Gelukkig maar! Dan heeft ze waarschijnlijk het rottigste gedeelte wel achter de rug! Waarschijnlijk 3 baby's vandaag! Jippie!
Hi, @kleinwonder, Fijn dat de rugweeen weg zijn, hoop dat je het dan thuis red! Was niet negatief bedoelt hoor van het ziekenhuis maar ik weet uit ervaring dat het tijdens de bevalling meestal net veel meer uit maakt (hoe een hekel je ook aan het ziekenhuis hebt). Maar als ze niet meer de auto in hoeft is het wel lekker natuurlijk! @Whabbit, Zou ze de kleine al in haar handen hebben?! Denk het wel. Jooze
Ja Jooze dat vraag ik me ook af. Heeft whabbit een buddy weet je dat? Hoe vxcis het met jou en de kleine meid!
haha het went dus Ik heb de latste dagen ook redeljk vaak harde buiken Maar ook hier zet niets door. Maar goed het komt vanzelf
Hi @Wendy en Noa, ik hoop voor jullie dat het snel doorzet. @Whabbit, weet niet of ze een buddy heeft.. Hier alles goed, vandaag weer even veel last van BI,maar ook dat komt goed. Met de kleine gaat alles perfect! Jooze
@Jooze... hoop dat de BI toch vlug weer overgaat voor je hoor! en hoop ook lekker vlug met de kleine te kunnen zitten hier... maar goed... goede geduldtraining is het nu wel
He Jooze balen van de BI k hoop voor je dat het snel over is. Super dat het zo goed gaat met je meisje
Ik heb net 20 levels lemmings uitgespeeld hihihi moet toch wat te doen hebben ... Mijn man smst net dat hij pas om half 7 thuis is... *zucht*
Pfff balen dat hij later is..... Haha ik kan ook wel eens een verslavend spel zoeken om overdag te doen. Mijn man komt altijd rond kwart voor 6 thuis. Vanavond krijgen we visite pfff ik ben nu al moe, maar goed het zal wel gezellig worden
pfff mijn man is vanavond weer weg, zijn broer (die hier overigens komt eten) speelt vanavond in een café... het is behoorlijke rockband dus had niet zoveel zin in nog blauwere ribben dus ga niet mee... zit dus vanavond ook nog eens alleen thuis denk dat ik maar lang ga badderen vanavond
Tja als je zo zit te wachten is het helemaal niet lekker als je man er ook niet is . En de lemmings fantatstisch was ik vroeger verslaafd aan! Ga ik zo maar weer eens opzoeken! Jooze enne die bi gaat wel weer over, nu gewoon even overbelast niet zoals voorheen!
Ooohh wat spannend hier zeg! Ik heb net een sms van San gehad.. het gaat goed met haar, ze heeft een ruggeprik gekregen en zit al op 7 cm Hier zijn ze niet geweest van de gehoortest... vind ik wel ff minder hoor pff.. maarja we gaan maar gewoon van het beste uit! Verder heeft mijn moeder al vanaf zondag een koortslip, vind het doodeng !