die ligt lekker in haar bedje te pruttelen... We hebben net voor het eerst met zijn 3tjes boodschappen gedaan
Oooh gezellig joh Kay is vandaag gewogen en zit boven zijn geboortegewicht dus hij mag naar buiten ik kan niet wachten! Denk dat ik morgen ook even snel boodschapjes ga doen
echt leuk hoor. En omdat ze nog zo klein is krijg je veel 'kijkers' die hun bewondering uitspreken... En mijn man staat dan zo lief bij het winkelwagentje te glunderen
Schattig zeg HIER BUDDYNIEUWS! San heeft 10cm ontsluiting.. ze gaan nu de ruggeprik uitzetten (kan 1-2 uurtjes duren) en dan gaat het echte werk beginnen
@Jsztd, mijn telefoon is een beetje in de war. Maar om nog ff op je laatste sms te reageren: alles gaat prima!
Oh ik heb net trouwens zo vreselijk om christine gelachen... Ik was haar de fles aan het geven en ineens kijkt ze vreselijk moeilijk, loopt rood aan, en ja hoor... snuf snuf, ik kon weer verschonen. En vervolgens keek ze zo verbaasd en beduusd rond... Echt zo van "wat hoorde ik nou?, waar kwam dat nou vandaan?"
Ik wist nieet dat ze bij 10 cm ontsluiting nog een ruggeprik geven. Of gaat het niet goed met San? Of ik ben echt een leek haha.....
@Chebu, gelukkig @Tipp, thnx jij al een nieuwe foto van je meisje? @Wen, nee ze had al een ruggeprik, ze gaan m nu nou juist uitzetten