November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    jammer janny... word moeilijk he dat wachten!

sorry voor alle al bevallen mama's maar soms is het wel moeilijk om te lezen dat jullie jullie kleintje al hebben... ik gun het echt iedereen van harte hoor... maar het verlangen is hier zo groot... ik hor niks anders dan heel de dag: hoe is het nou en nog niet bevallen? en tjah wij kunnen nog niet meepraten met de mama's....

Sorry :oops:

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ ukk en bea

Jeetje zijn ze lekker vroeg mee het kinderdagverblijf...
    Gelukkig heb ik wel de dagen gekregen die ik wil en heb geluk dat hier een nieuw kinderdagverblijf is geopend aan de overkant :D

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @kleinwonder

Wat is dat vroeg zeg die gehoortest bij jullie
    Ik moet pas aanstaande maandag gaan voor de gehoortest dan mijn kleintje 16 dagen oud....

4. Niet meer actief

@Kleinwonder, ECHT niet te druk maken.. Kay kwam de 1e keer ook niet door de hoortest heen en ik maakte me ook onwijs veel zorgen..! Het komt inderdaad vrij regelmatig voor en mijn vk zei dat meestal als het niet goed is dat dan allebei de oortjes niet goed reageren.
    Kay heeft gister zijn 2e gehoortest gehad en die ging gelukkig binnen 2 seconden helemaal goed :D

@Vruchtwater.. mijn vliezen braken en ik verloor maar een beetje vruchtwater (het ruikt naar sperma vind ik :oops:) ik voelde het gewoon ineens lopen... Toen een apar uur later, lag ik mn weeën weg te puffen en ineens voelde ik een knap, alsof mn ventje onderin trapte en toen kwam er ineens een hele golf! Je hebt blijkbaar je vliezen en daaromheen nog een soort vlies ofzo?

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wij hadden er ook eentje hier in de straat en die verzekerde mij dat ik gewoon die drie dagen kreeg omdat ik er vrij vroeg bijwas. Maar vanmorgen bleek dat dus niet zo te zijn.

Ik ben nu bezig met een gastouderburo..... mischien dat ze daar naar toe gaat. Is wel een stuk goedkoper.

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Baylee, ik ging ook pas toen Maud 11 dagen was voor de gehoortest.

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ ukk

Kinderdagverblijf de kleine burgt hier in sterrenburg
    das een afdeling van het kinderdagverblijf op de singel.
    Waar sta jij nu ingeschreven ?

Anders moet je maar op donderdag gaan werken hoor :p dan kunnen we op een andere dag baby zwemmen :p :p :p

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik sta ingeschreven bij het Koningsnestje, die zit hier aan het einde van de straat.

Misschien dat ik idd mn dagen moet gaan omgooien... even afwachten.

9. Niet meer actief

Ja volgens mij zijn ze hier ook gewoon erg vroeg met die hoortest en dat het daardoor vaker ''misgaat'' de eerste keer... Kay was 4 dagen

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @noatje: heel begrijpelijk hoor!
    jullie zitten nog met smart te wachten en die oefenweeen weg te puffen en wij zitten al lekker te kletsen over onze beebjes.
    Het verschil tussen zwanger zijn en al een kindje hebben is gewoon heel groot.

ik hoop zo dat jullie allemaal niet lang meer hoeven te wachten en dat het nu eindelijk eens doorzet!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hier sluit ik me helemaal bij aan...

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ukk

En welke dagen gaan nou niet door dan ?
    Ik snap niet dat ze er nou pas mee komen ...

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Noa Arme jij.....Ik snap dat je er even doorheen zit meid. Mog even en dan mag jij ook! Dikke knuffel van mij!

@ Kleinwonder
    Meis niet te druk maken hoor. ik heb het op internet opgezocht en het gebeurd best vaak dat de test de eerste keer niet goed is. Kijk ook maar bij JsztD. Komt goed meissie!

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik moet ma di en woensdag werken. Ik heb nu maandag de hele dag en dinsdag en woensdag allebei de ochtend... Voor die middagen moeten we nu dus een andere oplossing zoeken. Vanaf 1 maart kan ik alle drie de dagen krijgen

Kenneth is nu op zijn werk aan het regelen dat hij overdag meer uren gaat draaien zodat hij 1 dag vrij kan nemen in de week zodat hij de middagen kan opvangen en als we straks in maart alle drie de dagen krijgen ze toch een dagje minder kan, dan blijft hij gewoon een hele dag thuis.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee dan had je eerst een klein scheurtje en daarna braken ze helemaal door ;)

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, ik had ook een grote vruchtblaas en dan nog een kleinere 'voorblaas' die ze moesten doorprikken omdat kind er anders niet doorkon.

17. Niet meer actief

Nee t was echt iets met 2 vliezen Devilschase, maar hoe dat precies was weet ik niet :oops:
    Consultatiebureau is hier net weg... a.s. Donderdag is het weeguurtje hier in t dorp dus daar ga ik maar eens heen met mn kleine man, ben benieuwd :D

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meissie met jou alles goed verder?

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tygo had ook de gehoortest met 5 dagen. Hier had de kraamhulp het ook over beter niet in bad voor de test ivm water in de oortjes.

20. Niet meer actief

Dan mogen ze idd even niet in bad, maar het kan ook nog zoveel meer zijn... misschien nog vruchtwater/oorsmeer o.i.d.

@Wen hier is alles goed :D en daar?

Deel Deze Pagina