November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Boefje, spannend! Hopelijk gaat het voor jou dan snel beginnen! En inderdaad, hopelijk is dit het startsein voor ons allemaal!

Tipp, dat zijn handige tips! Hoop dat ik ze kan onthouden! Dank je wel!

Beatrice, geeft niet hoor, lijkt me erg logisch! Vind het al knap dat jullie nog regelmatig achter de pc kunnen kruipen!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @marbo : ik kreeg de rillingen omdat er ook veel enge dingen en ziektes in stonden

oh j en tiip heeft helemaal gelijk over het badderen ....doe het net te vaak ...
    Jelmer gaat eens in de 2a 3 dagen....

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Tussen de voedinge, luiers verschonen enzo hebben we nog wel eens tijd over ;)

Mn meisje ligt nu even lekker te slapen in haar bedje en zo heb ik even tijd om iets aan mn huishouden toe doen. En terwijl de vloer beneden aan het drogen is kruip ik even achter de pc.

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    graag gedaan janny...

inderdaad syb, christine gaat 2x per week...

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Hier is het probleem met de kinderopvang bijna opgelost... Mn schoonmoeder gaat tot 1 maart vrijdags oppassen zodat ik dan kan gaan werken en dan ben ik di en woensdag middag vrij... Moet het alleen nog bespreken met mn baas.... Maar die gaat wel akkoord. ;)

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    fijn dat het opgelost is uk!

7. Niet meer actief

@Noatje, klote meis :( ik herken het zo.. had ook zeker 3 weken voorweeën
    zwaar frustrerend! Maar komt goed hoor!

@Maxje, wat lekker zo'n lange nacht :) ik heb vannacht ook 5 uurtjes achtereen
    gekregen.. heerlijk!

@Wendy, meid jou kindje heeft het veel te goed bij je ;)

@Noatje, knuff voor jou!

@Boefje, spannend! Succes!

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja joh je moet dat kind een beetje gaan pesten wen ;)

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoe kan je je kindje pesten dan? Porren? Kietelen onder z'n voetjes? Hihi...

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geen idee. :)

Oh en al die dingetjes die weeen op zouden moeten wekken: Die werken alleen als het kindje en hormoon heeft angemaakt dat hem verteld dat ie eruit moet. Als dat hormoon er niet is kun je sexen, stofzuigen, ananas eten, bitterlemon drinken, tonic drinken, traplopen tot je een ons weegt, maar dan gebeurd er echt niks. Helaas...

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Boefje spannend, hoe is het nu?

Marbo een tip: geniet echt van je kraamtijd en laat je lekker verwennen want die week vliegt echt voorbij!

12. Niet meer actief

Tip kraamtijd: probeer overdag een uurtje of wat te slapen!
    En geniet van je kraamhulp :D

13. Niet meer actief

Overdag een paar uurtjes slapen als je kan is idd een goede tip, anders loop je jezelf op een gegeven moment ECHT voorbij

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jullie horen het meiden: SLAPEN! :)

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik ga zo weer een poging wagen, ook al is hier nog geen baby. Moet toch wat om de dag door te komen! :)

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    tja, dan is slapen een hele goeie manier. Ik kon vandaag niet slapen, christine is heel onrustig vandaag. Slaapt een half uurtje, is dan weer aan het mopperen etc...

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    en nog als aanvulling: verwacht niet direct te veel (wat je al zelf kunt) en probeer bewust te genieten.

Mijn kraamtijd zit er al weer op, zit al weer volledig in de dagelijkse sleur (gaan over 1 week verhuizen) ben zelf al weer op mijn werk geweest, de tijd gaat zo vreselijk snel.

18. Niet meer actief

Tsjee al op je werk geweest? Ik moet er echt nog niet aan denken :oops:
    Kay ligt in zn wiegje.. ben benieuwd voor hoelang ;)

19. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    he meiden
    Even vlug een kort berichtje. Wij zijn weer sinds gister midddag thuis. En maken het allebei goed.
    Tim is een erg lief en rustig kindje. Alleen met borstvoeding is hij nog erg ongeduldig. Na 2 x zuigen wil hij al stoppen omdat er dan nog niets meekomt. Het liefste heeft hij volgens mij dat ik het in zijn mond spuit ;).
    Helaas is het voor mij minder, het doet erg veel pijn als hij zuigt. net of hij mesjes in zijn tandvlees heeft.

De bevalling is verder goed gegaan. het viel achteraf allemaal mee. even in het kort.
    rond 8 uur vliezen gebroken, koste moeite maar het is gelukt. Er gebeurde zelf weinig, dus weeopwekkers gekregen. rond 11 uur begonnen de weeen. tegen 12 erg heftig. rond half 3 ruggeprik gekregen De weeen waren erg heftig.voor de ruggeprik 5cm ontsluiting net na de ruggeprik al gelijk 9cm.
    rond 19 uur mogen persen, had geen persweeeen dus moest het doen met de gewone weeen. na 40 min was de kleine er. Apgar score 2x een dikke 10.
    toch een lang verhaal . lees een andere keer wel terug. iedereen die nog moet succes.

groetejes MarielleB

20. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    wachten wachten wachten, voel nog steeds geen weeen... af en toe harde buik, maar goed in de gaten houden of ik de kleine nog voel bewegen... en regelmatig maandverband verschonen...

Deel Deze Pagina