November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    Goed om te horen dat ze thuis is en beter gaat met julie, toch een hele zorg minder.

2. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    Gefeliciteerd Ronald en Margreet met julie zoon

3. Niet meer actief

Margreet gefeliciteerd met jullie zoon :D
    Jooze veel beterschap

4. Niet meer actief

Wat een kanjer he? :p

Nu nog maar een paar dames te gaan en we zijn straks allemaal bevallen! Spannend hoor :p

5. Niet meer actief

Kleinwonder, mooi mannetje zeg !

6. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Wat een schatje, kleinwonder!
    Stoer dat zwarte!

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ San: van harte met de geboorte van jullie zoon
    @ Margreet: van harte met de geboorte van jullie zoon

@ Conny: wat super fijn dat Lisa weer thuis is, hopelijk gaat alles nu voorspoedig en kun je lekker gaan genieten!

8. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Conny, fijn da de kleine weer thuis is, geniet ervan. Hoop dat ze snel beter is!
    @margreet en Rnald gefeliciteerd.
    @Kleinwonder, mooie foto, nu al aan de versiertour met die knipoog

Hier nog niet veel beter, hoop in iedergeval vanacht wat beter te slapen. gelukkig niet het idee dat de bv achteruit gaat (kwa hoeveelheid dan, over de rest kan ik niet oordelen).

Jooze

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @margreet en @San: gefeliciteerd met jullie jochies!
    @kleinwonder: wat een charmeur zeg, die Liam :)
    @Jooze: beterschap meid, hoop dat je snel weer beter bent! niks aan ziek zijn en voor de kids zorgen.
    @Conny: Fijn dat jullie kleintje weer lekker thuis is! Hoop dat ze snel weer helemaal de oude zal zijn :)

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou, ben weer terug van mijn moeders verjaardag. Geen kleinzoon voor haar op haar verjaardag dus. Ben nu wel helemaal slaperig, dus ik kruip lekker onder m'n dekbedje.

11. Niet meer actief

Geen mama's erbij vannacht?

Kay heeft vannacht doorgeslapen :confused: 12 uur laatste fles en om 7 uur had ik een mopperend jongetje naast me die honger had :)

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
  13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Zooo heerlijk meis kon je ff bijtanken ;)

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou meiden hier ook alles nog rustig. Einde van de middag gaan we naar mijn schonouders en blijven daar gezellig eten.

Die kleine vent in mijn buik is wel ergggg druk :confused:

15. 078mama

078mama Niet meer actief

He meiden
    Even een berihtje van deze nieuwe mamma! Ik lig hier heerlijk met kleine Lotte op mijn arm in bed en wow wat is het lastig om met 1 vinger te typen!

Ik lees hier goede berichten in de lijst! het gaat echt hard met de babies...
    Kersje toch niet de achtiende... ik heb eraan gedacht hoor die avond in het ziekenhuis. En kleinwonder toch iets eerder! Iedereen van harte met jullie wolkjes!

Bij mij is het allemaal gek gelopen. Ik hoorde ma dat ik op wo een ks zou krijgen en ma nacht begonnen ineens de weeen. Dat was een soort startsein ofzo. Ik ga het niet lang maken met 1 vinger... Na een CTG om 7 uur kreeg ik te horen dat ik het eerste gaatje op de ok kreeg. dat was dus wel even spannend. Na 9 uur weeen werd ik om 11 uur naar de ok gereden en toen moest ik ineens nog een uur wachten door een spoedje!
    Ik had toen al hele heftige weeen maar oke, je hebt geen keus. De ks vond ik best heftig om mee te maken en dit kwam deels doordat ze mijn longen per ongeluk mee hadden verdooft.Ik heb dus wat zuurstofgebrek gehad maar dat had ik niet door omdat ik alleen maar haar wilde zien! Nadat ze weg was sloeg het pas in en werd ik wit en blauw. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik de eerste 2 dagen helemaal niets kon. Inmiddels ben ik sinds vr thuis en begin ik me weer beter te voelen, ik doe bijna niets en praat zo min mogelijk. alleen met lotte hihi. Met Lotte gaat alles top! Ze was ruim 9 pond en 50 cm lang. Ik zal binnenkort een foto platsen!

Dames die nog moeten...heel veel plezier en geniet ervan!

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Beatrice geniet lekker van je meisje en je kraamtijd en doe rustig aan!

Kleinwonder wat een prachtig mannetje zeg, lekker genieten!

Jsztd heerlijk zo'n goede nacht! Hoeveel drinkt Kay nu per voeding?

17. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice, fijn dat je weer thuis bent, rustig aan en geniet van je kraamtijd. Pff ook al zo'n heftig verhaal.....Wat boffen wij dordtenaren toch he... :cry: Wel fijn dat het met Lotte en jou allemaal goed gaat.

*** Knuffel ****

18. 078mama

078mama Niet meer actief

De Dordtenaren hebben het inderdaad niet makkelijk in de ziekenhuizen! Maar oke, ze zijn er allemaal!

Sybje ik zag je kaartje nog hangen! erg leuk!

19. Niet meer actief

@Lot, hij heeft vannacht zn fles overgeslagen dan.. enorme honger al een paar dagen dus had besloten om nu 120cc telkens aan te bieden. Vanmorgen om 7 uur 100cc gegeven, kwart over 10 120cc aangeboden maar toen spuugde die flink en dronk lang niet alles op... toen weer in bed gelegd, badje gedaan en net weer 120cc aangeboden maar hij dronk er maar 80 op...

Naja goed hij ligt nu weer knock out in zn bedje.. regeldagje ofzo denk ik!

En Tygo?

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ben naar mijn schoonouders tot later!

Deel Deze Pagina