November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    Ik ben tot nu toe ook nog geen prop verloren, heb nog nooit voorweeen gehad ook. Heb sinds vanmorgen 07.00 uur constant harde buiken met flinke buikkramp in mn onderbuik die ik moet wegpuffen, het trekt ook door naar mn onderrug. Maar het komt om de 15 minuten en het houd maar zo een 45 sec. aan! Wat denken jullie? Zou het een begin kunnen zijn of valse start?

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het zou zeker een begin kunnen zijn. Je kunt het schijnbaar testen he! Ff lekker warm douchen. Als het weggaat zijn het meestal oeffenweeen. Als het blijft is het het echte werk.

Ik hoop het voor je meid!

3. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    Nou als dit zo blijft ga ik maar ff douchen strax denk ik...... jij ook nog niet bevallen Wendy, komt wel goed hoor.... Als het bij mij niet komt word ik morgen ook nog es gestript brrrr maar als ik krampen blijf houden wil ik helemaal niet gestript worden want ik voel gewoon dat het binnen nu en pak weg 3 dagen komt. Heb net de plinten gestofzuigd, alsof dat normaal is hihihi!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    van wie mag jij alleen dan slapen? Ik slaap als ik christine op bed heb gelegd en als zij slaapt. Deuren van onze kamers open en babayfoon mee...

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha das idd flinke nesteldrang :)
    ik hoop echt dat het voor het weekend begint hoor. We zijn precies even ver zie ik. Hier stripen ze echt voorlopig nog niet hoor! das jammer ;)

6. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Even snel berichtje.

Ik ben nog even thuis, moet nu weg.
    Heb mn spulletjes gepakt.

Wordt nu al opgenomen, krijg morgenmiddag een keizersnede. Woeee spannend joh de zenuwen GIEREN door mn lichaam! PFffff

Ik laat jullie weten!

7. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    Ja we zullen zien wie er als eerst bevalt (alsof het een wedstrijd is, hiihhi) maar ik denk dat we dit weekend zeker allebei een beebje hebben en natuurlijk alle anderen die overtijd lopen, ik las iets over voor a.s. Vrijdag? Nou ik doe mn best!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    SUCCES MEISSIE!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Daar doe ik ook mijn best voor!

10. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Gisteren naar het ziekenhuis omdat de bloeddruk te hoog was. Ik mocht niet meer naar huis. Vanmorgen om 8 uur hebben ze de vliezen gebroken. Gel was niet nodig. Daarna begonnen de weeen erg langzaam. Ze hebben toen wee-opwekkers toegediend, dit begon steeds beter te werken.

Vanaf 12 uur waren de weeen echt heftig, 1 minuut wee, 1 minuut rust. Dat 2 uur lang. In bad geweest, maar dat hielp ook niet. Daarna een ruggeprik gevraagd, ontsluiting was toen 5 cm.

Na een half uur wachten eindelijk de ruggeprik. Nu gaat het weer goed. Ik zit nu (15.30) op 9 cm ontsluiting! Ik voel de weeen nog wel, maar de pijn is goed te hebben.

Waarschijnlijk komt hij dus op tijd voor zijn verjaardag!

Wendy, waar blijven je weeen?

Corne (namens marielle)

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goed meissie nog even en je bent er! SUCCES ik denk aan je!

Hier nog niks helaas!

12. Niet meer actief

@Marielle en Ienie SUCCES!

@Maxje, vacuumpomp met een sterrenkijker? Dat is hartstikke gevaarlijk
    wist je dat?

Hier vandaag voor het eerst naar buiten geweest... wat heerlijk zeg! :D

13. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    Ja het komt bij mij maar om de 15 min. ik heb 5 min. in de douche gestaan, niks, maar toen ik er vanonder kwam auw auw kwam weer zo een kramp! Telt het dan ook?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb natuurlijk geen ervaring maar zoals ik hier altijd lees lijkt het op het echte werk. Nu nog om de 3/4 minuten en 60 sec.....:)

15. Niet meer actief

mwjalloh ja dat telt... ik had t ook in t begin dat t onder de douche nauwelijsk voelbaar was

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meis alles goed?

17. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    nou kben benieuwd, ik durf niet te hopen eigenlijk!
    ben bang dat het ''gewone'' harde buiken zijn maar das toch anders dat voel ik niet zover onderin en het word hard, het voelt niet net als nu alsof ik na 5 jaar ongi moet worden.......
    Maar bij echt weeen zit je ook niet meer achter je pc te typen zeggen ze nou ja misschien bouwt het op? Brrrrr spannend......

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    hup wendy hup!

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik zat met echte weeen nog wel achter de pc hihi

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje meid! Doe moed zalt me echt in de schoenen.......Nu weer marielleB een rare bevalling. Niks verloopt normaal deze maand qua bevallingen.
    En ik wilde nog wel thuis bevallen maar ik hoor overal ruggeprik, keizersnee, weeopwekkers, en ziekenhuis :confused:

Tja dat heb je als je als een van de laatste bent uitgerekend :)

Deel Deze Pagina