Hihih lijkt hier wel. Wij waren thuis en de kraamzorg wilde Maud in bad gaan doen en trok een knik in de doucheslang waardoor de druk terugsloeg naar de keten..... Gevolg ook geen warm water. Gelukkig hebben wij vrienden als cv monteur, die gelijk gebeld en die zijn gelukkig gelijk gekomen. Maar sindsdien doet deze het ook niet goed. Lekker als je net een baby hebt. kan je er ook wel weer bij gebruiken. Maar gelukkig is tie weer gemaakt Whabbit...
Goede morgen meiden! Nou hier een geweldige nacht gehad. Echt heerlijk geslapen! Maar verder helaas alles nog erg rustig. Zou hij er ooit nog uitkomen
goedemorgen... wendy en noa: lekker even een goede nacht...doet jullie vast goed (al waren jullie vast liever al bevallen) en noa gefeliciteerd met jullie 1/2 jaar trouwen. wij zijn al bijna 9 jaar samen en nog steeds niet getrouwd hoe zou het met inie zijn?
Marielle en Corne van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat je naar huis mag, dat is toch altijd lekkerder dan in het ziekenhuis liggen.
goeiemiddag Vandaag 40 weken verder beroerd geslapen, heel licht... en ben er maar uit gegaan omdat ik HONGER had... en ik voel nog steeds helemaal niets, niet eens een oefenwee... maak me toch wel af en toe zorgen... gefeliciteerd met julie zoon oeps, dat is idd wel balen
Wees blij, oefenweeën komt schijnbaar niet zo heel vaak voor met eerste kindje en na 16 dagen van die rotweeën word je ook niet blij hoor
Nee klopt, ik hoorde ook van de vk dat een eerste kindje vaak onverwachts komt onder een voorteken of iets
ik heb inderdaad ook geen oefenweeen gehad. wel was ik de dag voor ik ging bevallen niet lekker! duizelig, vreemd iets raar gevoel in de buik. Ik dacht toen aan een griepje! maar die nacht begon het echte werk een week voor uitegerekende datum, terwijl ik zelf zeker wist dat ik overtijd zou lopen.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB of sybje. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+2d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram, 44cm ManonF - 25 jr, 1e kindje, bevallen 29 okt met ?? van een zoon Jille, 3960 gram Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr Bruidje , 27 jr, 1e kindje, bevallen 1 nov met w+d van dochter Juul, ? gr en ? cm Loesjuh ,25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w+0d van dochter Megan Joëlle, 2790 gram en 48cm Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr Jootje - 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter Denise , 3520 gr, 48 cm Domino85 23jr , 1e kindje,bevallen 6 nov met 39w+3d van zoon Thijmen 2540 gram en 45 cm Tatlim 25 jr , 1e kindje, bevallen 6 nov met 40w+0d van dochter Celile Esma, 3470 gram en 50cm Hummel , 25 jr, 1e kindje, bevallen 7 nov met 40w+3d van dochter Indy , 3680 gram en 51 cm Chebu 26 jr, 1e kindje , bevallen 8 nov met 40 w+1d van zoon Nikolai Pieter ,3475 gram en 50 cm Schildje , 31 jr , 2e kindje, bevallen 9 nov met 39w+5d van zoon Bart, 3174 gram en 49 cm Danili , 27 jr, 2e kindje, bevallen 10 nov met w+d van dochter Lenna , 2675 gr JsztD , 24 jr, 1e kindje, bevallen 13nov met 40w+4d van zoon Kay, 3615 gr en 52 cm go4baby, 34 jr, 1e kindje, bevallen 13 nov met 39w+5d van dochter Kick , ? gr en ? cm lot23 , 25 jr, 1e kindje, bevallen 13 nov met 38w+2d van zoon Tygo, 3550 gr en 52 cm Marisha , 28 jr, 1e kindje, bevallen 13 nov met 41w+1d van zoon Noa Baylee , 27 jr, 1e kindje, bevallen 15 nov met 39w+6d van zoon Jayden, 3475 gr BenMarieke, 20 jr, 1e kindje, bevallen 15 nov met 40w+3d van zoon Dylan beatrice , 28 jr, 1e kindje, bevallen 18 nov met 40w+1d van dochter