November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee das 1 ding dat zeker is! :D

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi hoi meiden! Ik ben er nog hoor! Met dikke buik en al! Haha, ik had al wel gedacht dat jullie misschien zouden denken dat ik 'bezig' zou zijn, omdat ik nog niks van me had laten horen.
    Nou, vanmorgen gewoon geen pc aangehad, en vanmiddag nog even bij mijn opa op bezoek in het zh. Dus ik was gewoon even afwezig, zeg maar.
    Maar op 2x voorweeen na, niks bijzonders vandaag hier int hoge noorden.

En bij jullie ook niks gaande, lees ik zo. Jammer, jammer, jammer. Het wordt voor ons allemaal wel eens tijd nu. En het is toch prachtig om een kindje op de mooie witte, sneeuwwereld te zetten? Hihi...

Beatrice, klinkt ook heftig, jouw verhaal met je longen enzo. Geniet maar lekker van jullie kleine meid.

En ja Noatje, ik herken het wel een beetje, het gevoel dat je niet meer weet wat je precies moet schrijven. Bijna iedereen hier heeft al een klein babytje, is al mama, en wij moeten nog. We zijn een beetje stil blijven staan ofzo, en kunnen alleen nog maar hopen, hopen en hopen op een snelle bevalling. Dan kunnen we ook weer meepraten... haha.

3. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Haai Janny,
    das jammer! We hadden goede hoop voor je!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    hee janny wat gezellig je laat me niet in de steek hahah.......

5. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Beatrice, fijn dat je weer thuis bent, wel heftig verhaal weer!
    @Inie en minie, mij werd verteld dat je ongeveer 6 uur nadat je je zelf overbelast het meest extra pijn hebt. Misschien kan je hiermee berekene wat je niet had moeten doen...

@all, Succes met de laatse lootjes lijkt me heel erg moeilijk het wachten terwijl iedereen bevalt...

Jooze

6. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @margreet en @San: gefeliciteerd met zoontjes
    @kleinwonder: mooi ventje! Gefeliciteerd!
    @Jooze: beterschap!
    @Conny: Fijn dat jullie kleintje weer thuis is!
    @Beatrice: poeh, viel niet mee dus, maar welkom thuis!
    @Noatje: I know how you feel..
    Ik zit er helemaal doorheen..dit weekend man en stiefkindjes hier en ik heb de afgelopen week de benen uit mijn ont gelopen om een leuke sinterklaasavond te maken.(kindjes zijn 3 weken bij hun mama vanaf nu) Vrijdagavond stelde mijn man voor om een van de kindjes bij hem in bed e laten slapen, dus ik in bed van mijn stiefkindje (hond in laten slapen, dus hij dacht dat er wel een snachts huilend zou wakker worden) De enige die niet heeft geslapen ben ik..
    Vervolgens een woordenwisseling gehad over een ex-vriendin van mijn man! (wat kunnen mannen toch naief zijn!) Dat was op "sinterklaasavond"
    Vervolgens heb ik het hele weekend achter hun opgeruimd en gezorgd en NIEMAND die even denkt: weet je wat, we laten haar even zitten met een kopje thee :cry:
    Nu zijn ze allemaal weg..mijn man is de kindjes aan het weg brengen en rijdt vervolgens door naar zijn studio voor de rest van de week om daar weer te werken..
    Ruzie nog niet bijgelegd, nauwelijks een lief woord ontvangen en mij met een heel ongerust gevoel achterlatend.. :cry:
    Ik voel mij echt shit! :cry:

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje Marbo....Dikke knuffel

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ach Marbo, ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit nu. Wat rottig dat er niemand even aan jou denkt! Je loopt nu op het eind, hebt het waarschijnlijk helemaal niet makkelijk, wilt het beste voor je stiefkindjes, offert je eigen bed op, maakt ook nog eens de boel weer netjes e.d. en nu blijf jij alleen achter. Bah, wat vervelend!
    Komt je man echt pas weer aan het eind van de week thuis? Dat lijkt me heel moeilijk in deze tijd. Dikke knuffel van mij!

