ben zoooo misselijk en zoooooo'n zin in een broodje kipfrikandel met mayo?! hoezo ik ben raar hahahahahaha
hahaahhahaha nou zo beroerd als ik ben ik zou graag een lekkere hamburger van de mac er in proppen hoor dus amy raar? nee echt niet.
dat bericht van mimi heb ik helaas gemist. ik heb natuurlijk wel opgevangen dat er wat niet goed was, maar wat er aan de hand was ja dat weet ik niet. wel hoop ik natuurlijk dat alles goed met haar is en ze lekker bij ons mag blijven
gister hadden wij als avend maar erwten soep met tosties erg raar dus, ik heb er niet echt van mogen genieten nog voor mijn laatste hap mocht ik al weer rennen naar de wc ( niet vreemt na zo'n combinatie hahahaah) maar ja ik hoop ook echt dat ik deze fase snel door ben hoor ben echt nog nooit zo beroerd geweest. dit is ook echt onherkenbaar voor mij. met mijn zoontje had ik vlagen van misselijk heid. als ik honden voer moest maken of rouw vlees rook dan werd ik misselijk en koorde ik wat, maar verder niks. dit wat ik nu heb is echt afzien. leuke verjaardag krijgt mijn zoontje zo. die word zondag 3 ik kan niet zeggen zorrie mensen die verjaardag van yordi gaat niet door want ik heb last van zwangerschaps kwaaltjes
nee das idd niet leuk edith! ik had met de zw van mn zoontjes op b.i na nergens last van, en nu zoooooooo moe en goed misselijk, hoef net niet boven de pot te hangen. ja das wel heel vervelend met je zoontje zn verjaardag zeg, weet zo 1,2,3 ook geen oplossing voor je, misschien een kauwgompje? ik heb van die blauwe mentoskaugom en moet zeggen dat t wel een beetje helpt...... enne, wat een combi zeg je eten haha
het is het proberen waard amy ik zal het vanmiddag gelijk halen baat het niet danschaat het niet. echt alle tips zijn welkom hier mijn verloskundige zei. ja veel slapen en hopen dat die 6 wken snel om zijn lekkere tip, maar echt een top wijf hoor, erg lachen. het lijkt met haar praten wel een adhd-er zo druk, maar heel erg allert. ze las de vorrige verslagen van de gyno waar ik met mijn zoontje gelopen heb. en echt ze stond perplexs over hoe ze mij hebben behandeld. ze hebben niet echt goed ingegrepen waar het nodig was en hebben me gewoon laten aanmedderen. maar goed ze heeft me belooft dat ze goed voor me zou zorgen en dat ik alleen maar hoefde te genieten van mijn zwangerschap.
o wat fijn voor je dat je vk zo aardig en zorgzaam is voor je! dat is toch erg belangrijk! ik ga naar de vk praktijk waar ik met mn zw van beide zoontjes bent geweest, ze werken daar met zn 4en en zijn alle 4 heel vriendelijk en nemen je altijd heel serieus als je ergens overin zit ofzo, dus dan is t vanzelfsprekend dat ik weer naar hun toe ga. wel rot dan zeg dat die gyn dat dus niet heeft gedaan! je hoort idd te genieten toch?
nou ik ga stoppen, misschien tot vanmiddag, ik kom zowiezo even kijken of er nieuws is van Mimi! vanavond ben ik er niet natuurlijk. als ik jullie niet spreek....fijne dag nog allemaal! MIMI: schat, ik blijf voor je duimen!
op dat moment heb ik daar nooit erg in gehad hoor. ik vond het wel raar dat ik zo weinig info kreeg en dat ik alles zelf maar uit moest zoeken. er staat ik mijn papieren dat hij van te voren wist dat ik zwangerschapsuiker zou krijgen. mijn klachten vroeg in mijn zwangerschap, zijn pas serieus genomen dat ik 31 weken was en met 34 weken kwamen ze er pas echt achter ja toen was het al te laat voor medicatie. maar heb het toen nooit als vervelend ervaren ik dacht dat het allemaal normaal was, ik was voor de eerste keer zwanger en weet ik veel wat ik moet verwachten van zo'n arts. ik was dan ook de eerste in mijn omgeving en kon dus ook niet van andere leren
fijne dag nog amyrose en zal blijven duimen voor het weer succes op je cursus vandaag. doei doei meiden ik ga er dan ook maar weer ff vandaar en plat liggen. ik hoop tot later mimi sterkte meid mijn duimen draaien overuren voor je
goedemiddag allemaa, net thuis van het werken en ik ben zoooooo gaar, nog even mijn eigen huis doorwerken en dan ga ik op de bank, languit, heerlijk. pas over 2 uurtjes weer eruit om mijn jongste uit school te halen. ik ga bij deze beeb weer bv proberen, de eerste heb ik tot 5 mnd, gegeven, de tweede en derde hadden erg last van een reflux, en toen heb ik voor het gemak gekozen voor speciale flessenvoeding, zodat de melk dikker werd en ze het niet gelijk allemaal weer uitkotste, ik hoop dat deze beeb het niet heeft, vind bv zo lekker makkelijk voor in de nachten, gewoon aanleggen en weer een beetje verder dommelen in bed, ook zo lekker intiem, alleen met je kindje. maar als ik in gezelschap moet voeden dan voel ik me ook net een melkoetje hoor, dan vind ik een flesje makkelijker, ach ja beidde hebben hun voordelen. ik ga aan de slag, tot later!
ik ben er ook even, heb vandaag niet zo'n zin in internet. zal even snel het lijstje bijwerken en dan mss vanavond weer of we zien wel.
NOVEMBER 2008 MAMA'S 2 november Beppie1976, 31 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sophie, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje??, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: zkh, fv/bv: bv Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: fv 3 november Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: leidster op KDV, bevalling: zkh, fv/bv: bv Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: oppas sportschool, bevalling: zkh, fv/bv:nog niet zeker Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 4 november Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 5 november Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten: nee, beroep: verkoopmedewerkster, bevalling: thuis, fv/bv: bv AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: BTW belastingsconsulent, bevalling: zkh, fv/bv: bv indien mogelijk Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv 6 november Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 7 november Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv 8 november Bramtim, 32 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 9 november Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 10 november JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 12 november Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 13 november Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Whabbit, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 16 november Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv 19 november Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 32 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke AGENDA: 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk, JsztD echo 12 maart Hummel vk 15 maart Saartje vk en echo 17 maart Shannen termijnecho 18 maart Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk 19 maart Sophie intake vk, Kreeftje echo Hummel echo 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose vk, Sybje echo fert. arts 26 maart Maxje vk, Sanna echo, H en J vk 27 maart Corien vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna vk 3 april Ukkepuk vk, Maxje echo vk 10 april Lillebi vk 16 april Noortje30 vk + echo Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!