Hallo allemaal, Fijn dat het bij alle mama's zo goed gaat.... hier geen nieuws te melden, weet niet echt meer goed mee te praten denk ik
Haha we zijn al weer thuis... Het sneeuwt hier zo hard dat we moesten omdraaien. Allemaal kinderen hier buiten op het veldje en nu al sneeuwpop zag ik net
Idd dat is het belangrijkste. Geniet maar lekker van je dochter, de tijd gaat hard. Ik had je nog steeds een kaartje voor je liggen maar heb je adres niet, zo je me een prive mail willen sturen met je adres dan kan ik hem alsnog opsturen. Maud is vandaag al weer 4 weken, tijd gaat echt snel. Ik heb morgen mn eerste afspraak bij het cb, ben benieuwd hoe groot en hoe zwaar ze nu is. Ze is zeker wel gegroeid, sommige pakjes maat 50 kan ze niet meer aan.
@ JstzD, lekker dat je ff heb door kunnen slapen, lief van je ventje hihi! @Beatrice, jeetje dat klinkt eng, dat ze perongeluk ook je longen hadden verdoofd, brrr.. Echt een flinke meid dus, leuk hoor. Geniet er maar van! @Nog beterschap jooze! @Noatje, word ook tijd voor jou he meid! Ik hoop dat de beeb snel komt voor je Gisteren naar de film geweest, 'The boy in the striped pyamas', erg mooie film, alleen niet echt voor nieuwe en aanstaande mama's. Damn it waarom zetten ze dat er niet bij, heb zo zitten huilen! Mijn bekken is echt helemaal AUW, wat een hel is dit, gisteravond ging het al beter maar vanochtend was het weer hartstikke pijn. Ik doe geen paracetamol meer, want dat verergert het misschien weer, want dan doe ik weer teveel. Mijn buik is zo groot en ik ben het gewoon helemaal zat. Ik zeg echt: pleaasseee baby kom!
Thnks Wen! En inderdaad nog niks van Janny.. mmm te lang stilte is al snel verdacht he! Voor haar is het ook wel tijd dat de baby komt dus wie weet! En de 21ste hadden we gewoon 4 baby's! Wauw!
Dames, voor degene die er belangstelling voor hebben, ik heb een nieuwe hyves aangemaakt, voor degene die in nov en okt zijn bevallen. http://geboreninokt-nov08.hyves.nl/
Ja ik vond hete ook verdacht dat we nog niks van haar gehoord hebben....msschien is ze ook gewoon een middagje weg haha
He Wen: Spannend zeg, morgen uitgerekend! Ik vind het nu zo raar dat ik bevallen ben, hoop dat jij je mannetje ook snel in je armen hebt. Ben benieuwd of er iets gaande is bij Janny! Liam drinkt gigantisch goed, is lekker in badje geweest en ligt nu al vanaf 15.00 heerlijk te slapen in het reiswiegje. Maatje 50 is hier trouwens te klein hoor! Nouja, van broekjes dan. Hij heeft lange benen en grote voetjes haha.
@ Bea Hee jij ben nog snel thuis uit het ziekenhuis ! Gaat alles goed met Lotte ? Is ze alweer aan het aankomen ? En de nachten hoe gaat dat ? Geef je nog borstvoeding ? Ik heb hier ook nog steeds een kaartje liggen voor jou dus als je effe je adres wil prive doormailen @Sybje Ik zag je geboortekaartje hangen in de gang van het ziekenhuis Jayden zit nog iets onder zijn geboortegewicht en heb al 2 slapeloze nachten gehad maar we nou gevonden wat het is hij sloeg steeds met zijn handen in het rond dus ook zijn speen uit zijn mond dus nu ligt hij net als een mummy in bed ! En dat gaat goed... Ik ben nu ook wat aan de beterhand Ik kreeg geen extra kraamzorg omdat ik er te goed uitzag na me keizersnede Ik ben dan ook gisterennamiddag heel effe naar Walburg (winkels) geweest Maar toen was ik helemaal versleten... Dames die intussentijd bevallen zijn Gefeliciteerd ! Dames die nog moeten bevallen Veeeel succes hopen dat de laatste november Babys gauw komen !
hey meiden @ kleinwonder : gefeliciteerd met jullie zoon ! @san : gefeliciteerd met jullie zoon ! @beatrice : dankje wel ! hah wat grappig zeg dat jullie ons kaartje zagen maar wat een heftig bevallingsverhaal zeg ...bbrrrr ik denk dat ik never nooit meer in het asz wil bevallen ...bah maar goed dat zien we tzt wel .... @tipp : ooh leuk filmpje zeg ! @de bevallen mama's weten jullie wel dat er ook een nov mama's is bij de mama's lijst ? @all : hier een weekendje noorden achter de rug ...we zijn net thuis ...maar we hebben een hoop slecht weer gehad onder weg ...en hier is het echt witter dan wit buiten ...echt gaaf !
Hee meissie! Ik vind het idd ook raar dat jij je buikie kwijt bent haha...nu ik nog Ik vind liam echt zo knap. Hier wordt het spannend. Hoe heb jij de bevalling ervaren? xxx Ik kom snel een keer kijken als het mag hoor.
@baylee : wat grappig zeg ! voor foto'splaatsen even in het linkermenu kijken bij fotoalbum en dan je persoonlijk fotoalbum aanklikken en dan foto's uploaden aanklikken ... als het niet lukt moet je maar even een gil geven !
@ sybje Ik krijg de foto's wel in mijn album maar hoe moet ik ze hier rechtstreeks op het forum zetten ?