Hier ben ik Goede morgen meiden! Hier is alles nog rustig....haha wat een spanning he Wel veel spierpijn in mijn liezen en zeurderigebuik maar ach.......we wachten af!
Wen: niet meer doen he. Zo lang je hier niet melden. Is niet goed voor onze bloeddruk. groetjes MarielleB
goedemiddag! dames jullie houden het wel spannend hoor! las iets over vruchtwater... ik ben mijn water wel verloren, maar heb geen idee wanneer dat geweest is..heb niks gemerkt. Dus misschien toch onder de docuhe of in bad gebeurd.
Maar alle baby's zouden toch voor vrijdag geboren gaan worden hadden we afgesproken Ik ga vanmiddag lekker winkelen met me schoonmoeder, we hoeven niks speciaals dus gewoon voor fun en misschien heeft het nog nut
Ah de baby's laten echt op zich wachten! Trouwens, hier net de gehoortest gehad en hij is 'niet gelukt'. Zit er best wel een beetje over in, alhoewel die vrouw en de kraamzorg zeiden dat het waarschijnlijk komt omdat Liam net 15 minuten voor de test in bad is geweest en er water in zn oortjes zit. Ben nu toch wel een beetje zenuwachtig, en er word vrijdag weer opnieuw een test gedaan. Het stomme is alleen dat je Liam echt gewoon ziet reageren op geluiden dus dan zou het toch in principe goed moeten zijn?
@ Vruchtwater, Mijn vliezen zijn tijdens het inleiden spontaan gebroken, maar ik had een hoge scheur waardoor het vruchtwater er dus niet uitliep. Daarom hebben ze bij mij toen alsnog mn vliezen gebroken. @ Bel ik net naar de opvang om te vragen of alles geregeld is.... $#%^&( kunnen ze me niet de dagen geven die ik nodig heb ^&*((9 ...nu moeten mn vriend en ik zich in allerlei bochten gaan vringen alleen omdat zei het niet de moeite hebben genomen om mij te informeren. Dus meiden die net bevallen zijn, als ik jullie was zou ik maar even informeren hoe en wat...
Kleinwonder die test lukt zooooo vaak niet dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Je voelt het zelf ook wel een beetje aan misschien. Een dove baby huilt bv ook veeel minder en daar is minder interactie mee te krijgen. Ik heb er een beetje ervaring mee door mijn nichtje... Ram mijn weeen kwamen ook om de 5 minuten maar duurde voor mijn gevoel echt geen minuut. Pas aan de ctg zag ik dat dit wel het geval was maar ik vond het begin en einde zo weinig voorstellen dat ik dat niet mee telde. Misschien is dit bij jou ook wel zo...succes! Vruchtwater: het is zo verschillend maar vaak voel je het wel. Bij mij is het op de ok pas gebroken maar begreep dat het warm is en zoet ruikt zoals je al hebt gehoord en dat je het niet op kunt houden als je je bekkenbodem aanspant...
@Uk ik heb hetzelfde! Ik moet nu ook met mijn werk van alles gaan regelen. Pffff heeeeeel vervelend! Leuk zo'n grote stad maar dit soort dingen zijn gewoon klote!
O trouwens even snel over dat vruchtwater: Dat spul heeft (tenminste, dat van mij..) zo'n indringende 'aparte' geur dat je het echt wel herkent! Ik ging bijna over mijn nek toen ik het rook haha. Beatrice: Bedankt voor je antwoord, wist niet dat het zo vaak mislukte? Liam huilt in principe ook niet zo heel erg veel (Gewoon normaal..) maar hij kan soms echt schrikken van kleine geluidjes en kijkt meteen in iemand zijn richting als die praat. Maarja, we moeten vrijdag maar even afwachten. Hoop dat alles dan goed is.
Naar welke opvang zou lotte gaan ? Ik ben nu bezig met een gastouderburo en Kenneth is aan het kijken of hij meer uren kan draaien zodat hij 1 dag in de week vrij is.