Wendy en Inie, ik doe gewoon mee met jullie strijd wie het langst het babytje in de buik kan houden... haha...

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Janny, Marbo, wendy & innie... ja jullie zeker het snappen van het praten op de site...

Kan elke dag wel aankomen over de voorweeën maar ze zetten tot nu toe niet door... heb zelfs enorm rustige iddag gehad dat ik gewoon geen voorweeën had... :confused: ben om half 4 uit vevreling chagerijnig in bed gekropen en lekker in slaap gevallen... nu is me buik weer actief maar tjah dat zegt niks meer hé... :p

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ppffffff ik begrijp precies wat je bedoelt.

Ik heb de hoop dat hij binnen een paar dagen komt al opgegeven.....Hij is ook erg druk de laatste 2 dagen!

11. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Ja, mijn man is de hele week van huis.. ik kan hen natuurlijk bellen wanneer het begonnen is, maar hij zei net in een boze bui dat ik dat ook niet hoefde te doen.. :confused:

@Overgebleven zwangeren: ik ben waarschijnlijk toch echt de hekkensluiter..geen voorweeen, geen buikpijn, geen indalingspijn..integendeel: buik zit nog steeds superhoog :(

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marbo daar zit je nu niet op te wachten ruzie met je man, misschien toch even bellen om het bij te praten... succes.

13. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @Marbo, wat ontzettend vervelend voor je. Wat een rot weekend. Ik hoop dat jullie het snel kunnen bijleggen want anders loop je je zo rot te voelen en dat is echt niet fijn met zo'n dikke buik! Je man meent hopelijk echt niet wat hij allemaal zegt, zo zijn ze he, grote mond, maar klein hartje hoor! Sterkte meid, denk deze week maar ff lekker alleen aan jezelf en je kleine beebje!

@jooze. Ow 6 uur dus, dus dat betekend dat ik, als ik wakker wordt met pijn, iets heeel raar 's nachts heb gedaan. Misschien lig ik wel verkeerd dan of ga ik in mn slaap verkeerd liggen. Als ik ga slapen lig ik vrij stabiel, op mn zij met allemaal kussens overal, als ik wakker word, lig ik weer helemaal anders en alle kussens liggen naast het bed, hihi dusja ben best een draaier. Kon ik maar op mn rug liggen, dat is echt het lekkerst, alleen daarword ik na een minuut al duizelig van.
    Je weet wel, klussen, doen we ook niet echt zo meer nu hahaha dus daar kan het niet aan liggen!

Ow schatten, ik doe niet mee aan wie-het-langst, zullen we wie-het-kortst doen, dat klinkt leuker :D!
    Then there's still HOPE!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik doe mee! :D

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ook!
    Ik ga trouwens uit wanhoop steeds meer babyspullen kopen :) dus voor me portomonee ook fijner als ik beval :p

(trouwens de seks is volgens mij ook een bakerpraatje hoor :oops: al was mijn man er blij mee dat ik wat meer zin had)

16. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Dankjulliewel meiden, dat heb ik echt even nodig..!

ok..om het kortst! Laat maar komen, ook al ligt er hier bijna 10 cm sneeuw!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dan zou ik ook zeker niet bellen .....tjee zeg ...dikke knuff hoor meis !

18. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @Noatje, jaaa inderdaad doe ik ook, koop steeds meer hahaha, heel herkenbaar!
    (en dat andere ook hihi)

Oke wat moeten we doen om die baby eruit te krijgen? MAMA's we need your help!

19. Niet meer actief

Marbo dikke knuffel! Komt allemaal goed hoor.. niet over jezelf heen laten lopen!

@Lot, hoe is t met Tygo?

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier ook geld vliegt eruit :oops:

Deel Deze Pagina