@kay : toppie jochie! zie je nou wel ! @jsztd : dit is de link van de mamá's : http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ?p=3752957
Dankjewel lieve meiden ben ook zo opgelucht, thnx voor al het duimen en medeleven Wen hoop dat jou ventje snel snel snel komt hoor hihihi ben zelfs zenuwachtig voor jou! @Syb hoe is t met je knul?
Goedemiddag! @Noatje, jammer dat het niet heeft doorgezet! Het leek toch wel even serieus te worden he? @Knuffels voor de mama's waarbij het even wat minder gaat! @Uk: Prachtig plaatje! @Jootje, de laatste lijst is niet helemaal compleet. Een paar blz terug staat een lijst waarbij er meerdere mama's op 21 nov. staan. @Wendy, gefeliciteerd met je uitgerekende dag! @Corien, wow, je hebt echt een prachtige dochter! Daar kan je met recht trots op zijn! Vond het heel leuk jullie even te hebben gezien! @All, ben dus vanmorgen naar de gyn geweest (samen met Eric, jaja! Haha). Hij stelde voor om even inwendig te kijken en voor ik het wist, zat hij met z'n halve hand te wroeten van binnenin. Oef, wat deed dat zeer! Toen hij klaar was, zei hij: "Zo, ik heb je even gestript!". Haha, wij helemaal blij! Hij was erg positief en goed te spreken. Het hoofdje ligt nog maar een klein eindje bij de uitgang vandaan en de 1e cm ontsluiting is er ook al. Hij verwacht het nu binnen een paar dagen. Hij grapte nog dat hij vanavond dienst had. Dus het kan vandaag al gaan beginnen, maar ook aan het einde van de week. Het moet wel raar lopen als er in het weekend nog geen baby is... Alles staat in elk geval klaar hier voor vertrek. Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden, maar dat is leuke spanning. Meiden, strippen doet wel zeer hoor! Maar is beter dan moeten inleiden, zeggen ze.
Hallo allemaal! Ik lees stiekum ook nog steeds hier mee (als decembermama zijnde) omdat ik eerst een novembermama was maar dat eindigde na reeds 5 weken in een miskraam/menstruatie... Maar het goede nieuws is dus dat ik al weer bijna 38 weken zwanger ben van een meisje :-D Met een beetje geluk word ik alsnog een novembermama, het is me nu al allemaal te zwaar... maar ben dus 9 december uitgerekend...
Ik wil ook Super janny! Ik heb nog aan je gedacht vanmorgen. Ben benieuwd wanneer je begint. Ik duim voor je!
@janny : ooh spannend zeg ...ik houd mijn mobiel dag en nacht bij mij buddy ! @jsztd : jelmer doet het netjes hoor ....zijn huidje is alleen kurkdroog (kan er niet tegen aan smeren geloof ik ) en hij heeft nog steeds vieze prut oogjes ...dat is zo zielig om te zien
Sybje, als het begint, en ik ben in het zh, krijg je gelijk een smsje hoor! Haha, was het maar vast zover!
Dank je! vond het ook super leuk om je/jullie te zien! Je hebt een erg leuke man! Ik hoop voor jullie dat je snel jullie kleintje mag verwelkomen.
kleinwonder, gefeliciteerd met zoon Liam san, gefeliciteerd met zoon luca magreet gefeliciteerd met zoon nathan geniet ervan.. hihi oh spannend dat paar van jullie komende gaan bevallen nog.. ik ben ook benieuwd hihi Janny wat een spannend. ik hoop dat je ook snel deze week gebeurt. strippen is inderdaad ff pijn bah.. wendy. dat is jouw vandaag uitgerekend he. spannend hoor kop op jullie met ons gaat het goed hoor ik zit niet zo vaak achter pc want esmay gaat voor en huishouden moet ik ook volhouden om bijhouden haha... verder komt straks weer wel normaal. maar zeker kom ik ff kijken wie er geboren is haha..... fijne dag alvast verder als iemand vandaag moest bevallen wens ik succes
Ik ben ook weer terug naar de VK, controles waren prima... bij mij geen intern onderzoek (had ook niet verwacht trouwens) over de voorweeën had ze alleen maar te melden dat ze vandaag of morgen toch wel overgaan in echte weeën... Dus nu weer achter de computer met weer buikpijn en ook hele gevoelige borsten ( hebben jullie door ook last van (gehad? voor de bevallen dames))
spannend noa....het is te hopen dat het echte m,.\wrk snel begint! Hier rommelt mijn buik toch....allemaal rare geluiden