dont worry Marisha, in principe gaat een zws alleen maar mis als het zoiezo al mis was gegaan! en niet omdat je je te druk maakt.. maar rustiger aandoen is natuurlijk zoiezo goed! wat is utrogestan?
Sybje, ik wil je heel veel plezier wensen in Aruba! Geniet er van meis! Lekker ontspannen en luieren in de zon! Heerlijk Goede reis en breng de zon terug mee!
Bedankt voor de geruststellingen saartje en Amyrose! Je gaat op den duur aan alles twijfelen en ik kan toch moeilijk niet meer gaan werken he! Zal mss donderdag ter compensatie van thuis uit op de bank werken! Utrogestan zijn progesteron bolletjes die de kwaliteit van mijn slijmvlies optimaal houdt en zo dus een eventuele miskraam door een slechte kwaliteit van het slijmvlies voorkomt. Dit neem ik omdat ik een inseminatie met hormonen heb gehad (iets uit de MMM dus ) en dit moet ik blijven doen minstens tot de eerste echo.
dankje wel marisha ! meiden ik ben nu weg ...zal vast nog wel een keer komen buurten ........maar dat zal een kort berichtje zijn .....kan daar zeker jullie gebep niet bijhouden ...hihi ! tot na de vakantie !
ik kom iedereen weltrusten wensen, ik duik ook mijn bedje in, morgen weer werken en ben de hele dag al zo gaar. komt ook door dat vieze weer, ik wil lekker zonnetje trusten allemaal!
nou ja, een dieptepunt hier.. 2 berichten te lezen de volgende ochtend.. komt mss ook doordat iedereen aan Mimi denkt? ik was gisteren iig erg bezorgd.. hoe is het meid?
Goedemorgen, hier flinke regen. Kwam even kijken hoe het met Mimi is. Denk aan je! Hoop zo dat het goed is. xxxx Saartje en anderen tot snel, ik ga nu naar werk x Sophie
goedemorgen meiden, jeetje sinds vrijdag 50 pagina,s das toch niet normaal. sorrie dat ik er niet was van het weekend en gister maar ben echt zo beroerd van mij mogen de laatste 6 weken snel om zijn. diaree en spugen alles komt er uit maakt niet uit wat er inkomt. pfff ik ben echt geen mens. bahhhh... bij de verloskundige was het goed, het was gewoon een intake gesprek en moet pas weer een afspraak maken als ik voor een echo geweest ben, en dat doe ik pas echt met 12 weken en niet eerder. hoe is het met bramtim alles goed met haar. ik heb niks terug gevonden in de lijst dat het mis was gegaan.....ow ik hoop het zo voor der. ik zag dat het voor fio en marlieke wel over was jeetje meiden wat verschrikkelijk balen, heel veel sterte meiden en ik hoop op volgende keer meer geluk voor jullie. en las ik nu ook dat het bij mimi niet goed ging jeetje zeg niet nog meer hoor. sterkte meid ik ga kei hard voor je duimen. heel veel sterkte. hoe is het verder hier, oja en saartje wat heb je allemaal met de lijst uit gevreten hahaahah wat wil je nu weer allemal weten waar staan die laatste afkortingen voor. ik moet in het ziekenhuis bevallen en ik ben huismoeder die laatste afkorting snap ik niet groetjes edith
Goedemorgen allemaal, Ben alweer zo vroeg wakker. Saartje, het weer hier in Antwerpen is nog bewolkt en de regen is net gestopt, maar het lijkt ietsje te gaan opklaren. Mimi, hoe is het nu ? Sybje, veel plezier op Aruba ! Voor de meiden die moeten werken, succes ! En voor iedereen een fijne dag gewenst.
Ook hier iemand die hard aan het duimen is voor je mimi! Hopelijk toch goed nieuws vandaag! Hier in BE is het eindelijk even gestopt met regenen maar ze voorspellen weer bakken regen deze namiddag... geen weer om buiten te komen dus!
gezellie, er zijn mensen ik heb net het hele huis gestofzuigd en dat voel ik dan toch wel aan mijn rug. moet dan echt even gaan zitten, goed ecxuus voor het forum haha.
ja, bv is borstvoeding en fv is flessevoeding. Marisha, ben nu even in de war, had jij mij gegevens gestuurd voor de lijst?
ow das ook makkelijk word fles voeding, ik voel me net een koe als ik borstvoeding zou moeten geven hahahaahah. sorrie voor de meiden die er wel voor kiezen. want ik heb er wel repect voor hoor als je het kan
Goedemorgen, Al iemand iets van mimi gehoord ? Hier in Zuid Holland is het weer echt barslecht. Ik kwam vanmorgen gewoon een uur tevroeg beneden, blijkbaar stond de wekker niet goed. Ben gelijk maar een uur eerder gaan werken, kan ik vanmiddag lekker een uurtje eerder naar huis. Ik heb vandaag last van kleine steekjes in mn onderbuik, kunnen mn banden al aan het werken zijn of mn baarmoeder die groter wordt ?
Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk Volgens mij heb je ergens niet je laatste lijstje gebruikt!