Ja doe dat maar! Ik heb al gezegd dat als hij snel komt hij zijn schoen nog mag zetten maar niks helpt haha... Misschien dat kay hem kan overhalen
Ik hoop dat de meiden die nog moeten bevallen snel aan de beurt zijn! Dat wachten dat is zo verschrikkelijk frustrerend! Ik zal voor jullie duimen meiden! Enne.. ik probeer echt wel op 't internet te komen, maar 't herstel is toch pittiger dan verwacht. Ik doe hele dagen niets en toch ben ik moe. Gelukkig komt de voeding nu goed op gang, dus misschien dat ik straks weer ietsje makkelijker wat anders kan doen. Gisteren en vandaag vlogen om met voeden-kolven-uurtje rusten-voeden-kolven en dan ook nog eens bezoek etc. Luca slaapt overdag als een roos, maar hield ons vannacht non-stop wakker, dus ik duik zo lekker m'n bed in. Even opladen voor de volgende ronde Dames, ik duim voor snelle bevallingen, en ik probeer morgen weer even te komen aanwaaien
Oke, VERKLARING: Ze hadden me van het internet afgesloten haha, eum ja, door waarschijnlijk een vreselijke vorm van zwangerschapsdementie had ik al 3 maanden niet meer betaald. Stom he! Maar ben snel gaan betalen en nu doet tie het weer. Ben zo opgelucht, ik heb jullie gewoon serieus gemist! Maar er is niet veel gebeurd lees ik zo, dus wel erg spannend blijft het! Ik ben net terug van de VK en ben doorgestuurd naar de GYN! Baby wil niet vastliggen met het koppie dus krijg ik over ongeveer 2 uurtjes een echo om te kijken of het allemaal wel past, omdat het ook echt een flinke baby is. (Nu schatten ze 7,5 pond). Ik vind het een beetje verwarrend allemaal maar ik zal wel zien wat de gyn ervan zegt. Het gaat namelijk ook om het thuisbevallen, als de baby te groot is moet ik naar het ziekenhuis, damn echt weer een teleurstelling. Ik hoop dat het meevalt!
Thnks wendy! Ik hoop het ook! Gisteren kreeg ik kadootjes uit NL! Jeej, een baby 'bad hair day' mutsje en badslippertjes met een zilveren kroontje erop voor de baby, haha echt zo mega schattig! (Zie foto album!)
Klinkt bekend Ienie, als het kindje echt heel groot is (Luca woog 9.5 pond) en opgewipt kan worden is het misschien heel teleurstellend, maar wel zo veilig in het ziekenhuis. Ik weet niet hoe wij er aan toe waren geweest als we niet doorgestuurd waren. Waarmee ik je trouwens niet bang wil maken, want er zijn genoeg vrouwen die wel van een 9 of 10 ponds kindje kunnen bevallen zonder problemen. Ik wil je eigenlijk meer gerust stellen dat het bevallen in een ziekenhuis helemaal zo vervelend nog niet is.
@san, Ja, ik werd er wel een beetje 'eng' van, dacht al aan zo'n reus van een baby. Maar is dus nog niet helemaal zeker, ben benieuwd in hoeverre ze dat kunnen schatten met een echo.. Wat bedoel je met opgewipt? Dat hij/zij nog niet vast ligt in het bekken?
Hey Inie, welcome back! We hadden jou ook al gemist! Maar ehm, dat was dus toch een beetje een twijfelachtig bezoek aan je vk... Ben ook erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Hoop dat je alsnog thuis kan bevallen, omdat je dat zo graag wilt. Maar alleen als jullie er beide geen gevaar bij lopen he? JsztD, zei jij nou vandaag dat je de dag voor de bevalling heel veel slijm verloor? Oh, dan hoop ik op morgen! Hopelijk gaat het bij mij dan net zo. Please, laat het vannacht beginnen... ben er zo klaar voor!
@janny, ben blij dat jullie allemaal op mij gewacht hebben om te bevallen, ik was al bang dat ik zoveel gemist zou hebben nee hoor, ik hoop echt dat het een beetje vlot bij je... en ik denk echt dat je voor het weekend een babytje hebt hoor! Ga je thuis bevallen trouwens? Ik heb ook altijd wel een beetje rekening gehouden met een ziekenhuisbevalling maar wil zo graag thuis! Het ziekenhuis is hier niet zo super als bij jullie. Ze zeggen hier: You go to the hospital in labour and you end up losing a leg! Natuurlijk beetje overdreven maarja, ze zijn wel een beetje anders hier. Ze nemen je baby gelijk mee enzo en ik wil het zo graag anders. Maarja, het is natuurlijk beter, als thuis minder veilig wordt. Als het kindje maar gezond is!
Ienie, nee, ik ben VERPLICHT om in het zh te bevallen. Sta ook al mijn hele zwangerschap onder controle bij de gyn. Dit omdat ik vorig jaar in november een EUG heb gehad (buiten-baarmoederlijke-zwangerschap). Hierbij was een keizersnee noodzakelijk. En tja, zo beland je dus in het zh...
Hier ook meer slijmverlies... heb al weken bijna niks gehad en vandaag voor mijn doen véél! Hier weer wat gerommel maar goed... dat zegt niks meer ik ga slapen en stiekem net als janny hopen!
Wij moesten daarvoor ook naar het Cb. Was meer tijd kwijt om haar in de wandelwagen te leggen en ernaar toe te lopen dan voor de gehele gehoortest.
Janny, oww oke.. sorry wist ik niet! Naja als ik die verhalen hoor van de Nederlandse ziekenhuizen, die klinken een stuk leuker hoor! Ik moet gaan, ga nu naar de gynacoloog, ben benieuwd! Ik laat jullie weten misschien vanavond of morgen! Doeg! slaap lekker!