Ik duim mee voor beebjes vannacht! Hier is Kay dehele dag al wakker & mopperig.. heb hem vanavond 120cc gegeven, wat 135cc voeding oplevert met fv, daarvan heeft die 10 laten staan maar hij blijft gewoon KLAARwakker... In bed gelegd, maar daar ligt die nu al dehele tijd rond te kijken en nu is die wéér aan het huilen en ik weet niet goed wat ik ermee moet..
lastig he jsztd... soms weet je gewoon niet wat er is met je ukkie. Je kunt hem misschien in badje doen, worden ze ook wel rustig van, of gewoon lekker veel knuffelen.
Ja heb m net weer uit zn bedje gehaald.. zo in paniek laten liggen kan ik dan ook weer niet hoor Hij zit nu bij mn moeder, maar hij wil ook gewoon niks lijkt wel..
Hier hetzelfde hoor, Luca is alleen stil als hij bij één van ons op schoot zit, en zelfs dan heeft papa de voorkeur boven mama Afgelopen nacht heb ik wel een heel goede nacht gehad (2x er uit) ik hoop eigenlijk dat hij vanacht weer zo goed slaapt nu hij de hele avond al wakker is. Maar dat huilen en mopperen.. ik kan er niet zo goed tegen moet ik bekennen
Nee hé San? Dat gaat door merg en been vind het zo onwijs zielig.. Ik wilde vanavond even hard zijn, hem laten huilen.. maar toch kon ik het niet meer na een 3 kwartier
Noatje dat het maar snel mag gaan opschieten daar frustrerend is dat hé, al die oefenweeën.. Tipp, huilt ze niet dan?
ze heeft 20 min gehuild (met pauzes), en nu ligt ze een beetje te kletsen in haar bed. Ze moet toch leren zichzelf in slaap te krijgen (ik heb gelezen datr je een baby het beste moe maar wakker in bed kan leggen zodat ie dat leert en desnoods 5 tot 30 min moet laten huilen/jammerne)
@JsztD Ik mag hier voorlopig niet meer geven dan 100 cc Ik doe er wel nutriton in want hij is zoo gulzig dat hij zich vaak verslikte en dat was doodeng... nu gaat het beter met die nutriton
Tygo slaapt overdag niet in bed, alleen op schoot of in de box, is dan in bed helemaal overstuur, nu ligt hij ook te brullen Pas als ik er naast in ons bed ga liggen gaat hij slapen. Ik laat hem ook niet te lang huilen hoor, kan ik ook niet tegen en dan wordt mijn dochter ook wakker. Ga hem zo maar weer halen denk ik
Bizar he.. hebben jullie er ook zo'n zenuwachtig rotgevoel van? Ik wil zo graag dat die rustig is.. Mijn moeder heeft m net in slaap gekregen op haar schoot en nu ligt die hire in de box te slapen, ben benieuwd! Vind het opzich niet erg als die overdag zoveel wakker is, als die dan snachts maar lekker doorslaapt... maar dat deed die dus afgelopen nacht ook niet meer vanaf hafl 4
Zo zie je maar weer; Te lang zwanger zijn is soms niet leuk, maar huilende baby's geven ook weer hun zorgen...