November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hij heeft ook niet 'beloofd' dat het deze week zou komen, maar hij achtte de kans heel groot. En daarnaast zegt hij elke week: "We laten de natuur zijn gang gaan". Ik ben bang dat hij tot maandag wil wachten.

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb dinsdag weer afspraak bij de VK, bij mij gaan ze ook niks doen, al wat vond ze het wel heel apart dat ik bij de eerste al 2 weken voorweeën heb... ik moet gewoon me tanden op elkaar zetten en ff doorzetten vrees ik.

T helpt ook niet echt mee dat ik weinig afleiding heb, me schoonmoeder neemt me nog mee weg maar dat is het dan ook. Mijn vriendinnen hebben me allemaal laten vallen door me huwelijk en de baby. En mijn man zit hele dagen op school... dus tjah dan zit ik hele dagen thuis achter de computer/tv e.d. en dat verveelt ook snel :oops:

Janny: ik leef ontzettend met je mee hoor! vooral dat er nu na het strippen niks gebeurd...

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    leuke vriendinnen dan noa... :( Sterkte

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    opkikkertje voor alle wachtende meiden:

5. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi hoi dames..

zo te zien nog geen veranderingen....geen baby's helaas vannacht gekomen :(
    nou bij ook niet hoor... heb gister me man maar weer eens blij gemaakt maar het heeft niet geholpen hoor hihi
    al hoopte ik daar wel een beetje op. iedereen om me heen zegt steeds "je moet seksen want dat helpt echt"nou waar blijven de weeen dan?
    maar ja nu maar weer geduld hebben en dit forum helpt me echt een beetje de dagen door te komen want ik ben gelukkig niet de enige die het helemaal zat is! en zo steunen we elkaar toch nog een beetje en proberen elkaar op te vrolijken!
    ik ga zo maar ff de stad in... ff wandelen en kijken voor wat leuks voor de kleine.

fijne dag allemaal
    groetjes willy

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He Balen meissie! Volgens mij zit je erg echt een beetje doorheen he?
    Een dikke knuffel en ik blijf voor je duimen dat je beebje snel komt!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goede morgen... kom even melden dat alles nog steeds rustig is :( haha

Ik ben de eerste vrouw waarbij een kind blijft zitten :)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Knuffel janny!

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    vast niet. Knufff

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Arme meid! Het is dat ik niet ver meer durf te rijden met de auto anders was ik je gezellig komen opzoeken! Jij woonde toch niet zo heel ver bij me vandaan?

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Veel plezier WillyD!

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goeiemorgen Wendy! Jij bent wel echt een uitslaper of niet? :)
    En het is voor jou niet te hopen dat je kindje voor eeuwig in je buik blijft. Tjonge, wat voor een leven heb je dan! Haha...

Willy, kom maar lekker vaak hier kletsen en klagen hoor, is gezellig!

Met z'n allen moeten we elkaar er maar even doorheen slepen!

Noa: Ik leef ook met jou mee hoor! Zo lang al voorweeen, pff, ik moet er niet aan denken... Heb ze nog niet veel gehad, maar als ik jou zo hoor, mag ik daar heel blij mee zijn.

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik woon in Bergen op Zoom, brabant maar wel een te groot stuk rijden voor jou hoor ;)

Volgens mij sta ik gewoon elke dag op met een dip, tegen deze tijd gaat het wel weer. Ga vanavond lekker met me man sint-cadeaus shoppen ;) en nu ben ik bezig ons trouwalbum te digi-scrappen want die wil ik voor 14-12 afhebben omdat mijn ouders de kleine uitvoering als kerstcadeau krijgen....

Wendy... ik hoop voor je dat hij nit blijft zitten, een één jarig kind in me buik lijkt me pas zwaar :p

@ Tipp bedankt voor de knuffel!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje Tipp!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee janny wat gezellig dat je ook nog mee doet voor de draagtijd van een olifant :) haha.....
    We kunnen er maar beter mee proberen te lachen!

Ik ben een redelijke uitslaper. Maar ik slaap nu snachts heel slecht. Als mijn man smorgens om half 8 vertrekt slaap ik tot 10 uur heerlijk. Dan belt mijn moeder me wakker om gezellig even te kletsen en dan ben ik rond half 11 of 11 uur beneden. Haha :D

16. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    ram gefeliciteerd met jullie zoon!
    @Noatje: ik kan mij voorstellen dat je er helemaal doorheen zit nu!
    @Janny: ook een hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop echt dat 'ie vandaag nu maar eens gaat komen!
    @Tipp: nog bedankt voor het dwangbevel! Ik heb het mijn man laten zien en dat brak het ijs een beetje en we hebben er allebei hard om moeten lachen!

We zijn gisteren uit eten geweest en dat heeft ons wel goed gedaan..ik had het gevoel dat de boodschap een beetje was overgekomen, want hij was lief en heel zorgzaam..Gelukkig maar..

Weet je, ik hoor net iemand een tip geven over een baby over het slapen ed en ik merk dat ik zo met de zwangerschap bezig ben geweest, maar niet met als die kleine er eenmaal is! Hebben jullie veel boeken ed gelezen?! Ik dacht, dat komt wel in de praktijk.. Ik heb wel het boek oei ik groei gekocht..maar dat is het wel zo'n beetje! :oops:

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ach noa ik dacht dat je in gemert woonde! :)

Tja ons prinsje maakt dadelijk voor de kraamvisite zelf de deur open.

Ik voel ons mannetje wel bewegen maar hij wordt wel rustiger de laatste dagen. Hebben jullie dat ook?

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nou wendy dat schijnt een goed teken te zijn, het rustig worden :p

Tijdens de oefenweeën spartelt hij soms zo dat ik bang ben dat hij het benauwd heeft ofzo... maar de VK vroeg wat ik ervan zou vinden als mijn huisje steeds klein en niet flexibel zou worden... dus t was niet z erg

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    SUPER meid :thumup: ! Ben blij te horen dat jullie een leuke gezellige avond hebben gehad. Heerlijk zulk positief nieuws :D

20. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @Wendy: Ik voelde de spannig van mij af glijden, ik was ook afgevallen zij de gyn. Ben blij dat ik weer een beetje kan ontspannen!

Ja, wat rustiger worden betreft, dat heb ik ook..zelfs zo erg (maar dat kwam ook door een opmerking over vlindertjes hier ergens..) dat ik mijn gsm gisterenochtend vroeg tegen mijn buik heb aangehouden om het alarm af te laten gaan. ik had al een hele tijd niets gevoelt en maakte mij echt zorgen! Daarna begon ze gelijk druk te wiebelen, dus ik heb haar uit haar slaap gehaald! Zielig he! Weet je wat bij mij ook goed werkt? Een glas drinken achter elkaar opdrinken en nog geen halve minuut later begint er een kleintje in mijn buik te hikken! :D

Deel Deze Pagina