Ja maar dan hebben wij nu statistisch gezien meer kans op een thuisbevalling zonder ruggenprikken, ziekenhuizen enz. Zo moet je het zien Wendy!
Neem van mij aan: bevallen zonder ruggenprik, zonder keizersnee en andere gekke dingen Dames met de CD SLAAP LEKKER van de wibra: er staat een liedje op dat heet de Magische Fles. Waar komt dat melodietje nu vandaan? Van Mary Poppins?
Tja je hebt ook gelijk. Ga jij ook voor een thuisbevalling? Is het ook jullie eerste kindje? Ik hoop zo voor je dat het doorzet en dan ik
Ja dat is wel het fijnste, maar soms kan het gewoon niet anders. Soms zijn dingen genoodzaakt. Ik had ook liever gewoon bevallen, zonder ingeleid te worden. Helaas hebben we het niet voor het uitkiezen
Maud is ook met de vacuumpomp geboren omdat ze een sterrekijker was. Ik ben drie kwartier aan het persen geweest maar ze kwam er niet uit. Maar wat is dan hartstikke gevaarlijk ?
Alle baby's die er nog niet zij pas op! DWANGBEVEL, in naam der koningin: Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden Adres: In de buik Plaats: De mamma Geachte heer/mevrouw baby, Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen. U word dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten. Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners. Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer.
Marielle en ienie veel succes! Wendy ik ben thuis bevallen hoop dat het bij jouw ook gewoon zo kan, succes! Lachen dat dwangbevel!
Ienie: veel succes! Wat spannend zeg, de laatste novemberbabies waarop we zitten te wachten. Kan me goed voorstellen dat hoe meer babies er al geboren zijn, hoe sterker de wens ook je eigen kindje eindelijk te zien. Voor wie wat angstig is door alle "abnormale" bevallingen: ik had het me allemaal ook anders voorgesteld, maar kan bepaald niet zeggen dat ik getraumatiseerd ben! Het was zwaar, maar echt hoor, ik zou het zo nog een keer doen! (Ik denk dan ook: ik BEN er nog, dus het WAS blijkbaar te doen!). Kijk, het hoeft natuurlijk ook weer niet je nieuwe hobby te worden!... Hier ondertussen alles goed, behalve dat ik werkelijk de hele dag lek omdat ik kamp met een enorm melkoverschot! Ediah drinkt zich in 5 minuten helemaal vol... maar dan ben ik nog lang niet leeg! Maar ze doet het er goed op: ze is vandaag alweer over haar geboortegewicht heen, wat volgens de VK opmerkelijk snel is! Ook vanmorgen de hielprik gehad en ze is geslaagd voor de gehoortest. JsztD: lekker, even naar buiten! Ik heb nu ook al zin om even met mijn meiske een wandelingetje te maken.
@ukke en tipp : Jelmer slaapt erg weinig overdag ...e dan heb ik eindelijk tijd om mijn huishouden te doen ...(nog niet tijd genoeg want het is nog een troeppie ) vandaar dat ik er niet aan toe kom....in princiepe ben ik het ook niet nodig maar nu ik ubersnotterig ben zou ik het wel lekker vinden ...nou ja vanavond maar weer om 20.00 naar bed @ienie : dit lees je niet meer maar heel veel succes ..... @marielle : succes meis ,.....ik heb ook een corne wat grappig
hey Wendy, ik wil ook graag thuisbevallen en het is ook ons eerste kindje! Dat dwangbevel is echt grappig, ik lach nu voor het eerst vandaag! De ''krampen'' zijn nu sneller op elkaar (er zit zo'n 10 a 15 min. tussen) en soms duurt het wel een minuut! Ik ben benieuwd!