spannend boefje! Ik ga lekker naar de stad met mijn mannetje (nog meer geld uitgeven ) we gaan 5 dec cadeau's shoppen en lekker eten... Tot vanavond....!
Gisteren 27-11-08 om 11.08 's ochtends is ons prinsesje geboren! WE HEBBEN EEN DOCHTER! Ze heet Esmee Marieke! Ze is 3415 gram en 48 cm! Geboren zoals jullie weten met een keizersnede. Dat ging allemaal ontzettend snel, ik was vreselijk nerveus maar het is voorbij! Esmee had in het begin een beetje ademhalingsproblemen dus heeft ze 1 dag in de couveuze gelegen, nu ligt ze op een kamer waar ze goed in de gaten word gehouden. Mogelijk mag ze morgen naast mijn ziekenhuisbed, of mogen we zelfs naar huis! Met mij gaat het goed, naast alle vervelende dingen maja, heb al 3 nachten niet meer geslapen maar ik leef op een soort van mama-drug waar ik zo high van ben haha, ROZE WOLK!
Ienie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! geniet ervan en hopelijk kan je een beetje slapen!
@Inie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. @all, jullie hadden het over zoveel mogenlijk proberen te gaan slapen als het kan. Oh wat zou ik dat graag willen zeg. Toen ik Rick alleen had kon ik gaan slapen wanneer ik wilde. Maar nu met Bart erbij is het een ander verhaal. Rick slaapt sinds deze week niet meer 's middags. Dus slapen wordt een beetje moeilijk. Bart is trouwens ook elke dag nog wakker geworden tussen half 1 en 1 uur en blijft dan wakker t/m 2 uur tot de fles er in gaat. Voor de rest gaat hier alles goed. De aandacht verdelen tussen je twee kinderen vind ik nog wel moeilijk hoor! Maar dat is gewoon een kwestie van wennen. Mijn man is nu een beetje aan het einde van zijn latijn. Hij slaapt op zich al niet echt goed en dan nu met Bart erbij slaapt hij heel weinig. Hij moet nog heel erg wennen aan het huilen van Bart en dat gebeurt ook wel eens 's nachts. Ook tussen de voedingen door slaapt hij niet echt lekker en ik wel. Dus ik al een paar keer alle voedingen gedaan van de avond en nacht. Kan hij tenminste goed slapen.
Vanavond ben ik er niet meiden wij gaan nu naar mijn schoonouders. Slaap lekker voor straks en tot morgen! GEFELICITEERD ienie!
@schildje, ik herken het wel.. je zit zooooo te wachten op je kleintje en bent natuurlijk zooo blij als die er is.. maar je krijgt wel een chronisch slaapgebrek met 2 is dat natuurlijk nog veel erger!
@Ienie: Van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!! Leuk hoor! Blij dat alles goed is met jullie, op de 'normale' kwaaltjes na...
Ienie gefeliciteerd met jullie dochter! hoop voor de ander meiden dat de beebs ook echt zich gauw aankondigen ga hjard voor jullie duimen