met Bramtim gaat het op zich wel goed, geen bloeding meer gehad verder.. haar vk denkt dat er een goede kans is dat alles nog goed is..
ja dat denk ik ook lekker dan, goed, ik moet nu even verder en dan ga ik het lijstje nog maar eens bijwerken. sorry, maar willen jullie (Marisha niet) het in een pb sturen, want anders raken ze verloren in het geklets..
Jeetje Saartje nu al je hele huis gestofzuigt Ik heb s ochtends echt ff nodig om op gang te komen hoor. Pffff... Denk trouwens ook niet dat de buren erg blij met me zouden zijn
het is hier een uur later he Tatlim en ik heb helemaal geen buren (woon in een flat maar flat onder en naast zijn allebei onbewoond) dus maakt niet uit! lekker. nu ben ik wel een beetje moe hoor. heb zo'n rotstofzuiger ook. maar goed, huis is eigenlijk al helemaal aan kant, alleen de badkamer en de keuken nog, maar dat is zo gedaan. dan wil ik nog een was of 2/3 draaien want ik heb me toch een berg was dat die banner een dag voorloopt komt ws door het schrikkeljaar Tatlim. moet je even aanpassen, dus gewoon je uitgerekende datum even opschuiven..
1 dag is nog wel te overzien toch? die weken gaan inderdaad er langzaam opeens ja. die dagen na de test toe leven gingen sneller stom eigenlijk he
is niet saai hoor, heb heel veel buren, woon in een flat he maar hoef niet op te passen met klikkende slippers etc hahaha. ik zal een flatje voor je vrijhouden
Ochja daar ist een uur later. Maar ok dan nog Haha wij hebben ook een vreselijk irritante stofzuiger, de stang is te lang en de mond breekt elke keer af Ok ga 'm straks ff aanpassen. Edith, een dag is nog wel te overzien maar ze duren gewoon zo lang. Ik wil gewoon die eerste echo !
mijn stang gaat elke keer los van de buis. erg irri, vooral nu ik zwanger ben. ik wil echt een nieuwe stofzuiger, heb er 1 op het oog van Phillips, moet alleen Mo nog overtuigen
hahaah ja klopt als bus echt erg hier hoor. ik ben ook echt erg beroerd. mijn verloskundige zei dat ik maar veel moest slapen dan was ik zo door die 6 weken heen een andere oplossing had ze niet s'morgens voor opstaan eten werkt ook niet, dat is eigenlijk het enige wat zou kunnen helpen. ik voel me echt een vaatdoek. mijn man heeft wel geregeld dat hij deze week sávonds gewoon thuiskomt en vanaf donderdag heeft hij tot na paas vrij gelukkig hij zei dan zet ik je huishouden wel weer ff op poten zorg jij maar zoveel nodig is voor yordi en jezelf. lief he en als hij thuis is schopt hij me naar bed
Haha succes daarmee ! Oh het weer is hier ineens supermooi geworden Blauwe lucht en zonnetje enkel waait het nog te hard.
ik ken er nog 1 hoor ik wil ook. ik kan al bellen voor een afspraak maar wacht nog ff. want wil echt pas met 12 weken en niet eerder hoe verder je bent hoe meer je te zien krijgt he anders is het ook weer zo'n lange it naar die 20 weken echo toe
Ok zo kijk je naar buiten en zie je een helderblauwe lucht en zo kijk je, is het ineens weer helemaal bewolkt
goedemorgen dames: MIMI: hoe is t nu meis, oooo, ik duimzo hard voor je! en ook voor Bramtim! hier is t rotweer, regen, regen en nog eens regen, ik wil de zomer! daar ben ik zo aan toe! Sybje: fijne vakantie! Saartje: ik doe t je niet na alles gedaan zo vroeg, heb wel mn zoon en de oppaskids naar school gebracht en voor allemaal ontbijt gemaakt, de vaat gedaan en een was staat aan, maar stoffen en stofzuigen doe ik straks wel weer als ik energie heb, dat heb ik nu even niet, helaas.... Edith: hoop voor je dat die 6 wkn gauw voorbij zijn en je je eigen weer een stuk beter voelt meid!