ienie en marielle; succes vandaag! en geniet straks van jullie kleintjes! Idd hebben wij allemaal andere bevallingen dan gehoopt, hoewel ik mijn bevalling zeker niet als onprettig ervaren heb, mijn eerste was traumatisch, dan viel deze echt 100% mee. Tygo was wel eigenwijs, eerst in stuit, toen goed gedraaid, maar met de bevalling lag hij met zijn hoofd omhoog (sterrenkijker). Maar ondanks de vacuumpomp heb ik het meeste toch zelf gedaan
Nou, volgens mij was er bij elke lijst wel minstens 1 vlindertje. Het lijkt me heeeeeeeeel erg als je dat gebeurd! Ben zo blij dat het de novembermama's tot nu toe nog bespaard is gebleven!
@tipp slapen ? wanneer doe jij dat ? ik mag alleen slapen als mijn man thuis is .... @all :ik blijf een beetje uit de buurt hier ...ben strontverkouden ...maar goed als dat alles is .... kom baby's die nog geboren moeten worden !
probleembevallingen genoeg inderdaad! vreemd eigenlijk zo weinig thuis bevallingen en gelukkig geen vlindertjes!
Hier een probleemloze bevalling. Uiteraard wel in het ziekenhuis want hier doen ze niet aan thuisbevallen. Maar geen complicaties etc.
Tja helaas ......nog niks. Ik hoop idd ook voor vrijdag aan de gang te zijn. Lichameljk gaat het best goed. Geestelijk wordt het idd zwaarder maar dat komt puur door de spanning
Joepie! Ik krijg net een brief van de belasting en krijg nog geld terug over 2007! bijna 500 euro en dat is voor mij 2/3 van mijn maandleijks loon (die ook nog eens morgen gestort word) dus dat is helemaal super!
En nou niet gelijk naar de baby-winkel sprinten he? Ja Wendy, geestelijk wordt het zwaarder omdat je de datum voorbij bent waar je stiekem toch naar toe geleefd hebt. Ik vergelijk het altijd maar met een vakantie oid waar je je op verheugd. Als je de 24ste op vakantie gaat, en het blijkt ineens een week later te zijn, ben je er echt aan toe en is het best teleurstellend. Zo is dit ook een beetje, ondanks dat je weet dat je langer kan blijven lopen met baby in je buik... En je zit nu gewoon te wachten totdat je iets voelt beginnen. Wanneer moet je weer naar je vk? Hebben ze al iets gezegd over eventuele stappen die ze straks gaan ondernemen?
We hebben al TE veel dus zal me inhouden , heb binnenkort een goede laptop nodig + met de kosten van de poli-klini bevalling, vergoeding kraamzorg en straks minder uren werken is wat extra geld wel fijn... (al zijn we alwel vanaf juni hel hard aan het sparen... we hopen volgende jaar een huisje te kunnen krijgen en dan hebben we natuurlijk ook wat uitzet nodig En dat geestelijk zwaar worden is ook zo... voor jullie al helemaal... ik vind het meer gewoon moeilijk met die stomme oefenweeën, na 16 dagen oefenweeën zou het toch wel iets moeten doen? maar goed... zolang ik nog geen slijmprop verlies denk ik dat het toch op zich laat wachten... (immers in toch wel 90% an de gevallen velies je die toch eerst)
Maandag moeten we weer naar de vk. Als dan alles goed is weer naar b¿huis en dan die donderdag vdat is 4 dec. naar het zh voor extra standaard controle. heel globaal dus. Maar komt goed. Hij komt vast voor maandag Ik zie er alleen tegen op echt heeeel vreemd. Als het maar gewoon begint dan komt er vanzelf een einde in zicht
@ NOA Je verliest een slijmprop Een slijmprop sluit tijdens je zwangerschap de baarmoedermond af. Het verliezen van deze slijmprop houdt niet automatisch in dat de bevalling spoedig wordt ingezet. De slijmprop kan namelijk ook twee weken voor de bevalling naar buiten komen. Dit is wel een teken dat het eind van de zwangerschap nadert. De slijmprop is ongeveer anderhalf à twee centimeter groot. Bij sommigen komt de prop er pas bij het persen eruit. Bij anderen komt de prop soms helemaal niet.
Ik had naar mijn idee zo'n 3 weken geleden al 2x een slijmprop ter grootte van een 2 euro munt verloren. Maar gisteren en vanmorgen ben ik heel veel slijm verloren. Nu twijfel ik of dat ook een slijmprop is. Je kan hem toch niet 2x verliezen?
Sybje, Slaapt Jelmer s´middags niet, Jij kan toch even gaan liggen als hij slaapt. Maud ligt s´middags gewoon in haar bedje en als ik moe ben ga ik ook even liggen.