Lotte Whabbit, 34 jr, 1e kindje, bevallen 20 nov met 41w+2d van dochter Ediah Sarah Alina, 3890 gr Kersje, 30 jr, 1e kindje, bevallen 21 nov met 41w+0d van dochter Micky maria elise3960 gr en 51 cm kleinwonder, 20 jr, 1e kindje, bevallen 21 nov met 39w+3d van zoon Liam John Robert, 3800 gr en 50 cm San79, 29 jr, 1e kindje, bevallen 21 nov met 40w+5d van zoon Luca Ramdat, 4726 gram en 53 cm. Margreet78,30jr, 1e kindje, bevallen 21 nov met 40w+4d van zoon Nathan, 4400 gr MarielleB,29jr, 1e kindje, bevallen 26 nov met 40w+0d van zoon Tim, 3410 gr Totaal: 17 jongens, 18 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen 404 Error Page Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: november 2008 mama's Hyve - hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 51 november mama's! Totaal: 6 jongens, 3 meisjes, 0 tweelingen, 1 : (weet het niet) 1 :-# (ga het niet vertellen) , 4 [-X (wil het niet weten) Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...sophie...Hanna1974 Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn. Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder. Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje.
goeiemorgen... Hier een drukke ochtend gehad. Het expansievat van de ketel is vervangen, ik heb net nieuwe gordijnen opgehangen en een vriendin van ons kwam de oude ophalen, du meteen even gezellig koffie gedronken. Nu lunchen en dan een uurtje slapen. Ik kom later vanmiddag weer uitgebreider langs hoor
wel rustig aan doen hoor maar na de bevalling wil ik ook andere bank nemen, nu kan ik het nog niet doen omdat ik nog niet weet of ik tijdens het bezorgen of halen van de oude bank aan het bevallen ben of niet. Maar oude bank zit voor geen meter meer, veren steken zowat in mijn kont...
*inbraak* Goedemiddag dames! Hoe gaat het hier met alle bevallingen? Ik ben zelf aanstaande december mama en ik was even nieuwsgierig naar hoe jullie die laatste weken zijn doorgekomen! soms lijkt het wel een eeuwigheid te duren en ik weet gewoon niet meer hoe ik mijn dag moet vullen! heb ook nog last van bekkeninstabiliteit dus mag ook weer niet teveel doen! Gaat verder alles goed hier? zijn er al veel dames bevallen? en zijn er al veel overtijd of valt het mee? Groetjes, Leonie December mama *uitbraak*
wendy en noatje: fijn om uitgerust wakker te worden! Noatje gefeliciteerd met jullie half jaar! Wij hebben die volgende maand.. @Wendy: ik hoop echt dat het waar is wat jij zegt, over onverwacht bevallen.. Ik ben net bij de gyn geweest en het was totaal nog niet ingedaald en ook nul ontlsuiting! Maak mij ook wel een beetje zorgen.. Ik moest na het weekend daar maar even naar binnen lopen.. Oja, ik was met de bus gegaan en op de terugweg wilde ik vanuit het bushokje naar de bus lopen, reedt hij zo voor onze neus weg! Hij stond nog geen 2 seconden stil! Ik probeerde erachter aan te rennen, maar struikelde bijna (tja, vergeten dat ik van voren wat meer gewicht had..) Echt belachelijk! Er was een vrouwtje wat moeilijk kon lopen die ook verbaasd stond te kijken. Bij zo'n ziekenhuis wacht je toch even totdat er mensen omhoog kunnen komen?! Nu moesten we een uur wachten! @Leonie: er zijn er een paar al overtijd en ik vrees ook een december-mama te worden Ben benieuwd naar Inie!
He marbo geen leuk nieuws om te horen dat je beebje nog niet is ingedaald en je nog geen ontsluiting hebt. Ik wilde ook weten of er misschien al enige ontsluiting was, maar de vk wilde niet eens kijken Hoe is het verder met je man? Heb je hem al gesproken? Ook wij zijn volgende maand 27 dec. een halfjaar getrouwd.