November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Zooooo die sneeuw is echt niet normaal meer hier. Wel mooi trouwens :)

Heb een foto van de voortuin in mijn album gezet!

2. Niet meer actief

Ik haat sneeuw :evil:

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Echt? Waarom haha?

Hoe is het verder meissie?

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Met Tygo gaat het goed, de krampjes lijken minder te zijn. Hij drinkt nu 80cc en vanavond willen we 90cc gaan geven. Slaapt Kay overdag veel? Ik geniet echt volop maar vind het af en toe best moeilijk, soms best onzeker en maar hopen dat ik het goed doe.
    Met kay alles goed?

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    fijn lot dat het goed gaat. Dat onzekere is normaal heb ik me laten vertellen ;)
    Dat krijg ik vast ook :oops:

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Ik hoop voor jullie allen dat het niet lang meer duurt. En weet voorweeen etc hoeven niks te zeggen. Bij Tycho begon de bevalling uit het niets...

@Marbo, dat is echt niet relaxed, kan je heem niet mailen met jou kant van het verhaal. Kan hij dat rustig lezen wanneer het hem uitkomt. Over de telefoon uitpraten is niet echt relaxed en als het deze week begint en je moet gaan bellen om die reden is het niet echt relaxed bevallen als dit nog in jullie hoofd meespeelt!
    Dikke knuf

Jooze

7. Niet meer actief

Hahaha ik kan heel slecht tegen kou en word onwijs chagerijnig van dit weer ;)

Met Kay gaat het ook goed.. vandaag een beetje een vreemd dagje! Vannacht sliep die ineens door en vanmorgen spuugde die voor t eerst echt veel! Verder minder eetlust.. maarja dat kan toch wel een dagje :) Merk ook dat ik onwijs onzeker ben of ik alles wel goed doe, vind het doodeng dat ik wat fout doe ofzo :( maarja we gaan dr maar gewoon vanuit dat alles goed gaat!
    Kay drinkt 6x 100cc en voor de nacht 120cc.
    Maar dat is vandaag dus wat minder... nou sloeg die dus vannacht al een fles over, toen om 7 uur 100cc. toen om 10:00 120cc aangeboden maar liet die zeker 20cc staan en heeft enorm gespuugd... toen om 14:00 weer 120cc aangeboden maar liet die 40cc staan en nu heeft die om 18:15 100cc op. Nu ligt die weerl ekker te slapen :)

Kay is redelijk veel wakker.. en Tygo?

@Wen, ben zo benieuwd naar je ventje :D

8. Niet meer actief

@Jooze hoe is het met Sterre?

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ook meissie! Ik hoop hem snel bij je te kunnen laten zien. En dan kan ik jouw wonder ook bewonderen ;)

Haha ja koud is het zeker buiten. Ik blijf ook lekker binnen. Fijn te lezen dat je ventje het goed doet. Ik las je berichtje bij de vk. Slim dat je het even vraagt.

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jsztd, Tygo slaapt nog best veel op een dag! Tygo krijgt nog 7 voedingen per dag, hij komt ook vaak na 3 uur wel weer daarom willen we hem iets meer gaan geven kijken of hij het dan wat langer kan volhouden.

11. Niet meer actief

Jaaaa kunnen we gezellig samen dingen doen met onze mannen :)

En jaa ik kan ook wel over ALLES onzeker zijn hoor :oops: dus ik vraag het maar even na... vooral die koortslip van mn moeder maakt me onwijs onzeker (door al die gekke horrorverhalen) en dan vandaag dat die een beetje ontregeld is met zn voeding enzo... t is gewoon allemaal onwijs wennen!

12. Niet meer actief

Ik ga mn mannetje uit zn bedje halen, ligt zo zielig te huilen..

Tot strkas misschien :D

xxx

13. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Jstdz, weet niet zo goed hoe het zit met flesvoeding eigenlijk.. Maar het onzekere hoort er inderdaad bij. En als ze te weinig hebben gaan ze van zelf wel gillen toch!

Met Sterre gaat het eigenlijk ged hoewel ze een beetje in de war is met de voeding, komt heel vaak misschien omdat er bijna niks in de bv zit. Het is ook minder volgens mij. Tot nog toe nog geen uitdrogings verschijnselen (ze plast nog goed enz). Maar ben wel extreem aan het opletten omdat ik wel alleen maar dorst en hoofdpijn enzo heb...
    Hoop ddus dat het hier snel over is!

Jooze

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dan gaan we zeker leuke dingen doen!
    Je bent vest een hele goede moeder meissie. Het is allemaal nieuw dus logisch dat je onzeker bent. Je wilt het beste voor je ventje.

Tot snel! Knuffel voor je mannetje en voor jou natuurlijk ook ;)

15. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @Jooze: een mail sturen is misschien wel een goed idee..het vervelende is dat hij heel lang superkoppig kan blijven en het niet van een andere kant WIL zien. Normaal kan ik daar wel redelijk mee omgaan, maar nu is het gewoon even te veel. Ik mail 'm morgenochtend wel, ben helemaal op van de emoties.. :(
    Fijn om steun en lieve woorden van jullie te krijgen..dankjulliewel!

Wie heeft er ananas in huis?! Dat andere kan ik naar fluiten.. ;) en wat zijn nog meer weeen-opwekkers?

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker op de bank. Tot morgen xxx

Zijn er eigenlijk al meiden thuis bevallen? Ik wil graag thuis bevallen maar heb weinig hoop na al jullie verhalen :)

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @marbo single sex

hier drinkt jelmer sinds een week 120 cc .....meer ga ik voorlopig ook niet geven want tot ze een half jaar zijn moeten ze het met 1 liter per dag doen ...(heb ik me laten vertellen )

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oke, dan doe ik mee met 'Wie heeft nog het kortst de baby in haar buik?'. Alleen ben ik bang dat ik dat niet ga winnen...
    -Single sex werkt niet echt, tenminste, bij mij geen baby.
    -Duo-sex werkt ook niet echt, tenminste, bij mij geen baby...
    -Ananas, nog niet geprobeerd. Lijkt een beetje vreemd als ik hoogzwanger een ananas ga halen bij de supermarkt. En ik heb ook gehoord dat je daar minstens een paar van moet halen.
    Verder heb ik ook geen flauw idee wat we nog meer kunnen doen. Volgens mij blijft het gewoon afwachten en volhouden.

Hier nog niet zo heel veel sneeuw. Het is nu wel aan het sneeuwen... maar er ligt nog niet zo heel veel als bij jullie...

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    dat sex een bevalling opwekt daar geloof ik ook neit meer in :oops:

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    En ik ook niet :oops:

Verder zou ittig eten, knoflook e.d. ook weeën opwekken maar dat geloof ik ook niet... en tonic drinken (vanwege kinine, maar dan wel 32 liter :p)
    en wonderolie maar daar zijn meningen over verdeeld....

Hier trouwens WEER sterke oefenweeën... ik ga zo in bad en dan kijken of ze minder worden (al is het ook al gebeurd dat het niet minder werd maar ook niet doorzette) en dan proberen te slapen...

Deel Deze Pagina