November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Tjonge Whabbit, dan heb je echt veel melk! Haha. Maar alleen maar goed nieuws toch?

En ja, dan hoop ik echt niet dat ik jouw record ga verbreken... Hoop wel dat het strippen een beetje helpt. Iemand hier ook gestript? Zoja, na hoeveel dagen begon de bevalling bij jullie?

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik kolfde in het begin inderdaad ook makkelijk 160-200 ml in een kwartier... Al ga ik de bv opgeven... Met pijn in mijn hart, maar het is beter voor me...

3. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Probeer het bij te houden maar dat lukt niet echt.
    @Whabbit, anders gebruik je om de voeding een tepelhoedje (drogist) dan heb je wat minder last van tepels en hoef je niet te kolven en daarna het flesje te geven!

Jooze

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tipp wat een schatje zeg met dat duimpje :)

Janny hoop dat het strippen snel zijn werk doet!

Noatje de voorweeen mogen nu wel overgaan in het echte werk of niet... succes.

5. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    OOOOHHH, Tipp, wat een prachtige foto! Echt super! Ik hoop dat ik ook straks een duimend meisje heb, vind ik zo verschrikkelijk schattig!

6. Niet meer actief

Tipp wat een prachtig meisje

Ik weet eigenlijk niet of ik het record op mn naam heb staan met 40+4?
    En wen komt helemaal goed met je bevalling, ben ik van overtuigd :)

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou meiden ben weer terug van de vk. Alles was prima en weer het zelfde antwoord haha.....

Tja de laatste loodjes he :(

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ wen: hetzelfde als bij mij dus.... ik kreeg trouwens de tip van mijn schoonmoeder dat als je denkt dat de oefenweeën serieuzer worden je vooral NIET terug in bed moet gaan liggen (wat ik dus wel deed) maar je kan beter gaan rond lopen en trap lopen... grotere kans dat t dan goed op gang komt ;)

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dat ga ik onthouden noa.
    Mijn moeder vertelde dat haar gyn. vroeger ook zei dat trap lopen helpt......:)

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    ik kruip dus vannacht als het weer zo is als gister niet meer terug in bed :p ik ga cake bakken of opruimen ofzo :p

Trouwens wendy dan ook dikke sokken aantrekken, want als je voeten afkoelen gaat er meer bloed daarheen en dat schijnt de weeën ook te remmen ;)

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Klopt helemaal Noatje! Die tips heb ik ook al meerdere keren gehoord. Veel blijven lopen en jezelf lekker warm houden!
    Ben net in bad geweest, in de hoop weeen op te wekken. Haha, onzin waarschijnlijk, want het werkt ook helemaal niet!
    Trouwens, er was ook iets met vliezen die niet mochten breken in bad? Was dat gevaarlijk? Is niet gebeurd hoor, maar ik vroeg het me opeens af...

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    nee als je vliezen breken en je hebt nog geen weeën mag je niet in bad. Als je vliezen in bad breken of wanneer je erge weeèn en gebroken vliezen mag je erin blijven zitten zei mijn schoonzusje die kraamverzorgster is... ;)

Douchen mag sowieso altijd! Ik ga zometeen lekker in mijn bedje kruipen vanacht maar 5 uurtjes geslapen dus ben wel beetje moe ;)

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oke, duidelijk, dank je wel! Slaap lekker alvast. Hoop voor je dat het lukt.

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : ooh dat duimpje lief zeg

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    kom op dames met die baby;s
    hoop dat jullie in ieder geval lekker kunnen slapen vanacht

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Graag gedaan ;) en maar hopen dat het snel gaat werken hé :p (ik denk voor mij vannacht niet buik is heeeeerlijk rustig nu)

Slaap lekker mama's en bijna mama's!

17. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden, ik heb nog niet bij kunnen lezen, ik ben gisteren pas thuis gekomen uit het ziekenhuis. Eigenlijk zou ik pas vandaag naar huis mogen dus dat viel weer reuze mee :D
    Op mijn schoot ligt het mooiste mannetje van de hele wereld!

De bevalling was hels (sorry voor de dames die nog moeten) incl. wegvallende weeën, wee-opwekkers, ruggenprik, en uiteindelijk een probleem bij de echte geboorte, maar man oh man, wat is hij het waard!
    Uitgebreid verhaal doe ik later wel bij de mama's, maar nu eerst even showen :D
    Zie de foto in mijn album !

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @san : ooh wat een mooi mannetje zeg !

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Mooi kereltje hebben jullie gemaakt, San! Hij heeft hele lieve oogjes!

Noatje, een rustige buik kan een voorteken zijn he? Ook als je vannacht heerlijk slaapt kan dat stilte voor de storm zijn!

20. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    San: wat een mooi mannetje smelt...

Hier net nog maar even naar de bios geweest. De film Madargascar 2. Erg leuk. En je moet wat als alles nog zo rustig is. Maar het was nu echt de laatste keer. Mijn rug doet zeer van het lange zitten.

Iemand had het er over om allemaal voor vrijdag te bevallen? Waar kan ik met daarvoor aanmelden.

groetjes MarielleB

Deel Deze Pagina