November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Hier tot mijn grote ergernis nog steeds alles rustig :(
    De spanning loopt wel heel erg op zeker bij mijn mannetje!
    Verder voel ik me wel goed.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ***SMS MARIELLEB***

Vanmorgen om 9:15 hebben ze mijn vliezen gebroken. De gel om in te leiden was niet nodig. Hopen dat de weeen snel op gang komen

***EINDE SMS***

3. 078mama

078mama Niet meer actief

he meiden

weer geen baby nieuws! Ik zit er echt een beetje op te wachten hoor! Hier gaat alles goed. Lotte heeft echt een goede nacht gehad en wij dus ook. Ik was helemaal trots! Ze ligt nu lekker bij me te slapen.

Ik vond trouwens de ks heeeeel erg meevallen! De dagen daarna zijn best zwaar maar dat voelde ik bijna niet omdat ik alleen maar naar haar lag te kijken. Ik heb niet echt een perfecte zwangerschap gehad maar zou het nu gelijk weer doen om nog een Lotte te krijgen hihi. Maar ik wacht toch nog maar even...

4. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier nog even snel een berichtje voordat ik naar het ziekenhuis moet. Het is hier nu 6.55

Heb een hel van een nacht gehad, helemaal niet geslapen. Tot overmaat van ramp viel ook nog is de stroom uit, dus hadden we geen airco. Nou ramen open dan, en toen ging het regenen. Dus moesten die ook dicht. Zit nog iets WEL MEE VANDAAG!? Ik hoop het wel...

Ik moet nu eerst naar de anestasist (dat schrijf ik verkeerd!) voor alles klaar te maken en dan heb ik nog een paar uurtjes volgens mij, snel nog een laatste buikfoto enzovoort.. Even wat boekjes om te lezen halen en wat spulletjes om de douchen enzo..
    Mijn buik is helemaal bont en blauw van de draaipoging, godver dat deed echt zo'n pijn!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Iene heel veel sterkte in denk aan je!

6. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi hoi allemaal,

ik laat me niet zoveel horen op het forum, ben een meelezer ;) maar wil nu toch wel met jullie delen dat ik het allemaal heel erg spannend vind hoor deze dagen!
    vandaag ben ik dan uitgerekend en meer dan gerommel (vooral s'nachts) kom ik nog niet.
    dus ik ben echt benieuwd wanneer de kleine meid zich aanmeld hihi... erg spannend dus allemaal.
    maar zoals ik lees zitten er gelukkig nog meer dames te wachten op hun kleine wondertje!

ik wil iedereen ook nog heel veel succes wensen met de laatste loodjes!

en voor de dames die al bevallen zijn... Gefeliciteerd allemaal en geniet er maar lekker van!

groetjes willy

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    jij ook succes willy!

8. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Inie en minie, heel veel succes! Hop dat alles goed gaat en je snel weer thuis bent!
    @Marielle, jij bent al hrd bezig, hhop dat ook met jou aalles goed gaat.

Joehoe de baby's zijn onderweg.

@zwangerschap overdoen, we willen geen kinderen meer maar als ik moet kiezen zou graag de eerste zwangerschap overdoen met de bevalling zoals bij Sterre is dat aan te vragen ;)
    Deze zwangerschap voor geen goud (hoewel we er wel een mooi wondertje aan over hebben gehouden!)

Jooze

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

@Marielle, heel veel succes! Je bent vast bezig nu. Zet 'm op!

@Ienie en mini, wat jammer nu. Toch naar het ziekenhuis. Heel veel succes en ik hoop dat je je kindje snel hebt!

Hier alles prima. Het gaat steeds soepeler. Heb zelfs weer wat tijd voor het huishouden. Kereltje slaapt lekker nadat ie eerst een uur in de box had liggen kraaien.
    Nu maar snel de bedden afhalen en voeding maken voordat ie wakker wordt.

10. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Inie, knuff voor jou. en straks heb jij heerlijk een kindje bij jou als het zover is;)

Marielleb spannend ben zo benieuwd:D hihi..

Janny en wendy en de rest nog hoe is het met jullie weeen? of nog niet... ik hoop dat jullie ook deze week een babynieuws binnen komen haha...

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja Ik! :)

12. Niet meer actief

@Janny, geloof het wel ja :oops: was toen zelf nog niet bevallen! Sorryyyy haha
    en ik verloor mn slijmprop woensdag ochtend, toen dehele dag bloederig slijm en dit
    ook nog constant tijdens mn bevalling.. dus wie weet :D

@Ienie jeetje zeg is die last minute in stuit gedraaid?
    1 troost, de ks valt mee hoor.. komt helemaal goed!

@Wen, nog steeds niks? Heb Kay toch gevraagd om te roepen.. zal het hem zo weer vragen ;)

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @ieni: jammer zeg dat de bevalling nu heel anders loopt dan je had verwacht en gehoopt! kan me voorstellen dat je er aan moet wennen. in ieder geval succes!

@marielle: jij ook succes meid!

14. Niet meer actief

@Jootje jij bent echt een uitzondering hier in het probleem bevallingen topic hahaha ;)

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemiddag!

Ienie: Dat is wel even een tegenvaller voor je zeg! Waarschijnlijk sta je nu bijna klaar voor vertrek richting het zh. Ik wens je veel geluk, succes en sterkte. En strakjes heb je eindelijk je kindje in je armen. We hopen snel wat van je te horen!

Noatje en Marbo: Van deze mede-zwangere een dikke knuffel voor jullie beroerde situatie!

Zwangerschap overdoen: Ik heb een ideale zwangerschap gehad, tot nu toe. Geen probleem als ik nog 3 van deze zwangerschappen zou moeten meemaken. Heb het heel erg leuk ervaren.

Marielle: Je bent nu vast hard aan het puffen. Veel succes meid! Dat je maar snel je kleintje mag hebben!

Wendy: Blijkbaar zijn wij ervoor gemaakt om flink over tijd te lopen. We moeten wel opschieten willen we nog voor vrijdag bevallen! Voel je je verder lichamelijk ook nog goed? Geestelijk gaat het nu wat zwaarder worden he?

Alles hier weer helemaal rustig. Vraag me echt af of het strippen wel geholpen heeft... Was helemaal blij maandag, maar ik zie me zo nog een week lopen...

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja inderdaad... Hoeveel probleemloze, normale bevallingen hebben we gehad? En hoeveel totaal tegenovergestelde?

17. Niet meer actief

Volgens mij bar weinig :( echt raar eigenlijk hé.. wie had DAT nou verwacht een maand geleden..

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Maar tegenover al die 'probleem-bevallingen' staan wel allemaal prachtige kindjes, en tot nu toe hebben we gelukkig nog geen vlindertjes! En dat is ook wel bijzonder, als ik zo naar de voorgaande andere lijsten kijk.

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Schildje is ook thuis bevallen toch? ze is mijn buddy en was erg verasst door haar sms, bevalling was binnen een paar uurtjes ofzo..

hier uit wanhoop 6x de trap op gelopen en weer af van zolder naar helemaal beneden met de hoop dat de oefenweeën echte worden :oops: begint betje wanhopig te klinken hé :oops:

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    is dat zo? Waren er bij de andere lijsten zoveel vlindertjes?

Ik ga even slapen... Tot straks!

Deel Deze Pagina