Ienie: Gefeliciteerd met jullie dochter. Heerlijk he zo'n kleintje in je armen. Boefje: Spannend, hopelijk heb je snel je kleintje vast. groetjes MarielleB
gefeliciteerd hoor ienie en mini... heerlijk he die roze wolk.. en hoe herstel je van de keizersnee? heb er zelf ook eentje opzitten 2,5e week terug... geniet van je meissie he...en probeer nog extra kraamhulp te krijgen als je uit het ziekenhuis komt.....wij kregen er ook 2 dagen extra bij1 GEWELDIG! Ik lees al jullie berichtjes wel hoor, maar vaak niet heel veel tiid om overal op te reageren...met 2 kids word internetten wat spaarzamer..haha... meiden die nog moeten bevallen...succes...
* hai JsztD, ja idd ook een ks...zou een geplande worden, maar Lenna besloot toch nog zelf de weeen op te starten...dus werd een "spontane' keizersnee ivm stuitligging en mijn krappe woonplaats voor haar! herstel gaat eigenlijk wel goed moet ik zeggen.. had toevallig net een "topic" geopend over keizersnee en herstel bij kopje:"na de bevalling" in de "Index lijst". Omdat ik me begon af te vragen of ik misschie niet al teveel aan het doen ben in en om huis...wordt er een beetje onzeker van wat je wel en niet mag doen...ja niet tillen, niet teveel bukken en strekken... maar ik voel me al weer heel wat, op sommige momenten na dan....lees dat topic maar even door, is ook wel een tip voor jou misschien? hoe is jouw herstel nu? En hoe ervaar je de bevalling met ks achteraf? was het trouwens gepland of met spoed? * top trouwens die november bevallingslijst hierboven, ik was hem net aan het zoeken, maar tot aan blz 1630 nog niet kunnen vinden...was nu eindelijk wel benieuwd hoeveel dames er nu al bevallen waren, en hoeveel er nog moeten...
hier nog even een fotootje van lenna: [img=http://img219.imageshack.us/img219/4695/img0160pe9.th.jpg][img=http://img219.imageshack.us/images/thpix.gif]
en eentje met broer en zus samen... ferron en lenna. [img=http://img219.imageshack.us/img219/3667/img0189qp8.th.jpg][img=http://img219.imageshack.us/images/thpix.gif]
Ienie gefeliciteerd! Super voor je dat het mee is gevallen. Hier ook een ks dus ik ga ook even bij je topic kijken. Ik heb ook al het idee dat ik al veel kan en dat ik misschien rustiger aan moet doen maar het lijkt niet nodig. Soms voel ik alleen wel het litteken op mijn baarmoeder branden. Dat is echt een rot gevoel! Is jullie litteken aan de buitenkant ook een beetje dik?
@ Inie: gefeliciteerd met jullie meid! Ik ben lekker terug van winkelen, ik heb mezelf erg goed in kunnen houden en alleen een paar sokjes van het merk lief! gekocht als sint cadeau voor de kleine Verder nog sintcadeau's voor hier thuis en paar truien voor mijn man,heb heerlijk veel gelopen dus misschien heeft het nog effect
Ohh danili lief zeg die foto Hier een ks met spoed na 18 uur weeën.. niet wat ik verwacht had van mn bevalling maar was er op dat moment zó blij mee! Het herstel valt me ook 100% mee.. heb nog wel ooit zo'n branderig gevoel maar niet bij mn litteken maar echt inwendig herkennen jullie dat? mijn litteken is trouwens niet dik nee.. het is net een soort vouwtje wat er altijd gezeten heeft.. echt heeeel netjes! De snee zelf zie je nauwelijks, de puntjes van de nietjes zie je nog meer zelfs!
ik heb nog niet helemaal bijgelezen maar wil wel Ienie en mini feliciteren Gefeliciteerd he Hier nog weinig verandering, ik ga nu slapen en morgenochtend moet ik om half 9 in het ziekenhuis zijn. Omdat ik nog steeds geen weeen heb en tot vannacht 4 uur dus nog de tijd heb maar we achten de kans klein dat er nog spontaan weeen komen... Morgen dus onderzoekjes en mss wel daar blijven... succes overige meiden
Boefje veel suc6! Hoop dat je vandaag je kleine vast kan houden. Toen ik vanmorgen beneden kwam stond de box op, die hadden me schoonouders gisteren in elkaar gezet terwijl wij naar bed waren... kreeg het even te kwaad... zal de ochtendip wel weer zijn... hier dus geen verandering... g nu ff lekker slapen met mijn ventje die net weer tuis is van de krant...
@noa : aah wat fijn zeg ...dat is toch lief van ze of vind jij van niet ? nou beebjes jullie hebben nog 2 dagen om er uit te komen
Hardstikke lief! schoot gewoon ff vol omdat ik het z fijn zal vinden als de baby er nu al was ben nu aan het bedenken wat ik vandaag zal gaan doen....
Hey jammer geen babynieuws. Kop op meiden, de laatste loodjes... **Knuffel** @ Noatje, leuk dat ze de box hebben opgezet... hartstikke lief. @ Boefje, heel veel succes.....
ben er weer... hartfilmpje gemaakt en harde-buiken-activiteit-filmpje. Alles was nog goed, ze was ook flink aan het bewegen, maar nog steeds geen spontane weeen... Morgenochtend om 8 uur mogen we ons weer melden, dan word ik ingeleid... of ze moeten vandaag alsnog spontaan komen... maar zo eerst maar eens proberen te slapen, heb de hele nacht geen oog dicht gedaan... van de zenuwen en wel buikpijn of harde buiken gehad, maar niets waarvan ik dacht dat het een wee zou kunnen zijn... dus afwachten maar weer... hier nog geen andere beebs geboren?
He Boefje, wat teleurstellend dat er nog niks aan de gang blijkt te zijn! Maar jij krijgt in elk geval een novemberkindje! Morgenavond heb je hem/haar in je armen! Noa, dat lijkt me zeker even een ontroerend moment voor jou. Kan me goed voorstellen dat je even volschoot hoor! We zijn net nog even naar de opening van de nieuwe aanbouw van ons gastoudergezin geweest. Iedereen keek verbaasd op toen ik nog met een dikke bos bloemen binnen kwam zetten. Haha. Niemand verwacht dat ik er nog zo bij loop... Nou meiden, ik ben nu precies een week over tijd. En nog steeds geen voortekenen... Ik heb nog 2 dagen om het record van Whabbit te verbreken. Als ik maandag niet bevallen ben, ben ik tot nu toe de langst-overtijd-lopende-zwangere-in-november... En toch hoop ik hier niet op, gek he?
hoi hoi allemaal! hier helaas ook nog geen bevalling aan de gang voel me wel heel down en baby is al 2 dagen aardig rustig (ben blij als ik haar af en toe voel) en hoop nu wel dat ze zich snel meld hoor! ik heb momenteel ook echt nergens behoefte aan en wil lekker met rust gelaten worden! en dan die KL*te telefoon die steeds af gaat met wel goedbedoelde telefoontjes maar ik heb er echt ff geen trek in! nou ik ga weer ff lekker me bedje in en spreek jullie later wel weer! allemaal een fijne dag vandaag! groetjes willy