt klaar.... tas in de gang.... *beebs je mag komen* (maar als je daar te lekker zit, dan wacht ik geduldig af)

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik heb 'dat ding' 2x gezien, als ik het goed heb gezien... Maar dat was al wel 2 of 3 weken geleden.

Noatje, ik doe met je mee. Ook hier staat alles klaar voor vertrek. Nu alleen nog even onze baby streng toespreken dat het vannacht maar moet gebeuren he?

Meiden, ik ga ook naar bed. Allemaal een bevallende nacht toegewenst!

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    hihihi Als ik morgen om 9.00 niets gepost heb dan moet het wel begonnen zjn ;)

Ik ga me laptop ook dichtgooien...nog even dr. House afkijken en dan slapen ;)

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga ook slapen meiden tot morgen xxx

19. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Truste meiden!

Ik ga....mmm geen idee het is hier nog maar kwart over 4...... ow ik verveel me zo!
    Naja ik gooi ook mn laptoppie uit en ga maar wat nuttigs doen!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Super! Ik heb haar net maar uit bed gevist ze lag zo te huilen :oops: nu ligt ze op mijn arm te slapen :D

Deel Deze Pagina