@ Ram: van harte met de geboorte van Dinand Levi Dames die nog moeten bevallen....sterkte met de laatste loodjes!
hoi hoi allemaal... helaas nog steeds rustig hierzo.... ze zit nog steeds lekker in me buik :S ga straks me mannetje maar weer blij maken hihihi misschien dat het wil helpen (dat zeggen ze toch) toch blijft het wel spannend ook hoor... nu je eindelijk bij de 40 weken bent aangekomen is het opeens zo dichtbij en weet je dat het nu eigenlijk niet zolang meer kan duren en heb nu ook echt de kriebels terwijl ik er eerst best nuchter over dacht. maar nu denk ik toch wel af en toe heb ik alles wel in huis, is alles wel in orde, ben ik er eigenlijk wel klaar voor :S ect.... lijk wel een beetje onzeker te worden (herkennen jullie dit?) en ik droom nu ook best vaak dat ik al bevallen ben of me dromen hebben er iets mee te maken...best vaag allemaal (maar in me dromen loop ik heerlijk te genieten en ben ik echt een trotse mama) dus daar maak ik me ook geen zorgen om hoor... me mannetje is ook wel nerveus nu. ach de kleine meid moet gewoon maar snel komen dan kunnen we eindelijk genieten hihihihihihihi... nou dames ik ga me bedje in..kijken wat deze nacht ons weer gaat brengen en hoe vaak ik er vannacht weer uit mag om te plassen helaas.. slaap lekker allemaal straks en het zou mooi zijn als er morgen ochtend weer babytjes geboren zijn! ff duimen met ze alle voor elkaar hihihihi groetjes willy
als ik lees over die babies, over huilen en voeden enzo krijg ik helemaal de zenuwen... dat er straks zo'n verandering in het leven gaat plaatsvinden... zolang het nog in je buik zit, is er nog een soort ontkenning of zo...maar er komt straks toch echt een kleine hier, vind het nog steeds een raar idee... Vind het spannend, eng, ben nieuwschierig, emotioneel, dankbaar etc... Maar nu eerst maar weer eens slapen en de nacht door zien te komen. Slaap lekker dames en hopen dat er morgen weer een baby komt
Ik weet het gewoon ff niet meer... het heeft weer niet doorgezet.... potverdikkie al 2,5 week bezig met die stomme oefenweeën enige merkbare resultaat is behoorlijk gekneusde ribben... vandaag 40 weken.... denk niet dat vandaag iets gebeurd dus ik ga ook over tijd lopen
Balen Noatje, dat het weer niet heeft doorgezet! Meiden, het is vrijdag. Voor vrijdag bevallen is niet gelukt. Wie gaat vandaag nog een poging wagen? We krijgen toch geen decemberkindjes he? Ben er bang voor... Nog t/m zondag te gaan...
ja jsztd, ik wordt er ook zenuwachtig van, mijn man nog erger, die gaat echt zijn armen kapot krabben, wel schattig dat hij zo bezorgd is. Tygo was gister toch even in slaap gevallen, maar al snel weer wakker, heb hem nog maar wat eten gegeven om 22:30 en toen sliep hij tot 5 uur heeeeerlijk, 6,5 uur er tussen, en dat met bv! Ben helemaal blij He balen Noatje! Wanneer moet je weer naar de vk? dan kunnen ze je ook misschien strippen?! Willy; bij mijn eerste begonnen de weeen wel na klaarkomen echt meteen erna, hihi. ben benieuwd of het gehlpen heeft hihi. Janny; alweer bijna 41 weken! Hoop dat hij nog komt voor december! is je man erg zenuwachtig? rijdt hij in de buurt?
Ja Maxje, ik baal best dat ik bijna 41 weken ben. We hopen nu echt dat hij zich heel snel aanmeldt. Je zit nu echt zo te wachten. Mijn man is gelukkig in de buurt. Door de rustige periode (bouw staat een beetje stil, economie gaat slecht) is hij ook veel bij huis nu. Op zich wel lekker natuurlijk, maar omdat we voor onszelf rijden, komt er nu ook geen geld binnen. Dat is dan weer een nadeel. Maar hij heeft wel afleiding en is daardoor ook minder gespannen dan ik, denk ik.
@janny : he balen zeg ....ik hoop voor je dat je beebje er voor zondag is ....heeft de gyn nog wat gezegd over evt vervolgstappen ? @noa : kun je de vk niet bellen om dit aan te geven ?
Nee, de gyn had verwacht dat hij wel snel na afgelopen maandag zou komen, omdat ik al een cm ontsluiting had, het hoofdje heel dichtbij de uitgang lag en omdat hij mij gestript had. Hij verwachtte mij niet meer a.s. maandag op controle te zien... En dat maakt het ook extra teleurstellend eigenlijk, omdat we er vanuit gingen dat hij dan ook echt deze week zou komen. Zo'n gyn zegt het niet voor niks natuurlijk, en daar vertrouw je dan op, ook al kan het best de andere kant op gaan.
kan me zo voorstellen dat je het helemaal zat bent. Zit je er nou de hele dg op te wachten of zoek je genoeg afleiding?
Lichamelijk gaat het best oke, dus kan redelijk veel doen. Maar onbewust zit je toch te wachten denk ik...
ja hoe lang wacht je al janny ? ik vind het apart dat hij zegt dat het waarschijnlijk voor vrijdag er is en het is nu vrijdag en er gebeurt niet veel...
ja leuk, wachten... Die mannen hebben makkelijk praten Tot wanneer moet je wachten? Vind het inderdaad apart dat ie zegt waarschijnlijk voor vrijdag en dat er tot nu toe weinig verandering in de situatie is...
Nog geen nieuwe babies!... Janny: echt lang kan het nu toch niet meer duren, nog even volhouden! Noatje: kan me voorstellen dat jij en je man de emoties inmiddels was hoger hebben zitten! Je loopt al zo'n tijd met die voorweeen! Hier alles goed. We hebben 's nachts nu een wat hardere lijn ingezet: als Ediah lekker heeft gedronken, schone luier heeft en vervolgens helemaal sufgeknuffeld is en ze huilt dan nog... dan is het blijkbaar niet iets waar wij wat aan kunnen doen, dus laten we haar nu maar huilen! En dat werkt goed: ze slaapt nu veel sneller in (of zelfs meteen) dan wanneer we haar oppakken en proberen te troosten. En we slapen er zelf ook een stuk beter bij...