Haha nee geen grapje... ik heb veel harde buiken. En slapen wordt erg lastig. Verder gaat het goed! Bart is ook erg zenuwachitigi tot het eindelijk begint. We wachten maar af
@Noatje, ik liep er al ruim 3 weken mee... erg irritant! En meiden ga ff met zn alle tegelijk bevallen ja.. kunnen we allemaal kletsen over onze wonderkindjes
@Noatje.. haha nee in vergelijking met mij niet maar 10 dagen is ook niet niks hoor! Hoop voor je dat het snel gaat doorzetten!
Tjah hoop ik ook elke dag maar vrees voorlopig nog niet... word wel benauwd van de druk op me ribben... ga lekker slapen zometeen... misschien gebeurd er 's nachts dan iets
hahaha... we zullen zien... ... kindje is wel rustig vandaag (alvast aan het voorbereiden voor zijn reis? ) nog geen slijmprop verloren helaas, verlies je deze altijd van te voren?
@Noatje, volgens mij niet.. ik verloor hem wel vantevoren, maar heb vaak genoeg gehoord dat mensen dat ding nooit gezien hebben haha
He meiden, Koffie met vriendin ging niet door, ze had geen oppas. Daar ging even door mn hoofd dat dat heel vervelend is en dat dat mij de komende jaren ook vast zou overkomen. Ze baalt als een stekker maja, morgen dan! Het is rustig indd op het forum, ik hoef niet meer 's ochtends om 8 uur 15 bladzijdes te lezen omdat jullie met het tijdverschil van 5 uur al zoooooveel hebben gekletst, ook wel lekker voor mij dan! Dus we gaan tegelijk bevallen? Ik heb vandaag ook geprobeerd maar ben bang dat het em niet word vandaag! Ik heb ook hele harde oefenween hoor, ook al meer dan een week, maar ik zie het niet echt als een voorteken, vooral omdat het nu al 1,5 week duurt en volgens mij zijn echte weeen veeel erger haha, dusja, dus daar hou ik het ff bij nu. @JstzD je hebt eindelijk een ticker gevonden zie ik! Zo lief die foto!
Jaa mn ticker is eindelijk gelukt! Hihi was even stuntelen maar t is gelukt Tipp hoe doet christine het? Heerlijk om dr thuis te hebben zeker? Herkennen jullie wel het onzekere gevoel? Pff heb constant een nerveus gevoel of ik alles wel goed doe en of alles wel goed gaat enzo!
pfff en ik zat me druk te maken dat ik dat ding kwijt moest raken... slaap ik vannacht veel lekkerder Matje ligt klaar.... tas in de gang.... *beebs je mag komen* (maar als je daar te lekker zit, dan wacht ik geduldig af)
Ik heb 'dat ding' 2x gezien, als ik het goed heb gezien... Maar dat was al wel 2 of 3 weken geleden. Noatje, ik doe met je mee. Ook hier staat alles klaar voor vertrek. Nu alleen nog even onze baby streng toespreken dat het vannacht maar moet gebeuren he? Meiden, ik ga ook naar bed. Allemaal een bevallende nacht toegewenst!
hihihi Als ik morgen om 9.00 niets gepost heb dan moet het wel begonnen zjn Ik ga me laptop ook dichtgooien...nog even dr. House afkijken en dan slapen
Truste meiden! Ik ga....mmm geen idee het is hier nog maar kwart over 4...... ow ik verveel me zo! Naja ik gooi ook mn laptoppie uit en ga maar wat nuttigs doen!